LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RECLAME RECLAME
RECLAME RECLAME
RECLAME op de televisie; er zou een aktie groep moeten opstaan .Reclame daar geniet ik van , maar al die stomme films en praat programma's en nieuws berichten er tussen door moet maar eens afgelopen zijn.
Je kan nognieteens normaal naar reclame kijken.
Naam; reclame friek's nl
stemmen maar.
Je kan nognieteens normaal naar reclame kijken.
Naam; reclame friek's nl
stemmen maar.
Re: RECLAME RECLAME
Aktie, Aktie, aktie meer reclame Alle nieuwuitzendingen weg Aktie ben het eens met de schrijver Aktie
Niks films drama, nieuws, Reclame ,Reclame mooien vrouwen auto's drank verzekeringen van dit alles van en voor jong en oud voor ieder wat wils Aktie, aktie
stemmen op die gast stemmen stemmen maak mijn dag goed
Niks films drama, nieuws, Reclame ,Reclame mooien vrouwen auto's drank verzekeringen van dit alles van en voor jong en oud voor ieder wat wils Aktie, aktie
stemmen op die gast stemmen stemmen maak mijn dag goed
maar dan alleen als er weer reclame van drank en sigaretten wordt toegestaan.
waarom staat dit onder diversen als er een apart stuk is over reclame... kijk maar eens goed bij ''overzicht forums''
Gast 29 mei Waarom niet onder forum reclame?
Was het niet tegen gekomen kan niet het hele forum nalezen
Maar geef je mening maar dat mag hier ook natuurlijk.
Was het niet tegen gekomen kan niet het hele forum nalezen
Maar geef je mening maar dat mag hier ook natuurlijk.
13.26 uur 29 mei reactie Er is toch drank reclame over een bankje bij een bier merk het stoppen van de sigaretten reclame Tja .
Blijkbaar mis ik heel wat, omdat ik nooit reclame kijk op TV ....
Mark
Mark
stork4 Dus dan mis jij al dat moois wat er allemaal te zien is Vrouwen alle formen en maten Auto's Dranken (laatste fouten kombinatie)maar goed.Bubbelen ,als je DIE wasmiddelengebruikt . Dan hoef jij geen nieuw meer te kopen(kleding)
. Dus jij laat al dat moois voorbij gaan?
Goed maar zeg niet later ,dat wist ik niet, eigen schuld dikke buld.
Soms is het wel eens een probleem Is er een reclame zo goed ren ik natuurlijk naar de winkel , Hebben zij het nog niet binnen gehad.
Moet je twee keer lopen en dat is dan weer een schande. Maar reclame dag en nacht wie wil dat nou niet .
. Dus jij laat al dat moois voorbij gaan?
Goed maar zeg niet later ,dat wist ik niet, eigen schuld dikke buld.
Soms is het wel eens een probleem Is er een reclame zo goed ren ik natuurlijk naar de winkel , Hebben zij het nog niet binnen gehad.
Moet je twee keer lopen en dat is dan weer een schande. Maar reclame dag en nacht wie wil dat nou niet .
Gast van 29 mei, 17.17:
Als je het niet bent tegengekomen, wil dat niet zeggen dat het er niet is. En het volledige forum napluizen is niet nodig, mensen zijn vaak te beroerd even de voor dit soort zaken uitgevonden zoekfunctie te gebruiken. Gevolg: steeds weer hetzelfde soort topics.
Dit forum had een stuk overzichtelijker kunnen zijn, wanneer iedereen eens de moeite nam onder het vergrootglaasje hierboven te kijken, ofwel: de zoekfunctie te raadplegen.
Als je het niet bent tegengekomen, wil dat niet zeggen dat het er niet is. En het volledige forum napluizen is niet nodig, mensen zijn vaak te beroerd even de voor dit soort zaken uitgevonden zoekfunctie te gebruiken. Gevolg: steeds weer hetzelfde soort topics.
Dit forum had een stuk overzichtelijker kunnen zijn, wanneer iedereen eens de moeite nam onder het vergrootglaasje hierboven te kijken, ofwel: de zoekfunctie te raadplegen.
gast van 31 mei 15.37 hallo oude zeemellaar vroeger zou je opa buiswater hebben geheten.Speikers zoeken op laag water. Overal een koreltje zout op legen Mieren ...... Ga terug in je zandbak of met je autotjes spelen.