Op 8 februari ontving ik een mail van de Zwaluwhoeve over de volgende actie:
Profiteer nu van onze speciale valentijnsactie. Bestel tot en met 14 februari 2017 een Wellness Giftcard van minimaal € 25,- en ontvang een gratis wellnessentree voor de Zwaluwhoeve!
Wij gaan nog wel eens naar de sauna en ik wilde dit wel aan mijn partner geven, als kleinigheidje voor valentijnsdag. Ik bestel een giftcard van €25 en ontvang vervolgens een mail over entreevoucher van de Zwaluwhoeve. Tot mijn verbazing zie ik de volgende voorwaarden:
Voorwaarden entreevoucher Zwaluwhoeve
* Voor een entree op vrijdag, zaterdag en zondag of een badkledingdag geldt een toeslag van € 4,95 per persoon.
* Voor een entree op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag (geen badkledingdagen) geldt een toeslag van € 2,95 per persoon.
Juist, gratis. Maar wel 7 dagen in de week bij betalen.
dat lijkt bijna op misleiding. Ik heb de aanbieding nog wel terug kunnen vinden, en er wordt inderdaad nergens gesproken over bijkomende kosten:
Gratis Dagje Wellness bij Wellness Giftcard
Bestel tot en met 14 februari 2017 een Wellness Giftcard van minimaal € 25,- en ontvang een GRATIS wellnessentree voor een romantisch dagje wellness bij de Zwaluwhoeve cadeau!
De gratis entree bij de Zwaluwhoeve bestaat uit:
Dagentree vanaf 10.00 uur
Onbeperkt gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten
Onbeperkt gebruik van doucheproducten en scrubzout
Deelname aan diverse opgietsessies op basis van beschikbaarheid
Geldig voor een bezoek van 14 februari 2017 t/m 27 juli 2017 (op basis van beschikbaarheid)