LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slachtoffers actie Groupon Autostomerij Schiedam-Vlaardingen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Faouzia

slachtoffers actie Groupon Autostomerij Schiedam-Vlaardingen

Ongelezen bericht door Faouzia »

In mei heb ik bovenstaande actie gekocht. Toen ik de autostomerij belde om een afspraak te maken. Bleek dit niet te kunnen en was de actie alleen geldig voor inwoners van Schiedam en Vlaardingen. De medewerker aldaar gaf aan dat ik de zoveelste persoon was die hierover belde.

Deze actie van Groupon stond onder Den Haag (waar ik woon) en dit waren de voorwaarden:
*Je groupon is op maandag t/m zaterdag te gebruiken en zes maanden geldig, vanaf 1 juni t/m 30 november 2012
*Je kan zoveel groupons kopen als je wil
*Alleen geldig op locaties binnen Schiedam en Vlaardingen

Wbt de laatste opmerking dat las ik als dat ik mijn auto naar Schiedam of Vlaardingen moest brengen om hier gebruik van te maken

Nu heb ik contact opgenomen met Groupon en de deal kan niet worden geannuleerd. Ik blijk wel aan het eind 85% van het bedrag te kunnen krijgen maar ik ben het hier niet mee eens.

Graag jullie advies in deze of zie graag of er meerdere lotgenoten zijn die het dupe geworden zijn.

crazyme

Re: slachtoffers actie Groupon Autostomerij Schiedam-Vlaardingen

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zie het probleem voor het bedrijf niet zo: wat maakt het nu uit wanneer de auto wordt gebracht en gehaald ?

Hebben ze soms teveel respons gehad en teveel korting gegeven ?

Ik vraag mij af of hun eis niet discriminerend is in strafrechtelijke zin.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Denk dat de medewerkers van de stomerij de voorwaarden niet goed begrijpen.

De voucher is geldig op locaties binnen Schiedam en Vlaardingen, dit betekent dat de voucher geldig is in filialen van de stomerij in deze 2 plaatsen.

Waar degene woont die de voucher heeft gekocht of inwisseld doet totaal niet ter zake.

crazyme

sephora30 schreef:Denk dat de medewerkers van de stomerij de voorwaarden niet goed begrijpen.

De voucher is geldig op locaties binnen Schiedam en Vlaardingen, dit betekent dat de voucher geldig is in filialen van de stomerij in deze 2 plaatsen.

Waar degene woont die de voucher heeft gekocht of inwisseld doet totaal niet ter zake.
Dat leek mij zo duidelijk dat ik mij afvroeg waarom ze de regels eenzijdig willen aanpassen.

Faouzia

Ik heb heb gebeld met de autostomerij maar zij gaan dus op huisbezoek waar de auto ter plaatse wOrdt gepoets. Ze hebben geen eigen garage. Maar dan nog hadden ze het anders moeten beschrijven en daarnaast niet onder Den Haag moeten plaatsen?

Faouzia

Niemand hier die me kan beantwoorden?

crazyme

Wanneer jij je auto naar schiedam of vlaardingen brengt en blijft wachten tot ze klaar zijn zie ik geen reden waarom ze je niet tegemoet kunnen komen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Zoals Crazy zegt - meld dat je bij een kantoor in een van die plaatsen bent - en vraag op welke dag/datum het zou kunnen..

Simpelste oplossing.

Al geeft de bon tekst voor mij aan dat men vaste locaties heeft..

Gesloten