Ook ik kocht in 2001 een fiets bij de firma Profile Verbakel in Nootdorp.
Deze week moet ik het laatste terugbetalingscertificaat insturen. Gelukkig heb ik op deze site gelezen dat de laatste papieren naar notaris Alberda moeten op hetzelfde adres als voorheen Seinstra.
Wat ik uit alles heb opgemaakt is dat iedereen die een leuke folder kan maken en een goed verkooppraatje heeft iedereen maar van alles kan aansmeren, in ons geval aan een fietsverkoper en een notaris. Je zou toch mogen verwachten dat een notaris het e.e.a. wel uitzoekt alvorens hij met zo'n stichting in zee gaat. Het gaat tenslotte ook om zijn reputatie! Ik hoop dat die Stichting en de figuren die daaraan verbonden zijn hun straf krijgen, want gestolen goed gedijd niet.
Succes allemaal.
Maar waarom maak je daar een apart topic voor aan? Of is jouw verhaal zo interessant dat het niet in het bestaande topic (dat pal voor je neus staat) te vinden is?
Ik wist gewoon niet hoe ik mijn boodschap kon toevoegen aan de rest. Was voor de eerste keer op deze site. Fijn dat jij zo bijdehand bent om mij er op te wijzen!
Wij zijn het zoveelste slachtoffer van het fietsactie gebeuren
Stuur toch gewoon het laatste certificaat in, in de hoop dat er massaal aktie genomen kan worden door de Tros misschien....
Wij begrijpen ook niet hoe een notaris mee kan werken aan zo'n aktie
Hopelijk komt er nog iets uit als iedereen zich bij deze site aanmeld.
Op hoop van zegen