LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] quigg stoomreiniger

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
klarinet21

quigg stoomreiniger

Ongelezen bericht door klarinet21 »

Ik heb vorige week een quigg stoomreiniger bij de aldi gekocht. Daar zat helemaal geen gebruiksaanwijzing bij. Ik zou het ding graag gaan gebruiken zonder er mee te hoeven experimenteren. Lijkt me handiger en veiliger.

Ik ben hier mee terug naar de winkel geweest maar ze willen geen doos openmaken om te kijken of er een gebruiksaanwijzing zit.

Ik heb al op de doos gekeken of er een adres van de leverancier zit maar dat heb ik niet kunnen vinden. Zijn er mensen die me hieraan kunnen helpen?

Zijn er mensen die wel een gebruiksaanwijzing van hebben. Zo ja, dan zou ik heel graag een kopie willen. Zijn er mensen die goede of minder goede ervaringen met de stoomreiniger hebben dan wil ik dat natuurlijk ook graag horen.

hoffie2

Re: quigg stoomreiniger

Ongelezen bericht door hoffie2 »

als eens aan googlen gedacht????????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Al geprobeerd. Maar ik ben er niet veel wijzer van geworden

Gast

Met die link zie je dus een Kärcher en geen quigg :?
Klarinet: Aldi heeft er gewoon voor te zorgen dat je de Nederlandse gebruiksaanwijzing geleverd krijgt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dergelijke apparatuur niet eens in Nederland verkocht mag worden zonder dat. De VWA kan je zeker verder helpen als je ze belt.

klarinet21

Ik ga van de week terug naar de aldi en vraag het telefoonnummer van de importeur. Ik had vandaag op het internet een bedrijf gevonden dat quigg in het assortiment heeft. Maar dat waren broodmachines. Daar schiet ik natuurlijk geen bal mee op Ik dacht ook inderdaad dat een handleiding verplicht is.

klarinet21

Het is gelukt. Ik heb het adres van de fabrikant kunnen achterhalen. De gebruiksaanwijzing is binnen, netjes opgestuurd door de fabrikant.

Gast

En werkt de reiniger? Dat is immers het belangrijkste. Gek dat ALDI zo moeilijk deed, ik heb af en toe een probleem met spullen die ik er koop, maar die worden zonder lastige vragen opgelost. Het is in elk geval geen beleid bij ALDI om hun klanten NIET tegemoet te komen.

Gast

Ik heb ook interesse in de stoomreiniger van de Aldi. Dus ben ook benieuwd hoe die werkt.
Misschien heeft iemand nog een tip voor een ander merk??

irke

Ongelezen bericht door irke »

dan maakte ik zelf een doos open en liep ermee naar de kassa, zo deze heb ik open gemaakt want ik wil graag weten hoe het product wat ik heb gekocht werkt, kom nou helemaal moet je nou een hele zoekaktie op het internet doen voor een aanwijzing, ach ja hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn?

Gast

Gelukkig zijn er ook nog mensen met fantsoen...

Gesloten