LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sim Only

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
William262

Sim Only

Ongelezen bericht door William262 »

Beste medewerker van Trosradar,

Mijn vraag heeft betrekking tot mijn 06-nummer van T-mobile. Ik heb vorig jaar mijn abonnement opgezegd na twee jaar T-mobile te hebben gehad. T-mobile heeft mij vervolgens teruggebeld met de vraag of ik toch nog een jaar lid wilde blijven; ik ben ingegaan op dat aanbod omdat ik maar de helft van mijn abonnementskosten op mijn rekening zou krijgen. Ik had ook voor een nieuwe telefoon mogen kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat mijn telefoon nog gewoon werkt.

Vervolgens merk ik op dat mijn gesprekskosten net zo hoog zijn als voorheen en die kortingen niet zijn toegepast. Ik heb kort daarna contact gehad met T-mobile klantenservice voor dit ongemak en over de ongewenste sms-jes die ik kreeg. Dit is in de periode geweest van augustus vorig jaar, dus heel kort daarna. Ik mocht een brief sturen en dan zou ik teruggebeld worden door de klantenservice;ik ben gevraagd om geduld te hebben en mijn rekeningen te betalen. Natuurlijk betaalt die domme klant zijn rekeningen en stuurt weer een brief naar Klachtenafdeling. Brief is waarschijnlijk niet behandeld (zegt klantenservice- medewerker net) of gewoon weggegooid en ook aan die vervelende sms-jes ben ik niet geholpen, niet aan de telefoon en niet via iets schriftelijks. Via via heb ik die gelukkig kunnen afmelden, maar dan blijft dat probleem nog bestaan van mijn kosten.

Bel ik vervolgens gisteren op, kan niemand iets in de gespreknotities vinden. Ik word brutaal gevraagd waarom ik zo dom ben om het niet eerder aan te geven. “Eigen schuld dikke bult “ zegt Maurits van de klantenservice, en hij wil me maar 1 maand teruggeven! Ik heb rustig verteld dat ik heb gebeld en dat ik brieven heb gestuurd naar T-mobile kort na het opmerken, maar daar was weer geen notitie van. Voor het opzeggen heb ik ook twee brieven gestuurd; een aangetekend en een gewoon met het normale posttraject. Ook hier is er maar weer één brief gevonden.

Mijn eis in het kort is, dat ik al mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug wil hebben; ze hebben mij iets beloofd en die belofte moeten ze gewoon nakomen. Ik moet daarbij zeggen dat ik ernstig twijfel om de rekeningen te betalen, omdat ze je beloftes niet nakomen en de klant daarvoor op moet draaien. Brieven, die aan T-mobile zijn gericht met een positieve inhoud, bijvoorbeeld verlenging abonnement, lijken wel aan te komen zonder enig ongemak (en zonder het aangetekend te versturen), maar brieven met opzegging en klachten als onderwerp, die komen niet aan zonder het aangetekend versturen.
:cry:

Gast

Re: Sim Only

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben ingegaan op dat aanbod omdat ik maar de helft van mijn abonnementskosten op mijn rekening zou krijgen
Vervolgens merk ik op dat mijn gesprekskosten net zo hoog zijn als voorheen
Misschien dat ik het verkeerd zie hoor, maar abonnementskosten zijn geen gesprekskosten.
Kijk je rekeningen eens goed na of de abonnementskosten wel aangepast zijn.
Je gesprekskosten kunnen dan idd. het zelfde blijven en daar kan je ook niks over zeggen.
Misschien wat minder bellen/ smssen.

William262

Ik heb het puur over de abonnementskosten!

William262

Beetje verkeerd geformuleerd :oops:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je die aanbieding zwart op wit staan?

Gesloten