LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sloop de crisis

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ron.lekkerkerker

Sloop de crisis

Ongelezen bericht door ron.lekkerkerker »

Beste forum lezers,

vandaag was ik ook zover om aan de hand van de voorstellen van Sloop de crisis alle contracten te herzien om zodoende vele honderden euro's op jaarbasis te gaan besparen.

Echter, Tot mijn verbazing bespaar ik helemaal niets met sloop de crisis.
Wanneer ik mij rechtstreeks richt tot de betreffende bedrijven ontvang ik exact dezelfde tarieven of voordelen wanneer ik deze via sloop de crisis afsluit. De bedoeling van sloop de crisis is dat zij 'ons' consumenten bundelen, veilingen uitschrijven en zodoende voor ons scherpere tarieven onderhandelen dan wijzelf alleen kunnen realiseren!
Niets van dit alles is waar! Zij hebben blijkbaar gewoon een aantal deals gesloten met leveranciers en verzekeringsmaatschappijen waarbij zij premies ontvangen voor ieder contract dat via Sloop de crisis wordt afgesloten! De enige die hier dus voordeel halen en geld verdienen is Sloop de crisis zelf. Je kunt je daarnaast sterk afvragen of zij ons ook juist adviseren. Uit ervaring kan ik inmiddels melden dat je goedkoper uit bent wanneer jezelf een zoektocht op touw zet naar de goedkoopste aanbieder tegen de beste voorwaarden (dit is uiteraard altijd een belangrijke afweging). Je kunt je afvragen of dit nu oplichting is. Het is in ieder geval bewust verkeerd voorlichten, bewust suggesties wekken die niet worden waargemaakt, bewust gebruik maken van het huidige sentiment, bewust geld verdienen aan consumenten zonder daar iets voor te leveren. En wanneer je geld verdient en daarvoor niets levert is dit gevoelsmatig gelijk aan oplichting. Niet volgens de wet maar wel voor het gevoel!

Doe dus geen zaken met sloop de crisis! Negeer deze commerciële zakkenvullers.
Ga zelf op zoek naar betere aanbiedingen. Ze zijn gemakkelijk te vinden.

Met vriendelijke groet,

Ron Lekkerkerker
Laatst gewijzigd door ron.lekkerkerker op 15 dec 2013 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

z.assistente

Re: Sloop de crisis

Ongelezen bericht door z.assistente »

Helemaal mee eens, wat ze slopen dat zijn wij, de consumenten,waarmee ze alles maar kunnen permiteren,
Wij worden gesloopt

sjoegel

Re: Sloop de crisis

Ongelezen bericht door sjoegel »

Sloop de crisis is puur bedrog. Klanten worden verzameld en deze paketten worden geveild of verzekeraars kunnen inschrijven tegen voor de consument slechte voorwaarden.
Goedkoop is duurkoop.

Even simpel nadenken, wie betaald die dure reclames en dure BN'ers ? De klant. En wie betaald de salarissen van het Sloop de crisis management ? De klant. of denkt de klant dat het allemaal gratis is ? :wink: Het is gewoon een extra en dure tussenlaag tussen consument en verzekeraar.

Gesloten