Ik ben toen vergeten om het vinkje uit te zetten over het ontvangen van reclamemail.
Daardoor ontvang ik dus regelmatig emailreclame.
In die e-mail staat een zogenaamde opt-out-link.
Als je daarop klikt dan word je uitgeschreven, maar die procedure werkt niet.
En dus blijf ik e-mail van hun ontvangen.
Daarom heb ik hun een e-mail gestuurd en kreeg daarop het volgende antwoord:
Netjes opgelost, dacht ik.RTL Shop schreef: Beste ********** ******,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij hebben geconstateerd dat meldingen betreffende het stopzetten van verzending van onze nieuwsbrief nog niet goed zijn verwerkt.
Mede dankzij uw e-mail zijn wij op de hoogte gekomen van dit ongemak en zijn wij op dit ogenblik druk bezig het probleem op te lossen.
Helaas kunnen wij u niet garanderen dat u de komende periode geen nieuwsbrief meer ontvangt.
Uiteraard zullen wij de desbetreffende afdeling op de hoogte stellen van uw mail en u kunt er op vertrouwen dat u geen nieuwsbrief meer zult ontvangen, vanaf het moment dat wij het probleem hebben opgelost.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak en het feit dat wij niet kunnen garanderen dat u geen nieuwsbrief meer van ons gaat ontvangen.
Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
U kunt onze klantenservice bereiken op telefoonnummer 0900 - 9207 (25 cpm).
Onze klantenservice staat u graag te woord van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.
Wij willen u vriendelijk verzoeken uw klantnummer: 7002385866 bij de hand te houden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice RTLshop
([email protected])
Nu, een maand later blijft de reclamemail, die ik inmiddels best spam mag noemen nog steeds.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik overweeg inmiddels namelijk juridische stappen, maar als er meer mensen zijn met dit probleem dan is het misschien iets voor in een van de uitzendingen van Radar.