LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Radioreclame waarin iemand de hele tijd gaapt.
Radioreclame waarin iemand de hele tijd gaapt.
Nu we het dan toch over irritante reclames hebben. Er is momenteel op Radio 538 de hele tijd een reclame waarbij je iemand heel hard en lang hoort gapen. Ik heb geen idee waar deze reclame voor is, maar hij irriteert me mateloos. Ik heb nu zelfs m'n radio maar uitgedaan, want ik kan er niet meer tegen.
Hebben jullie deze ook al een keer gehoord?.
Groetjes,
Marianne
Re: Radioreclame waarin iemand de hele tijd gaapt.
Ja gaat geloof ik over de NS. Je valt er zelf bij in slaap
Vandaar dat die treinen nooit op tijd rijden.
Ze verslapen zich elke keer
Ze verslapen zich elke keer
Hallo ge-irriteerde radioluisteraars!
Ik stoor me ook GIGA aan die reclame waarin, om de andere reclames heen, gegaapt wordt door een vrouw. Deze reclame is niet van de NS, alhoewel de redenering van bovenstaande gast wel zou kunnen . Maar deze reclame is van Cup-a-soup. Het gegaap wordt in het laatste blokje vergezeld met de tekst vermoeid neem een nieuwe cup-a-soup o.i.d. Maar zover kom ik meestal niet, erg jammer voor de radiozenders, want DOOR een reclame lopen de luisteraars weg en daarna de reclames, want wie wil er nou adverteren in een blok met zo'n K**-reclame??
De reclameblokken om de voetbalwedstrijden om de ChampionsLeague zijn opgekocht door 1 bedrijf en die selecteert de reclames. Misschien ook iets voor de radioreclames??
Ik stoor me ook GIGA aan die reclame waarin, om de andere reclames heen, gegaapt wordt door een vrouw. Deze reclame is niet van de NS, alhoewel de redenering van bovenstaande gast wel zou kunnen . Maar deze reclame is van Cup-a-soup. Het gegaap wordt in het laatste blokje vergezeld met de tekst vermoeid neem een nieuwe cup-a-soup o.i.d. Maar zover kom ik meestal niet, erg jammer voor de radiozenders, want DOOR een reclame lopen de luisteraars weg en daarna de reclames, want wie wil er nou adverteren in een blok met zo'n K**-reclame??
De reclameblokken om de voetbalwedstrijden om de ChampionsLeague zijn opgekocht door 1 bedrijf en die selecteert de reclames. Misschien ook iets voor de radioreclames??