Ik hoorde gisteren op de radio een nieuw spotje voor Privé.
"Wie heeft de meeste en beste foto's van Juliana, wie heeft de beste reportage, beleef het mee in Privé"
Typisch voorbeeld van -de een z'n dood is de ander z'n brood-
Maar ik vind het ronduit smakeloos om hier op deze manier een slaatje uit te slaan. Ik heb altijd al een hekel gehad aan dit soort riooljournalistiek, maar dit is toch wel de bloody limit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Re: Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Ben het volkomen met U eens
Is smakeloos en zoiets heeft ZIJ beslist niet verdiend
Maarja alles draaid tegenwoordig om die verrekte euro's he'
Al moeten ze dan over lijken gaan
Is smakeloos en zoiets heeft ZIJ beslist niet verdiend
Maarja alles draaid tegenwoordig om die verrekte euro's he'
Al moeten ze dan over lijken gaan
Re: Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Wat is er mis mee om het leven van Juliana in beeld te brengen.
Ze laten allemaal mooie momenten uit haar leven zien.
Zijn genoeg mensen die daar belangstelling voor hebben.
Ze laten allemaal mooie momenten uit haar leven zien.
Zijn genoeg mensen die daar belangstelling voor hebben.
Re: Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Gaat om de MANIER waarop !!!!!
Maar dat snappie JIJ zeker niet
Maar dat snappie JIJ zeker niet
Re: Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Ik snap meer dan jij denkt.
Maar ik word onderhand een beetje mooi van die mierenneukerij van iedereen.
Wanneer de mens maar iets te klagen heeft, dan zijn ze pas gelukkig.
Niemand zegt toch dat je het blad moet kopen of naar de reclame moet kijken?
Ze doen dat uit vrije wil en gaan dan klagen dat het ongepast is.
Maar ik word onderhand een beetje mooi van die mierenneukerij van iedereen.
Wanneer de mens maar iets te klagen heeft, dan zijn ze pas gelukkig.
Niemand zegt toch dat je het blad moet kopen of naar de reclame moet kijken?
Ze doen dat uit vrije wil en gaan dan klagen dat het ongepast is.
Re: Reclame voor PRIVE smakeloos en respectloos
Reclame is altijd een dankbaar onderwerp om over te discussieren. Op zich heeft Prive al succes met de reclamecampagne door het feit dat er hier (en elders) over gediscussieerd wordt. Bewust uitgelokte en geslaagde 'rellen' met een reclameboodschap worden door reclamebureau's altijd met gejuich ontvangen.
We kunnen lang en breed discussieren, maar ieder normaal weldenkend en fatsoenlijk mens gaat de dood van een geliefde Koningin niet gebruiken om er voordeel mee te behalen. Smakeloos en onfatsoenlijk. Maar Prive en het Koninklijk Huis hadden toch al nooit en goede band met elkaar. Ligt het uiteindelijke oordeel bij de lezer en vermoedelijk zal die deze actie niet afstraffen. Prive is de commerciele winnaar, maar aan de andere kant de morele verliezer. Maar of ze dat interesseert????
We kunnen lang en breed discussieren, maar ieder normaal weldenkend en fatsoenlijk mens gaat de dood van een geliefde Koningin niet gebruiken om er voordeel mee te behalen. Smakeloos en onfatsoenlijk. Maar Prive en het Koninklijk Huis hadden toch al nooit en goede band met elkaar. Ligt het uiteindelijke oordeel bij de lezer en vermoedelijk zal die deze actie niet afstraffen. Prive is de commerciele winnaar, maar aan de andere kant de morele verliezer. Maar of ze dat interesseert????