LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schatten van de Aarde
-
Schatten van de Aarde
Momenteel weer op de TV en in de winkel , het verzamelwerk Schatten van de Aarde. Ik heb begrepen dat dit niet de eerste keer is dat dit wordt uitgegeven , heeft iemand ervaring? Zijn de stenen wel echt? Is het blad ook wat ze beloven etc.?
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Re: Schatten van de Aarde
Het zijn mooie boekjes.
De stenen zijn zo echt als een steen echt zijn kan.
Leerzaam is het ook nog wel, maar als je alles hebt wordt het wel wat prijzig.
De stenen zijn zo echt als een steen echt zijn kan.
Leerzaam is het ook nog wel, maar als je alles hebt wordt het wel wat prijzig.
-
Ik vrees dat antonh gelijk heeft. Voor het geld dat je voor de hele serie kwijt bent, kun je twee keer op schatgraverstocht gaan, en zelf de mooiste stenen uitzoeken. Deel 1 heb je voor een habbekrats. Deel 2 t.m 233 kosten samen een vermogen.
-
Al die **** van DeAgostini kost opgeteld een vermogen. Het 'eindproduct' (als de serie al niet vroegtijdig wordt stopgezet) is veelal 2x zo duur als in 1x een vergelijkbaar artikel kopen in de winkel.
-
Ja Captain, waar is eigenlijk Sammy, het skelet gebleven?
Ik had net het heiligbeentje gekocht, en dan stoppen ze ermee
Nu heb ik 400 euro betaald voor een half skelet.
Ik had net het heiligbeentje gekocht, en dan stoppen ze ermee
Nu heb ik 400 euro betaald voor een half skelet.
Volgens mij is dit een jaar of 5 geleden compleet geflopt.
Nu was er zo`n enorme voorraad dat men die opnieuw op de markt probeerd te brengen
Nu was er zo`n enorme voorraad dat men die opnieuw op de markt probeerd te brengen
Alle series die door deAgostini worden uitgegeven zijn duur.Leerzaam is het ook nog wel, maar als je alles hebt wordt het wel wat prijzig
hahaha ja.. een potje ECHT goud voor €2,95
my ass
my ass
Niet geloven die zooi, voor een dergelijke prijs kan het nooit echt zijn. Het eerste deel is voor een "spotprijs" te krijgen, de rest kost je veel meer geld en dan is de kans groot dat de verzameling voortijdig stopgezet wordt.
En als je alle kosten bij elkaar optelt betaal je een vermogen voor een paar stenen en boekjes die je ongetwijfeld ook goedkoper kunt krijgen op andere manieren.
En als je alle kosten bij elkaar optelt betaal je een vermogen voor een paar stenen en boekjes die je ongetwijfeld ook goedkoper kunt krijgen op andere manieren.
-
Wanneer er ooit een serie over mummies verschijnt, is het goedkoper om zelf een reis naar Egypte te boeken, en daar eigenhandig een onbekend graf uit te gaan graven.
Grote kans dat een een spectaculaire vondst doet, ook.
Maar die meuk van 'd Aghostini is echt waardeloos.
Grote kans dat een een spectaculaire vondst doet, ook.
Maar die meuk van 'd Aghostini is echt waardeloos.