LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reclame dirk van den broek

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
de

reclame dirk van den broek

Ongelezen bericht door de »

Dirk van den Broek heeft soms hele leuke aanbiedingen. Zo ook deze week. Stompkaarsen van Bolsius. Reclame ingaande dinsdag 26 oktober en u raadt het vast al, ze waren gisteren al uitverkocht.
Het filiaal waar ik om half elk was had bijna niets meer. Mijn hoop was gevestigd op een groter filiaal, nou daar waren ze om vijf uur gisteren binnengekomen en binnen een half uur was alles uitverkocht. Karren vol namen mensen mee, het personeel had er ook niet van kunnen profiteren. Ik heb reeds eerder contact gehad met het hoofdkantoor en die verklaarden mij bijna voor gek want het was niet mogelijk, aanbiedingen zijn pas vanaf dinsdag geldig en niet eerder.

Jammer dus, moet ik volgende keer maandagochtend om acht uur voor de deur gaan liggen. (Alleen krijg ik de aanbiedingsfolder meestal later dus ..........)

de

Re: reclame dirk van den broek

Ongelezen bericht door de »

half elf, dus.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dussss... bij Dirk geldt: wie het eerst komt, het eerst maalt. Tut tut tut wat een schandaal. :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal geen schandaal (weer zo'n onvolwassen reactie) , gewoon een verhaal. Ik heb contact gehad met Dirk van den Broek en zij hebben mij op een hele aardige manier te woord gestaan.
Zij nemen de klacht serieus en doen er alles aan om je als klant te behouden. Ik wil dan ook zeker niet nalaten ook dit zeer positieve bericht te plaatsen.

Gesloten