LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Specsavers
-
Specsavers
In November j.l. was ik toe aan een (eerste) leesbril: naar specsavers in Den Helder gegaan, en ik werd goed geholpen! en ben blij met mijn leesbril! Maar de koude douche kwam later toen ik de reclame van Specsavers zag met de boodschap tweede bril gratis. Ik heb nooit de keus gehad voor een gratis tweede bril. Ik heb het hoofdkantoor van Specsavers gebeld en zij konden niets voor mij doen en de winkel van Specsavers in Den Helder ook niet! Ja ik had de bril al betaald dus.... Ik voel mij beetgenomen door Specsavers . Wie heeft dezelfde ervaring met Specsavers?
Re: Specsavers
@Dokterlove, print dit uit en ga weer naar de zaak toe. Tot op de dag van vandaag adverteren ze ermee op TV, dus laten ze zich aan hun belofte houden. Succes. http://www.klacht.nl/tweede-bril-gratis/
November bril aangeschaft. Het is nu bijna april...wat snapt u niet?
-
Weekend-sores.
Weekend is toch voorbijnewmikey schreef:Trollenpost.
Wrijf het er maar in...tenormin schreef:Weekend is toch voorbijnewmikey schreef:Trollenpost.
Ja joh, als 't goed is komt jouw tijd ook nog wel om "niks te doen". Dan kom je erachter dat je het drukker zult hebben dan in je werkende leven . Ik zweer het je. Komt geen geranium aan te pas.sjohie schreef:Wrijf het er maar in...tenormin schreef:Weekend is toch voorbijnewmikey schreef:Trollenpost.
Maar sommige snappen het nooit.tenormin schreef:Weekend is toch voorbijnewmikey schreef:Trollenpost.
Never mind!
eleven schreef:Maar sommige snappen het nooit.tenormin schreef:Weekend is toch voorbijnewmikey schreef:Trollenpost.
nevermind!
Niet mijn bericht aanpassen, want daar hou ik niet van en is valsheid in geschrifte.tenormin schreef:eleven schreef:Maar sommige snappen het nooit.tenormin schreef:
Weekend is toch voorbij
nevermind!
Je blijft toch zielig.