En zoals velen ook hier niets ontvangen van de Cashback actie van Samsung.
Een 3D TV gekocht, en we zouden 150€ terugkrijgen. Netjes alle formulieren opgestuurd met de aankoopbon en wachten maar.
Op 4 januari 2013 heb ik van Acties.nl ([email protected]) een e-mail ontvangen dat de aanvraag van de cashback niet verwerkt kon worden, aangezien de aankoopbon ontbrak. Indien deze voor 11 januari alsnog via email toegestuurd kon worden, zou de aanvraag verwerkt worden.
Op 7 januari 2013 heb ik de aankoopbon via email naar Acties.nu ([email protected]) toegezonden, waarop Acties.nu ([email protected]) op 11 januari bevestigde dat deze ontvangen was, en de aanvraag verwerkt zou worden.
Tot op heden (14-03-2013) heb ik nog niets vernomen of ontvangen van de Samsung Promotie.
Nu wederom een email verzonden naar zowel Samsung als Acties.nu. Kijken of dit wat gaat opleveren. Mocht er niet gereageerd gaan worden, zal ik mijn advocaat inschakelen.
Ik ben benieuwd!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Promotie
Re: Samsung Promotie
Ben ik toch niet de enigste die nog steeds niks heb ontvangen.
Ik heb 15 december een samsung UE46ES80000SXXN gekocht bij de media markt, waarbij ik na het versturen van de nodige gegevens een tablet zou krijgen.
In Januari maar eens gebeld met samsung, werd mij medegedeeld dat alles goedgekeurt is en dat de tablet zo snel mogelijk opgestuurd zal worden.
Maand later nog steeds niks ontvangen weer gebeld en gemaild met samsung, krijg ik 4 dagen later mail terug van de tablet is in januari afgeleverd bij post nl. Wanneer ik meer wilde weten moest ik maar contact opnemen met post nl.
Heb gebeld met postnl, werd mij gevraagd om een tracknummer, ik zeg heb helemaal niks gekregen van samsung, dus kunnen zij niks voor mij doen.
Wederom weer contact gehad met samsung via mail en chat, ze wisten al mij gegevens, postcode telefoon nummers enz, zouden het zo snel mogelijk uitzoeken,maar helaas weer niks gehoord.
Heb een mega dure tv van samsung, maar voor de rest niks na 3 maanden
Albert
Ik heb 15 december een samsung UE46ES80000SXXN gekocht bij de media markt, waarbij ik na het versturen van de nodige gegevens een tablet zou krijgen.
In Januari maar eens gebeld met samsung, werd mij medegedeeld dat alles goedgekeurt is en dat de tablet zo snel mogelijk opgestuurd zal worden.
Maand later nog steeds niks ontvangen weer gebeld en gemaild met samsung, krijg ik 4 dagen later mail terug van de tablet is in januari afgeleverd bij post nl. Wanneer ik meer wilde weten moest ik maar contact opnemen met post nl.
Heb gebeld met postnl, werd mij gevraagd om een tracknummer, ik zeg heb helemaal niks gekregen van samsung, dus kunnen zij niks voor mij doen.
Wederom weer contact gehad met samsung via mail en chat, ze wisten al mij gegevens, postcode telefoon nummers enz, zouden het zo snel mogelijk uitzoeken,maar helaas weer niks gehoord.
Heb een mega dure tv van samsung, maar voor de rest niks na 3 maanden
Albert
Ook ik kan me hierbij aansluiten. Ik kocht in februari 2013 (dus nog niet zo lang geleden) een tablet met E.50,-- cashbackorting. Eerst beweerde men dat ik niet de juiste barcode had opgegeven. Ik heb daarop per post een kopie gestuurd van de verpakking (had ik gelukkig bewaard) met de blauwe sticker en de hun barcode maar daarna niks meer gehoord. Het is wel raar, dat je in de adressering moet vermelden, dat het om de cashbackorting gaat. Ik krijg nu het vermoeden, dat dergelijke enveloppen ongezien gelijk in de prullenbak verdwijnen. Vooral als je ziet wat er in 2012 allemaal over geschreven is in het forum. Blijkbaar is er niks veranderd.
Ik heb ook slechte ervaringen met de cash back actie van samsung. De documenten zijn nu ruim 6 weken onderweg en nog steeds geen tegenbericht, schandalig gewoon.
Juist de 50 euro die ik terug zou krijgen op mijn nieuwe tablet gaf de doorslag tot aankoop van een samsung tablet ipv van een ander merk.
Nu lees ik dat er nogal wat problemen zijn met deze actie, maar het probleem lost zich vanzelf op wanneer samsung hier mee door blijft gaan. Want geen mens koopt na een dergelijke slechte ervaring nog iets van ze.
Ik hoop dat mensen die dit lezen zich ook twee keer bedenken alvorens ze een samsung apparaat kopen.
Juist de 50 euro die ik terug zou krijgen op mijn nieuwe tablet gaf de doorslag tot aankoop van een samsung tablet ipv van een ander merk.
Nu lees ik dat er nogal wat problemen zijn met deze actie, maar het probleem lost zich vanzelf op wanneer samsung hier mee door blijft gaan. Want geen mens koopt na een dergelijke slechte ervaring nog iets van ze.
Ik hoop dat mensen die dit lezen zich ook twee keer bedenken alvorens ze een samsung apparaat kopen.
-
Helaas lees ik dit soort berichten pas nadat ik een Samsung TV heb gekocht.....
Het is ronduit schandalig wat Samsung doet om onder de cash back uit te komen. Ik heb een TV gekocht waarbij nota bene een medewerker van Samsung in de MM aanwezig was om te bevestigen dat de actie was verlengd. Je voelt hem al aankomen...
Na het tijdig insturen kreeg ik doodleuk een bericht dat de barcodes te laat ontvangen waren. Ik ben nooit fan van cash back acties maar bij Samsung dacht ik dat dit met een Zuid Koreaanse (toch een ontwikkeld land) firma wel OK zou zijn. Helaas ben ik daarin ernstig teleurgesteld.
Voor de mensen die een advocaat willen inschakelen heb ik waarschijnlijk slecht nieuws, de algemene voorwaarden van de promotieacties zijn zo vorm gegeven dat dit kansloos is. We kunnen alleen maar hopen dat Radar er aandacht aan gaat schenken. Ik ga in ieder geval de rest van mijn apparatuur van een ander merk kopen (en daar zit meer marge voor de leverancier in dan 250 cash back
Het is ronduit schandalig wat Samsung doet om onder de cash back uit te komen. Ik heb een TV gekocht waarbij nota bene een medewerker van Samsung in de MM aanwezig was om te bevestigen dat de actie was verlengd. Je voelt hem al aankomen...
Na het tijdig insturen kreeg ik doodleuk een bericht dat de barcodes te laat ontvangen waren. Ik ben nooit fan van cash back acties maar bij Samsung dacht ik dat dit met een Zuid Koreaanse (toch een ontwikkeld land) firma wel OK zou zijn. Helaas ben ik daarin ernstig teleurgesteld.
Voor de mensen die een advocaat willen inschakelen heb ik waarschijnlijk slecht nieuws, de algemene voorwaarden van de promotieacties zijn zo vorm gegeven dat dit kansloos is. We kunnen alleen maar hopen dat Radar er aandacht aan gaat schenken. Ik ga in ieder geval de rest van mijn apparatuur van een ander merk kopen (en daar zit meer marge voor de leverancier in dan 250 cash back
ik heb zelf dergelijke ervaringen met de actie van juni 2012:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 7&t=132411
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 7&t=132411