LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2mobieltje blokker,zeeman, 10euro+verzendkosten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Aglapo

tele2mobieltje blokker,zeeman, 10euro+verzendkosten

Ongelezen bericht door Aglapo »

Mijn dochter van 11 jaar wil graag een mobieltje,(dit jaar gaat ze naar voortgezet onderwijs)dus kwam ze thuis met dit formuliertje, wat je moest invullen en opsturen.
http://home.kabelfoon.nl/~cthart/GIFweb ... eiltje.jpg
Goed door gesproken. Over; alleen in noodgevallen, niet voor de lol, de gesprekskosten, verantwoordelijk om gaan met beltegoed e.d. Dit was ongeveer een week geleden. Veertien dagen moest dochterlief geduld hebben. Dan word het "onder rembours" thuisbezorgd.
Gisteren kwam (uit Stockholm Sweden?) een "bevestiging". De andere zijde volledig bedrukt met piepkleine lettertjes, met een zucht der wanhoop hebben wij ouders deze doorgelezen en de twijfel aan de juistheid van deze aankoop, en het gevoel "beetgenomen" te zijn groeide.
Al hun "rechten" en onze "plichten" kwam daarin aan de orde en dat waren er behoorlijk wat! We schrokken er zó van dat we spijt hadden dit "spotgoedkope" mobieltje besteld te hebben! Wij willen het afzeggen, cancelen, de aankoop teniet doen!
Gelukkig stond er ook nog een informatie-telefoon-nummer bij en na diverse "doorschakelingen" kregen we een dame aan de lijn en op de vraag hoe kunnen we de aankoop ongedaan maken antwoordde ze dat we het mobieltje niet moeten aannemen als het wordt bezorgd, dan zou alles goed komen.

Onze vraag is nu: Is dat wel zo??
Als (en dat staat in de kleine lettertjes) de "PUC" en de "PIN" CODE niet binnen ... dagen activeer krijg je een nota van € 60,00 toegezonden, bij het niet betalen of het blokkeren van de bankrekening zal een incassoburo worden ingeschakeld.

Gast

Re: tele2mobieltje blokker,zeeman, 10euro+verzendkosten

Ongelezen bericht door Gast »

Onze vraag is nu: Is dat wel zo??
Als (en dat staat in de kleine lettertjes) de "PUC" en de "PIN" CODE niet binnen ... dagen activeer krijg je een nota van € 60,00 toegezonden, bij het niet betalen of het blokkeren van de bankrekening zal een incassoburo worden ingeschakeld.
Als je toestel binnen krijgt deze meteen geactiveren, probleem opgelost.
Of wil je een half jaar wachten met uittesten? Lekker handig voor de garantie.

Sorry maar ik zie geen probleem, alleen bezorgde onwetende ouders.

alkari

Ongelezen bericht door alkari »

Mijn zoon heeft sinds kort ook het mobieltje van de aanbieding van tele2.
Hij heeft hem gelijk geactiveerd en geen problemen.
Ik vind dit een zeer goede aanbieding want de andere mobieltjes vond ik flink aan de prijs

Aglapo.

Ongelezen bericht door Aglapo. »

Beste mevr.
ook ik ben er ingetrapt met dat gratis mobieltje,Die motorrola.Die folders liggen bij BLOKKER. Nou geloof me erklopt niets van .Het is van TELE 2. en je moet een vast toestel hebben.Geloof a.u.b niet meer in sprookjes je krijgt niets meer gratis tegenwoordig.U kunt het beste een goedkope prepaid mobiel kopen. ze zijn er al van 27,00 euro. vooral in de opruiming,Maar ook hier weer goed zoeken in elke winkel. de goedkoopste aanbieding.Groetjes, Ineke

ALKARI

Ongelezen bericht door ALKARI »

Mevr, u zoon heeft een mobiel van tel 2.En die heeft hij gewoon gratis gehad en opgewaardeerd.U WERKT ZEKER BIJ TELE 2.Want het is absoluut een fabel .Ik heb zelf al 3x zo een briefje ingevuld en dan krijg je een mail dat je lid moet worden en een aangesloten telefoon van tele 2 moet hebben. NEP. Groetjes, INEKE.

ALKARI

Ongelezen bericht door ALKARI »

Mevr, u zoon heeft een mobiel van tel 2.En die heeft hij gewoon gratis gehad en opgewaardeerd.U WERKT ZEKER BIJ TELE 2.Want het is absoluut een fabel .Ik heb zelf al 3x zo een briefje ingevuld en dan krijg je een mail dat je lid moet worden en een aangesloten telefoon van tele 2 moet :oops: hebben. NEP. Groetjes, INEKE.

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Wat een onzin lees ik hier toch weer :evil:

Je moet een vaste telefoon hebben om gebruik te maken van Tele2Mobiel, staat duidelijk in de aanmeldvoorwaarden. Je hoeft echter niet met je vaste telefoon te bellen via Tele2. Ze willen het nummer alleen hebben omdat ze de facturering laten verlopen via een factuur die gekoppeld is aan een vast nummer. Of dit nummer ook echt via Tele2 belt of niet, dat maakt niet uit; het is enkel bedoeld voor de administratie.

resp0014931

Ongelezen bericht door resp0014931 »

Ik heb in 2003 ook via een aktie bij DA-drogisten een Tele2 mobieltje gekocht. Ook een Motorola met dezelfde voorwaarden als bij o.a. Blokker, maar veel duurder., (€ 25,00 ) en een ander type als nu verkocht word. Ik kon het toestel alleen ontvangen als ik een KPN-rekening hen toestuurde. Ik heb eerst geprotesteerd maar het kon niet anders. Mijn dochter had ook het toestel besteld maar kon hem niet kopen want ze zaten niet bij de KPN maar bij UPC telefonie en zij hebben toen een afwijzing gekregen.
Ze vroegen van Tele2 nog wel als ik met mijn vaste aansluiting via hen wilde bellen, maar dat wilde ik niet. Was voor hen verder geen probleem.
Het toestel en de services bevalt goed.

vr.gr

hicarla

Ongelezen bericht door hicarla »

Ik heb via de website van schlecker.com meegedaan met de actie van Tele2 en kreeg dus een mobieltje incl. 10 euro beltegoed voor een totaalbedrag van 12,90 euro. Niet helemáál gratis maar interessant genoeg vond ik. Zelf belde ik op dat moment nog met mijn vaste telefoon met Tele2 maar dit stond er helemaal los van, behalve dan dat eventuele opwaarderingen van mijn mobiel meegenomen konden worden op de nota van mijn vaste telefoon. Dit was voor mij echter niet van toepassing want mij ging het om het mobieltje. Heb dus de 10 euro verbeld, en de simkaart weggemikt. Nu dus een extra mobieltje met een andere simkaart (die ik al had), zodat ik niet snel met een leeg mobieltje zit.
Denk wel dat je heel goed de voorwaarden moet lezen met dit soort acties. Ikzelf sta er ook redelijk sceptisch tegenover, maar ik heb eerder meegedaan met een actie op gratiz.nl en kreeg dus een mooi mobieltje met camera enzo (zelf uitgezocht) en ook al zit er een 2-jarig abo aan vast, ik heb alle kosten (bijna 350 euro) netjes zoals beloofd op mijn rekening gestort gekregen.

kawa

Ongelezen bericht door kawa »

We hebben ergens in de buurt van kerst een motorola besteld via tele 2. Alleen nu hebben we nog steeds niets ontvangen ook geen bevestiging. Op het moment hebben we zoiets, we willen hem ook niet meer. Hoe kan ik me nu afmelden voor deze actie, zonder dat het me geld kost.(BV iets aangetekend versturen is al bijna zo duur, dat ik beter het toestel kan nemen. Wie heeft er raad?

smit-4

Ongelezen bericht door smit-4 »

ONZIN!!!!

ook ik heb er eentje gekocht, bij bart smit, ook een motorrola, maar dan een met kleuren scherm,e mailen etc.. was incl verz. 27,95, maar ook direkt 10 euro beltegoed, en nog eens 15 verspreid , doch binnen t jaar na acivering...Je hoeft GEEN TELE 2 abonnement voor n vast toestel te nemen. T Is gewoon pre paid. Opwaarderen gaat alleen via de bank/giro. VRIJHEID BLIJHEID dus.
de 60 EURO BOETYE is alleen op handel naar t buitenland tegen te gaan, want zeg zelf.9,95 voor een gsm MET 25 euro beltegoed, da s toch gekkigheid? Men hoopt uiteraard dat je lekker blijft bellen met tele2, maar je kan gerust een andere SIMM kaart gebruiken(in mijn toestel wel want die is simmlockvrij), maar dat hoeft niet ! Ik ben tevreden met mijn aankoop en de tarieven van TELE2. Het is dat mijn dochtertje pas een ander merk had gekocht, want voor deze prijs is t voor iedereen weggelegd. EN, voorzichtige OUDERS: OPWAARDEREN gaat uitsluitend telefonisch via tele2 met de afrekening later dus hou dat in de gaten. Koop dat toestel , en doe er na n tijdje een andere prepaid simm kaart in desgewent om de kosten in de hand te houden, en je hebt 2 vliegen in 1 klap. n leuk en betrouwbaar gsm toestel en geen hoge rekening!!!

een tevreden klant ben ik dus

marlous

Ongelezen bericht door marlous »

Ik ben er ook voor gevallen,en vandaag snap ik de truuc van die lieden: elke keer bellen voor opwaarderen kost 16 euro!!!!!!!!!!! Op het overzicht geven ze zelf aan dat dat gesprek 00:00:01 heeft geduurd. Ik vind het echt schandalig! Ik heb in de papieren nergens kunnen vinden dat dat het bedrag zou zijn voor een keer opwaarderen. GRRRR :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

leopoldvonhangover

Ongelezen bericht door leopoldvonhangover »

Marloes, ik hoop dat je een grapje maakt met je opmerking :evil:

Opwaarderen gaat telefonisch en zoals je in de voorwaarden kunt lezen betaal je het bedrag dat je opwaardeert via je nota. Als je dus opwaardeert voor 20 euro (oftewel 16,80 ex btw) staat er op de nota een opwaardering. Dat nummer bellen kost niets, maar je beltegoed is niet gratis natuurlijk !

LACH SMURF

Ongelezen bericht door LACH SMURF »

Hahahahahahahahahahahahah............
Om je een bult te lachen. :lol:

Voor de zoveelste maal wordt weer bewezen dat GOEDKOOP echt DUURKOOP is.

Mensen denk toch eens een keer na.
Alles wat je voor weinig geld kunt aanschaffen en technisch in beheer is bij grote organisaties betaal je dubbel en dwars aan die organisaties terug.

Maar ja we leren het ook nooit !!!!!!!!!!! :oops:

Edjuh

Ongelezen bericht door Edjuh »

Laat jij het stukje van leopoldvonhangover maar even door brilsmurf aan je voorlezen.

Opwaarderen is gratis maar je moet natuurlijk wel het bedrag waarmee je je beltegoed opgewaardeerd wilt hebben betalen.
Net zoals wanneer je beltegoed in de winkel koopt.

Ik heb dat ding ook, niks mis mee en lekker goedkoop.

Gesloten