LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reclame AH
reclame AH
Ik wilde dit even kwijt,
een tijdje geleden was er een reclame op tv van senseo koffie bij de AH dus ik naar de dichts bijzijnde AH winkel en een aantal van die zakken koffie gekocht en tot mijn schrik viel de prijs dus hoger uit dan dat de reclame deed vermoeden, wat bleek nou je moest dus een bonus kaart hebben, nou kan je die wel aan de kassa krijgen, maar ze hadden dit ook van tevoren kunnen melden in de reclame. volgens mij is dit met alle aanbiedingen bij AH .
bovendien vind ik dat een aanbieding niet gebonden moet zijn of je nu wel of niet zo'n kaart hebt net zoals bij de C1000 (echt zonder fratse)
een tijdje geleden was er een reclame op tv van senseo koffie bij de AH dus ik naar de dichts bijzijnde AH winkel en een aantal van die zakken koffie gekocht en tot mijn schrik viel de prijs dus hoger uit dan dat de reclame deed vermoeden, wat bleek nou je moest dus een bonus kaart hebben, nou kan je die wel aan de kassa krijgen, maar ze hadden dit ook van tevoren kunnen melden in de reclame. volgens mij is dit met alle aanbiedingen bij AH .
bovendien vind ik dat een aanbieding niet gebonden moet zijn of je nu wel of niet zo'n kaart hebt net zoals bij de C1000 (echt zonder fratse)
Re: reclame AH
ik wil niet vervelend zijn, maar er staat altijd bij dat het een Bonus-aanbieding betreft (zelfs op de actiekaartjes!!!). Alle acties zijn met een bonuskaart....
-
niet altijd staat het erbij ik was ook bij de ah en toen wou ik een plant kopen en bij de kassa moest ik meer betalen dan er voor stond
zegt ze het is een bonusaanbieding maar ik heb dat dus nergens zien staan.
ik een bonuskaart geleend van dei mw achter mij nou toen was het goed maar ik vind het ronuit belachelijk
zegt ze het is een bonusaanbieding maar ik heb dat dus nergens zien staan.
ik een bonuskaart geleend van dei mw achter mij nou toen was het goed maar ik vind het ronuit belachelijk
Tsja belachelijk of niet, maar alle aanbiedingen bij de AH gelden alleen met bonuskaart tegenwoordig. ze willen natuurlijk gewoon registreren wie er welke aanbieding koopt en hoeveel en dat stimuleren ze op deze manier.
Overigens is het erg fraudegevoelig, want ik heb mijn bonuskaart ook al tientallen malen "uitgeleend" en sommige cassieres hebben standaard een bonuskaart achter de kassa liggen voor mensen die hem vergeten zijn of er geen hebben.
Overigens is het erg fraudegevoelig, want ik heb mijn bonuskaart ook al tientallen malen "uitgeleend" en sommige cassieres hebben standaard een bonuskaart achter de kassa liggen voor mensen die hem vergeten zijn of er geen hebben.
Cassieres bij AH mogen geen bonuskaart of airmileskaart bij zich hebben, dat is verboden. (regels voor medewerkers)
en karr -1 boven staande klopt ,geen eigen kaart of van een andere klant,deze cass.... zijn fout ,de regels zijn dat ze een masterkaart moeten gebruiken,moet bij iedere cass.... bekent zijn ,en als het goed is kennen ze die uit hun hoofd bij mij wel ,dus ja,ja begrijpt ik ben een medewerkster van A-H. Gerrie
nee cassiere is niet te moeilijk ,maar ........ staat wel zo leuk!!!!!!! net als al die andere lees tekens!!!! Gerrie.
p.s. misschien heeft u ook een naam staat wel zo netjes.
p.s. misschien heeft u ook een naam staat wel zo netjes.
Tsja ik ken de AH reglemente niet dus of het verboden is of niet dat weet ik niet, maar ik weet uit ervaring dat cassieres bonuskaarten hebben liggen achter de kassa, speciaal voor dit soort gevallen.
Ik heb mijn eigen bonuskaart dus ik heb ze nooit nodig, maar heb met eigen ogen gezien dat er gebruik van gemaakt wordt.
Ik heb mijn eigen bonuskaart dus ik heb ze nooit nodig, maar heb met eigen ogen gezien dat er gebruik van gemaakt wordt.
Karr-1 ,ik weet dat het gebeurt ook bij ons, klanten vergeten de kaart wel eens mee te nemen,maar het beleid is dat die niet gebruikt mogen worden,zoals gezegd er is een masterkaart voor. Gerrie
C1000 geen fratsen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
luister ,een aanbieding is een aanbieding ,je koopt allebei het zelfde waarom laat je de ene klant meer betalen dan de andere domweg omdat ze een stomme bonuskaart heeft !! wat een vervelend discrimatie,daarom ga ik altijd naar de aldi !
Dat is geen discriminatie dat is gewoon de manier waarop ze daar werken. Doordat jij die kaart gebruikt, weten ze wat jij koopt en wat al die duizenden anderen kopen. Hier stemmen ze de aanbiedingen en de reclame op af. Logisch dat je dan ook een voordeeltje krijgt.
Bovendien, zo'n kaart is gratis dus je kunt hem gewoon aanvragen.
Bovendien, zo'n kaart is gratis dus je kunt hem gewoon aanvragen.
Tegenwoordig moeten we een bonuskaart hebben, een kaart voor de airmiles, we sparen zeggeltjes en krassen bij de AH. Dit is toch een beetje van de zotte??
-
Tis maar waar je zin in hebt,
airmiles gekoppeld aan de bonus, dus 1 pas, krassen is voorbij, zegels is een keuze waar je geen voordeel in de term boodschappen goedkoper hebt, dus die gebruiken we ook niet. Ik denk dat iedere supermarkt zo wel een aantal zaken heeft die in die categorie vallen...
Maar niemand dwingt je
airmiles gekoppeld aan de bonus, dus 1 pas, krassen is voorbij, zegels is een keuze waar je geen voordeel in de term boodschappen goedkoper hebt, dus die gebruiken we ook niet. Ik denk dat iedere supermarkt zo wel een aantal zaken heeft die in die categorie vallen...
Maar niemand dwingt je
Wat zit je nou te zeuren om iets wat je gratis kan aanvragen. Zo'n bonuskaart kost je niks, levert alleen voordeel op zodra er een aanbieding is.luister ,een aanbieding is een aanbieding ,je koopt allebei het zelfde waarom laat je de ene klant meer betalen dan de andere domweg omdat ze een stomme bonuskaart heeft !! wat een ***** discrimatie,daarom ga ik altijd naar de aldi !
Misschien omdat deze klant WEL de moeite heeft genomen om een formuliertje in te vullen en zo helpt de AH een beeld te geven wat de consument koopt.waarom laat je de ene klant meer betalen dan de andere domweg omdat ze een stomme bonuskaart heeft !!