LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Styler

.

Ongelezen bericht door Styler »

.
Laatst gewijzigd door Styler op 29 jun 2012 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje

Re: .

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Is dit nou serieus
Ben het met het vogels eens goed gezegd!!! :mrgreen:

Styler

.
Laatst gewijzigd door Styler op 29 jun 2012 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Goh er was nog iemand hier op het forum
die Kruidvat met een T schreef dus Kruitvat. :wink: :lol:

rozemarijntje

Styler,

Als je logisch nadenkt? Sorry maar volgens mij ben je beetje spoor bijster..denk even na,,,

Chocomelk

Styler schreef:Ik ben blijkbaar zoals jij het noemt een halve zool. Net als de overige klanten in die winkel die hetzelfde als ik wilde.
Dat er nog artikelen lagen joh en dat ze niet allemaal achter de kassa lagen met al die voorgangers van je die hetzelfde dachten als jij.
:P

rozemarijntje

Kan me niet voorstellen dat er nog meer van die mensen zijn die zo denken :lol: maar goed..ga je recht
Halen..
Ze. Zien je aankomen hihiihihih geweldig,ga wel lachend slapen...is ook wat voor te zeggen :lol:

WillemLW

Ongelezen bericht door WillemLW »

Ik vind het ook een klein beetje misleidend.

Op de markthandel is het bijvoorbeeld heel normaal:

artikel 1: 5 euro
artikel 2: 10 euro
artikel 3: 20 euro

OF: Alles voor 30 euro. (dan krijg je dus artikel 1, 2 en 3 voor 30 euro..en niet 30 euro per stuk).

Stel bijvoorbeeld ook MENUkaart. Los per stuk 5 euro; of ALLES voor 50 euro. Dan krijg je dus ALLE gerechten voor de prijs van 50 euro. En niet 50 euro per stuk.

Dus een klein beetje misleidend vind ik het ook.
Laatst gewijzigd door WillemLW op 29 jun 2012 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Styler

.
Laatst gewijzigd door Styler op 29 jun 2012 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Slaap lekker trolletje.

Linoge

Ongelezen bericht door Linoge »

Styler schreef: Max Factor, keuze uit het hele assortiment alles voor € 10,00.
Weet je, je hele verhaal zou bijna hilarisch kunnen zijn. Je pakt ze zo goed op de ogenschijnlijke taal/stijlfout die ze maken. Je bent echt bijna een geweldenaar. Ware het niet dat ze het woordje "keuze" gebruiken. En daardoor ben jij de echte idioot hier die totaal voor *** staat.

Styler

Linoge schreef:
Styler schreef: Max Factor, keuze uit het hele assortiment alles voor € 10,00.
Weet je, je hele verhaal zou bijna hilarisch kunnen zijn. Je pakt ze zo goed op de ogenschijnlijke taal/stijlfout die ze maken. Je bent echt bijna een geweldenaar. Ware het niet dat ze het woordje "keuze" gebruiken. En daardoor ben jij de echte idioot hier die totaal voor *** staat.
Sorry maar ik snap het niet. Ik stelde gewoon een vraag. Nu ik halve zool en een idioot genoemd. Volgens mij is dat niet nodig. :? Je had ook kunnen zeggen ze gebruiken het woord keuze dus enz. Leg het uit hoe het zit. Dan had ik er in het vervolg iets aan. Maar wees gerust zal niet meer reageren en posten.
Dag

rozemarijntje

strak plan :lol: :lol: :lol: :lol:

misschien goede nachtrust gehad?nagedacht?

ik heb heerlijk geslapen....kwam van alles voorbij in mijn dromen...hele tassen vol..voor 10 euro..hahahaha..

ach leuke topic ..om ff te dollen.. :mrgreen: :lol:

LadySwitch

Ongelezen bericht door LadySwitch »

Weet je: ik weet (zoals de meesten) wel wat er met de actie wordt bedoeld als ik een dergelijke reclameposter zie... Gewoon één product voor 10 euro. Maar om Styler toch een beetje bij te staan: je bent zeer zeker niet de eerste en ook vast niet de laatste die het zo leest...

Of dit kan worden opgevat als misleidende reclame? Nee, ik denk het niet. Maar wellicht wel een idee om er "10 euro per stuk" bij te vermelden. Of een zogenaamde sterretje * te plaatsen met uitleg.

Nogmaals: ik begrijp de reclame maar blijkbaar niet iedereen... Voor sommige mensen is uitleg van belang.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

je bent zeer zeker niet de eerste en ook vast niet de laatste die het zo leest...
Als TS het zo leest moet hij ook consequent zijn en het ook zo uitvoeren en het HELE assortiment uit de winkel meenemen voor een tientje (of minstens proberen) en niet een deel.
:wink:

Linoge

Ongelezen bericht door Linoge »

Styler schreef: Sorry maar ik snap het niet. Ik stelde gewoon een vraag. Nu ik halve zool en een idioot genoemd. Volgens mij is dat niet nodig. :?
Je stelde geen vraag. In je verdere berichten wist je heel trots te vertellen hoe jij het winkelpersoneel het moeilijk wist te maken met iets wat jij als een fout zag en dat andere klanten daar in mee gingen. Je had daar verschrikkelijk veel lol in en fdeed dat wel vaker.

Berichten die nu dus gemakshalve maar even verwijderd zijn.

Dag!

rozemarijntje

ja zwak om je berichten te verwijderen...

als ik iets neerzet sta ik achter mijn plaatsing en maak ik een fout dan zeg ik dat,haal het niet weg,en als ik het al weg haal! dan zeg ik dat ook en de reden! :lol:

maar vogels was zo slim om een quote te maken..

ah joh,die wijsneus weet heus wel beter,wil ons gewoon ff op stang jagen,kan hoor,leuk! heb er wel lol in...
moet straks ook naar kruidvat....leuk!!! :lol: :lol: :lol:

Chocomelk

Styler schreef: Sorry maar ik snap het niet. Ik stelde gewoon een vraag. Nu ik halve zool en een idioot genoemd. Volgens mij is dat niet nodig. :? Je had ook kunnen zeggen ze gebruiken het woord keuze dus enz. Leg het uit hoe het zit. Dan had ik er in het vervolg iets aan. Maar wees gerust zal niet meer reageren en posten.
Dag
Je noemde je eigen zelfs een halve zool !

LadySwitch

Ongelezen bericht door LadySwitch »

Linoge schreef:
Styler schreef: Sorry maar ik snap het niet. Ik stelde gewoon een vraag. Nu ik halve zool en een idioot genoemd. Volgens mij is dat niet nodig. :?
Je stelde geen vraag. In je verdere berichten wist je heel trots te vertellen hoe jij het winkelpersoneel het moeilijk wist te maken met iets wat jij als een fout zag en dat andere klanten daar in mee gingen. Je had daar verschrikkelijk veel lol in en fdeed dat wel vaker.

Berichten die nu dus gemakshalve maar even verwijderd zijn.

Dag!

Oh kijk... Dit wist ik dus niet van TS... Ik dacht echt dat ze de reclame verkeerd had geïnterpreteerd...
Je berichten verwijderen is inderdaad wel zwak.

rozemarijntje

ik heb nog een leuke,bij de reklame van nu bij albert heijn zeggen ze op tv..

nu 99 artikelen voor 99 cent...

nee het moet zijn dan...99 artikelen van 99 ct in de aanbieding...

wilde vanmorgen echt naar appie gaan en de 99 artikelen betalen voor nog geen euro! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten