LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ralph lauren spring container

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Fluks

Ralph lauren spring container

Ongelezen bericht door Fluks »

Enkele weken geleden heb ik meegedaan met een prijsvraag op www.ralph.nl, met deze prijsvraag kon je een ralph laurne spring container ( een ralph lauren tas) winnen.

Je moest hiervoor 20 van je vrienden een ralph lauren kraslot op internet laten opkrassen en als het blauwe ralph lauren verscheen
kreeg je er een punt bij.
Zodra je 20 of meer punten had, had je de spring container gewonnen.
Nu had ik 4 weken geleden eindelijk die 20 punten bij mekaar en kreeg ik de melding dat ik de spring container had gewonnen en dat ik hem zo snel mogelijk thuis kreeg gestuurd.

Maar omdat ik nog steeds niks had gekregen ging ik nog maar eens naar de site en kreeg te melding dat de site wegens onderhoud uit de lucht is, en dat is inmiddels al 2 weken zo !!!

Ik voel me belazerd, want ik hem mijn adres en alles moeten opgeven en heb 20 emailadressen van vrienden moet ingeven.
Volgens mij was dit alleen maar een stunt om weer wat emailadressen te krijgen voor informatie emailtjes van hun.

Er word verder ook geen adres, telefoonnummer of emailadres weergeven zodat je contact met hun opnemen kunt.

Wat kan ik doen zodat ik toch mijn gewonnen prijs krijg?

Mloes

Re: Ralph lauren spring container

Ongelezen bericht door Mloes »

Dit heb ik dus ook meegemaakt. Ik had ook uiteindelijk meer dan 20 punten. Dus ik was heel blij dat ik iets gewonnen had, krijg ik maar niks thuisgestuurd. Dat is echt achterlijk! :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

"the american dream" :)

Gast

Nou ik heb die spring 'tas' wel gekregen.. je moest het ook voor een bepaalde dag zoveel hebben, want het ging zo snel.. maar ik ken nog meerdere die hem hebben.. waarschijnljik zijn ze dan al op, en ze kunnen die miljoen meiden natuurlijk ook niet allemaal gaan mailen, maarja dan moeten ze het ook maar niet zeggen, heb je wel gelijk in hooWR!!

The Wizard

Ongelezen bericht door The Wizard »

Ralph Lauren - kansloze poging tot compensatie van een gebrek aan persoonlijkheid.

Gast

Daar ben ik het volledig mee eens.

Gesloten