Do
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Senseo prijsvraag
Senseo prijsvraag
Maandenlang zit ik bloedig codes van senseo pads-pakjes in te vullen om mee te dingen naar een prijs (hoofdprijs reis Australie) en ja hoor, vorige week kreeg ik een mailtje met de juichende tekst: "gefeliciteerd mevrouw u heeft een prijs gewonnen". Na opening van deze boodschap bleek ik een koffiepadsblikje gewonnen te hebben. Nou ook leuk..
Maar nu moet je ineens als bewijs alle pakjes waarvan de codes zijn overgenomen opsturen. Ja, kom nou, die codes waren toch al bewijs van mijn aankoop ? Natuurlijk heb ik die pakjes niet meer.. Dus hun blikje mogen ze houden. Blij toe dat ik geen reis naar Australie heb gewonnen. Wat een nep !
Do
Do
-
Gast
Re: Senseo prijsvraag
waar kun je je druk om maken!!! Kijk je wel eens het journaal of niet ? Er gebeuren ergere dingen in het leven...
-
Gast
Wat is nu je boodschap, vorige gast? Dat we dit forum maar moeten sluiten totdat honger, oorlog en natuurrampen uit de wereld verdwenen zijn?
Voorlopig is de poster een topic begonnen over een consumenten onderwerp, nl. een nepreklame actie, die hier op het forum thuis hoort en dat is meer dan van jouw en mijn bijdrage gezegd kan worden...
Voorlopig is de poster een topic begonnen over een consumenten onderwerp, nl. een nepreklame actie, die hier op het forum thuis hoort en dat is meer dan van jouw en mijn bijdrage gezegd kan worden...
[quote]waar kun je je druk om maken!!! Kijk je wel eens het journaal of niet ? Er gebeuren ergere dingen in het leven...
Ja, gast 1, voor een politieke discussie ga ik naar een ander forum. En inderdaad: er zijn ergere dingen. Maar dit forum gaat toevallig over reclame en het irriteert mij dat mensen op het verkeerde been worden gezet door vage praatjes en onjuiste of onvolledige informatie. Lijkt mij ook voor een politieke discussie een aardig onderwerp..
Ja, gast 1, voor een politieke discussie ga ik naar een ander forum. En inderdaad: er zijn ergere dingen. Maar dit forum gaat toevallig over reclame en het irriteert mij dat mensen op het verkeerde been worden gezet door vage praatjes en onjuiste of onvolledige informatie. Lijkt mij ook voor een politieke discussie een aardig onderwerp..
-
linda37
ook ik heb dat gedaan maar ik had niks gewonnen maar wel alle zakjes bewaard.Ach het is leuk om te proberen ik weet tog wel dat ik niets win maar wie niet waagt wie niet wint.