LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SUPER DE BOER sinterklaasstempeltjes
SUPER DE BOER sinterklaasstempeltjes
Ja hoor, Super de Boer heeft het voor de zoveelste keer voor elkaar !!
Iedere keer als ze een actie starten met voetbalpoppetjes,sinterklaaspoppetjes of wat dan ook dan zijn ze zo snel weg dat de kinderen de kans NIET krijgen om gewoon alles te sparen. Zo ook hier in Breda, afgelopen woensdag waren ze allemaal al op, schandalig!!
Het stomme is nog dat ze wel een bandje afdraaien in de winkel : Deze week krijgt U onder andere bij een netje manderijnen 1 poppetjes GRATIS!! Graag gedaan Super de Boer.
Supermarkt van het jaar, Ja dank je de KOEKOEK!!
Iedere keer als ze een actie starten met voetbalpoppetjes,sinterklaaspoppetjes of wat dan ook dan zijn ze zo snel weg dat de kinderen de kans NIET krijgen om gewoon alles te sparen. Zo ook hier in Breda, afgelopen woensdag waren ze allemaal al op, schandalig!!
Het stomme is nog dat ze wel een bandje afdraaien in de winkel : Deze week krijgt U onder andere bij een netje manderijnen 1 poppetjes GRATIS!! Graag gedaan Super de Boer.
Supermarkt van het jaar, Ja dank je de KOEKOEK!!
-
Re: SUPER DE BOER sinterklaasstempeltjes
Was me ook overkomen. Nou spaar ik die dingen niet, maar daar gaat het niet om.
Ik stond aan de kassa, kreeg dat bandje te horen, en zag tegelijk het opschrift dat de poppetjes niet meer beschikbaar zijn.
Moeder met huilend kind aan de kassa, bedrijfsleidster met een rooie kop geeft in de plaats daarvan een zak chocolade sinterklaasfiguurtjes.
Voorbeeld voor andere filialen van Super de Boer?
Ik stond aan de kassa, kreeg dat bandje te horen, en zag tegelijk het opschrift dat de poppetjes niet meer beschikbaar zijn.
Moeder met huilend kind aan de kassa, bedrijfsleidster met een rooie kop geeft in de plaats daarvan een zak chocolade sinterklaasfiguurtjes.
Voorbeeld voor andere filialen van Super de Boer?
-
Hier dus weer een schoolvoorbeeld van waarom al die commerciële ongein (sinterklaas, kerst, valentijn, pasen, moeder- en vaderdag, etc.) per direct afgeschaft moet worden!
Trouwens had dat verwende kind een wijze les geleerd kunnen worden: zo lang (of zo kort) de voorraad strekt: OP=OP. Je kunt niet alles hebbe-hebbe in het leven!
Trouwens had dat verwende kind een wijze les geleerd kunnen worden: zo lang (of zo kort) de voorraad strekt: OP=OP. Je kunt niet alles hebbe-hebbe in het leven!
Over het algemeen gaat het om prullen die binnen 2 dagen alsnog in de vuilnisbak liggen. Zie jij nog iemand rondrijden met een wup in zijn auto?
Al dit soort acties zouden per direct afgeschaft moeten worden, het stimuleert hebberigheid en heeft geen enkel effect. Tot in de grond verwende kinderen die gaan janken om dat ze een of ander stom poppetje niet kunnen krijgen.....
Al dit soort acties zouden per direct afgeschaft moeten worden, het stimuleert hebberigheid en heeft geen enkel effect. Tot in de grond verwende kinderen die gaan janken om dat ze een of ander stom poppetje niet kunnen krijgen.....
-
Helemaal mee eens, ook met de voor-vorige post. Als je niet oppast wordt je door de commercie van alles en nog wat opgedrongen waar je helemaal niet op zit te wachten, een half jaar geleden werden de AH winkels inderdaad bijna bestormd voor Wuppies, nu hoor je er niemand meer over. Al die onzin acties kosten je als consument per saldo alleen maar geld.
Ellen1970, als je al ervaring had met dit soort acties{voetbalpoppetjes}, waarom ben je dan niet in een slaapzak voor de deur gaan liggen, de avond voordat de actie inging?
Ik vind het misplaatst dat hier de zg. "vervelende "kinderen de schuld krijgen voor de acties van een supermarkt, en dat tegen ellen1970 wordt gezegd dat ze maar voor de deur had moeten liggen, wat is dit voor een antwoord, kunnen alleen maar mannen zijn die geen kinderen hebben die zo reageren. Slaat echt nergens op. De betreffende supermarkten moeten zorgen voor voldoende voorraad, anders moeten ze er niet eens aan beginnen.
Ten eerste ik heb geen verwende,huilende en vervelende kinderen die zeuren om die poppetjes. Ik vind het zelf gewoon belachelijk dat ze keer op keer een actie starten en er halverwege niets meer te krijgen is!! En dat er op het reclamebandje door de winkel gewoon te horen is dat ze nog verkrijgbaar zijn. Wie is er hier nu de gek?? Ooit gehoord van VOORRAAD?!?!?!
Als ze bij SdB gewoon leren plannen dan hoef ik niet in slaapzak voor de deur te gaan liggen
En Dennisde Pennis(je naam zegt al voldoende) Je hebt zeker geen kinderen he. Een kind van 2 even uitleggen: Jongen Op=Op hoor
Als ze bij SdB gewoon leren plannen dan hoef ik niet in slaapzak voor de deur te gaan liggen
En Dennisde Pennis(je naam zegt al voldoende) Je hebt zeker geen kinderen he. Een kind van 2 even uitleggen: Jongen Op=Op hoor
-
Wat zegt die naam dan?En Dennisde Pennis(je naam zegt al voldoende) Je hebt zeker geen kinderen he.
Wrong, heb wel sinds kort zoontje. En als z'n flesje op is krijgt ie van mij echt niets meer, hoe hard ie ook krijst. Want zo'n dik verwend papkindje moet ik dus niet, gaandeweg went ie er gewoon aan dat OP dus echt OP is.
Beste Dilbert, we leven in een vrij land waar winkels de vrijheid hebben om dit soort acties te voeren. En er zijn consumenten die het af willen nemen. Lang leve de vrijheid, lang leve het kapitalisme.Al dit soort acties zouden per direct afgeschaft moeten worden
Misschien is een verhuizing naar een communistisch land waar de grote leider alles bepaalt iets voor jou?
-
Waarom verhuizen? We hebben Jan Marijnissen!Misschien is een verhuizing naar een communistisch land waar de grote leider alles bepaalt iets voor jou?
Dank je wel Dennis, ik wilde net hetzelfde zeggen
Geen enkele supermarkt kan voldoende voorraad hebben voor dit soort acties. Als letterlijk elke klant tevreden gesteld zou moeten worden, dan is de voorraad niet aan te slepen. Van tevoren wordt bekeken hoeveel er ingeslagen wordt en dat kan teveel of te weinig zijn, dat hangt van verschillende factoren af.
Maar in plaats van een leuk extraatje ziet de consument het als iets wat je moet hebben om er bij te horen. Zonder dat ene poppetje is mijn verwende kind niet tevreden en dus is de supermarkt fout als de voorraad op is. Doe even normaal zeg.....
Afschaffen dus, al die acties.....
Geen enkele supermarkt kan voldoende voorraad hebben voor dit soort acties. Als letterlijk elke klant tevreden gesteld zou moeten worden, dan is de voorraad niet aan te slepen. Van tevoren wordt bekeken hoeveel er ingeslagen wordt en dat kan teveel of te weinig zijn, dat hangt van verschillende factoren af.
Maar in plaats van een leuk extraatje ziet de consument het als iets wat je moet hebben om er bij te horen. Zonder dat ene poppetje is mijn verwende kind niet tevreden en dus is de supermarkt fout als de voorraad op is. Doe even normaal zeg.....
Afschaffen dus, al die acties.....
-
Heb sinds kort een Jumbo in de buurt: Geen gezeik met klantenkaart, zegeltjes, poppetjes, wuppies, etc., maar gewoon overall een lager prijspeil. Zo ben je vergeleken de AH, C1000, Super de Boer met de wekelijkse boodschappen zo een paar euro voordeliger uit, ongeacht of je nou die speciale Bonus-, Hamster- of wat voor aanbiedingen dan ook neemt of niet.
En met die paar euro die je over houdt kun je mooi naar de Bart Smit, Intertoys, Toys 'R US, etc. (speelgoedzaak dus) waar heel schap met poppetjes staat waar zoon- of dochterlief zelf een poppetje naar keuze uit kan zoeken.
Dus: doe gewoon niet mee aan die onzin en houd de keuze aan jezelf. Dan stappen andere supermarkten ook wel over op de "Jumbo-formule".
En met die paar euro die je over houdt kun je mooi naar de Bart Smit, Intertoys, Toys 'R US, etc. (speelgoedzaak dus) waar heel schap met poppetjes staat waar zoon- of dochterlief zelf een poppetje naar keuze uit kan zoeken.
Dus: doe gewoon niet mee aan die onzin en houd de keuze aan jezelf. Dan stappen andere supermarkten ook wel over op de "Jumbo-formule".
Jumbo is inderdaad een geweldige winkel, ik kom er af en toe. Meestal doen we boodschappen bij andere 'budget' supermarkten die zich verre houden van spaarkaarten, zegels, stempels etc.
Nou Dennis en nu maar hopen dat jou zoontje over een paar jaar ook nog blij te maken is met een poppetje of alleen nog maar genoegen neemt met een duur spelcomputer! Want weet je....een kind dat huilt om een poppetje is dus niet verwend! Nee die is nog blij met een sinterklaas poppetje en dus vedrietig als blijkt dat ze op zijn.
Kinderen die zeuren om speelgoed in welke vorm dan ook zijn per definitie verwend. Kinderen die vragen worden overgeslagen vertelde mijn moeder altijd.
Geplaatst op 05 Dec 2006 16:23 door Dilbert29
Kinderen die vragen worden overgeslagen vertelde mijn moeder altijd.
Als je niks vraagt dan blijf je dom en krijg je niks
werd mij altijd voorgehouden.
-
Ik zie het al helemaal zitten: Samen met zoonlief lekker gamen op de Playstation 7, aangesloten op m'n True HD SED LCD TV ... (volgt u het nog?)Nou Dennis en nu maar hopen dat jou zoontje over een paar jaar ook nog blij te maken is met een poppetje of alleen nog maar genoegen neemt met een duur spelcomputer!
Topchirurgen trainen trouwens hun behendigheid bij voorkeur op een game console, dus zo gek is zo'n spelcomputer nog niet!
-
Het is maar te hopen dat ze bij het oefenen van hun vaardigheid niet te vaak de melding ''Game Over'' krijgen.Topchirurgen trainen trouwens hun behendigheid bij voorkeur op een game console, dus zo gek is zo'n spelcomputer nog niet!
Lijkt me niet best voor hun patiënten.
-
Och, in ieder geval leren ze dan niet met de pakken neer te zitten en snel verder gaan met het opstarten van de volgende "operatie".Het is maar te hopen dat ze bij het oefenen van hun vaardigheid niet te vaak de melding ''Game Over'' krijgen.