LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trekpleister artikel al uitverkocht voordat winkel open ging
Trekpleister artikel al uitverkocht voordat winkel open ging
Verkoop start dinsdag 24 april 9.00 uur staat er in de folder bij een aanbieding voor een Android 4.0 10 inch tablet PC van euro 199,99 voor euro 99,99.
Dus vanmorgen gaat de winkel van Trekpleister in winkelcentrum Zuidplein, Rotterdam open en wat staat er? "Tablet PC helaas uitverkocht".
Ik vind het dus misleidende reklame. Helaas maken zaken als Trekpleister, Kruidvat, Blokker, en zo voort zich daar vaker schuldig aan, zogenaamd iets aanbieden voor een leuke prijs terwijl ze het niet kunnen leveren.
Dus vanmorgen gaat de winkel van Trekpleister in winkelcentrum Zuidplein, Rotterdam open en wat staat er? "Tablet PC helaas uitverkocht".
Ik vind het dus misleidende reklame. Helaas maken zaken als Trekpleister, Kruidvat, Blokker, en zo voort zich daar vaker schuldig aan, zogenaamd iets aanbieden voor een leuke prijs terwijl ze het niet kunnen leveren.
Re: Trekpleister artikel al uitverkocht voordat winkel open ging
Heb je al een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor? Wij kunnen hier weinig voor je doen.
-
Heb je niets anders gekocht in de winkel? Dat is namelijk de bedoeling van die reclames: oh, ik ben er nu toch. Laat ik ook maar tandpasta meenemen en een nieuw spoelinkje.LuukB schreef:Verkoop start dinsdag 24 april 9.00 uur staat er in de folder bij een aanbieding voor een Android 4.0 10 inch tablet PC van euro 199,99 voor euro 99,99.
Het is misleidend. Ook op de website van Trekpleister is het tablet uitverkocht.
Een gepeperde brief sturen naar het hoofdkantoor zou ik zeggen.
Heeft vaak geen enkele zin omdat zij zich gewoon beroepen op OP=OP.WillemLW schreef:Heb je al een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor? Wij kunnen hier weinig voor je doen.
Desalniettemin maken dit soort winkels er inderdaad soms een potje van met acties en dan veel te weinig (bijna geen) voorraad hebben van een actie. Correct is het zeker niet en valt onder de oneerlijke handelspraktijken of is op zijn minst op het randje.
Wellicht is het handig dat TS een klacht indient bij Consuwijzer. Dit levert dat voor TS misschien niet meteen resultaat op, maar Consuwijzer verzamelt dit soort klachten wel en als steeds meer consumenten over dit soort acties van bedrijven gaan klagen, gaat er op een gegeven moment wel iets gebeuren.
Omdat de website deze eerder aanbood dan dinsdag ochtend waren ze dus al uitverkocht.
Vaak komen deze maandag folders bij mijn al op Zaterdag binnen met de Zondagskranten.
Dus U was gewoon te laat en winkels konden ook niet meer bestellen.
Dat is het risico van stunt aanbiedingen.
Helaas heeft Kruidvat wel erg vaak dit soort dingen waardoor vele hun dure folder nauwelijks nog serieus nemen en alleen de normale producten kopen.
Als je vaker niet bij deze Drogist horende uitverkocht hebt of niet leverbaar dan geloven mensen je niet meer.
Dus jammer van dure drukwerk wat bij mijn nu ook vaak ongelezen en niet doorgebladerd vaak verdwijnt.
De E mail nieuwsbrief waar je tijdig ziet wat er komt is vaak in de winkel wel te verkrijgen, ook is het daar online te bestellen dus met die kaart,
http://www.extravoordeelkaart.nl waar je ook nog mee spaarde en jou mail box is het vaak wel te krijgen.
Die vaste klanten die hun mail adres opgeven hebben dus vaak als eerste deze Android 4.0 binnen en zijn de normale winkelende klanten vaak te laat.
Vaak komen deze maandag folders bij mijn al op Zaterdag binnen met de Zondagskranten.
Dus U was gewoon te laat en winkels konden ook niet meer bestellen.
Dat is het risico van stunt aanbiedingen.
Helaas heeft Kruidvat wel erg vaak dit soort dingen waardoor vele hun dure folder nauwelijks nog serieus nemen en alleen de normale producten kopen.
Als je vaker niet bij deze Drogist horende uitverkocht hebt of niet leverbaar dan geloven mensen je niet meer.
Dus jammer van dure drukwerk wat bij mijn nu ook vaak ongelezen en niet doorgebladerd vaak verdwijnt.
De E mail nieuwsbrief waar je tijdig ziet wat er komt is vaak in de winkel wel te verkrijgen, ook is het daar online te bestellen dus met die kaart,
http://www.extravoordeelkaart.nl waar je ook nog mee spaarde en jou mail box is het vaak wel te krijgen.
Die vaste klanten die hun mail adres opgeven hebben dus vaak als eerste deze Android 4.0 binnen en zijn de normale winkelende klanten vaak te laat.
Nederlands leren dustsucker, het gaat over trekpleister en niet over kruitvat
Heb een klacht ingediend bij Consuwijzer en bij Trekpleister zelf. Het zou prettig zijn als dit soort nep-aanbiedingen stopt. Welk nut hebben hun folders als iets toch niet leverbaar is?
En dan schrijf je Kruidvat zelf verkeerdpuma73 schreef:Nederlands leren dustsucker, het gaat over trekpleister en niet over kruitvat
Vaak krijgen ze maar een paar exemplaren en gaat de familie en vriendenkring voor.
Is dezelfde firma oftewel 1 pot nat.puma73 schreef:Nederlands leren dustsucker, het gaat over trekpleister en niet over kruitvat
http://www.benelux.aswatson.com/pages/c ... epage.aspx
Dus het is DrekpleisterEmmy75 schreef:Is dezelfde firma oftewel 1 pot nat.puma73 schreef:Nederlands leren dustsucker, het gaat over trekpleister en niet over kruitvat
http://www.benelux.aswatson.com/pages/c ... epage.aspx
Tja hier hetzelfde...Stond voor de 09.00 uur al bij de winkel, net zoals 10 anderen. Bleek dat er maar enkele tablets waren. Mijn collega's in groningen stonden ook bij een trekpleister. Bleek dat ze daar maar 1 tablet hadden. Je kon je inschrijven voor een nalevering op vrijdag. Op die lijst waren de eerste drie al ingevuld terwijl mijn collega's de eerste waren!!!. Inderdaad is dit misleiding. Hopelijk wordt dit soort reclame hard aangepakt.
Personeel en familie gaat bij zulke acties niet voor. Als die hem zouden willen moeten ze ook gewoon in de rij gaan staan voor de deur. 10 tablets voor de grote fillialen. Zouden er 5 per filliaal zijn, zijn er zelfs meer ingevlogen. Bij zulke acties staat er toch ook duidelijk op=op bij? En met zo'n prijs kan je verwachten dat het erg snel gaat.
Als het op is als je als EERSTE KLANT binnenstapt klopt er iets niet. In een e-mail van de klantenservice van Trekpleister stond dat helaas personeel en bekenden al op maandag kochten waardoor de klanten misgrepen. Ik koop dus nooit meer iets bij Trekpleister. Kruidvat heeft ook de gewoonte dingen aan te bieden die al op zijn als je als eerste klant binnen stapt. Die zijn mij ook als klant kwijt. Bedrijven moeten niet adverteren met lokkertjes die ze niet hebben. Kost ze klanten.
Dit is een oneerlijke handelspraktijk en dat geeft recht op een schadevergoeding. Alleen bewijs het maar eens. (Als je schriftelijk geklaagd heb en ze het erkennen zit je natuurlijk goed.) Een klacht bij de ConsuWijzer lijkt mij het meeste uithalen.
Da's niet zo gek, zelfde firma.LuukB schreef:Ik koop dus nooit meer iets bij Trekpleister. Kruidvat heeft ook de gewoonte dingen aan te bieden die al op zijn als je als eerste klant binnen stapt. Die zijn mij ook als klant kwijt.
-
iemand had pas een topic geopend dat appie heijn tv in de aanbieding had.
hij had gevraagd aan een verkoopster of hij er eentje mocht bestellen..ja dat kon.
hij de volgende morgen naar appie ,gelijk toen deze open ging.
meisje had hem idd apart gehouden,maar had wel op haar donder gehad van chef want mocht niet!
en ze waren allemaal al uitverkocht!
verkoopster zei tegen die jongen,ja we krijgen er maar een paar ! heeeel weinig en dan mag personeel eerst kopen!
ze hebben er bv 15 en worden ook nog verdeeld over de filialen...
zag net dat appie weer tv volgende week heeft...nou...gaan..zou ik zeggen..
ff ander verhaal,maar zo zou het dus kunnen gaan bij kruidvat.. uh trekpleister
hij had gevraagd aan een verkoopster of hij er eentje mocht bestellen..ja dat kon.
hij de volgende morgen naar appie ,gelijk toen deze open ging.
meisje had hem idd apart gehouden,maar had wel op haar donder gehad van chef want mocht niet!
en ze waren allemaal al uitverkocht!
verkoopster zei tegen die jongen,ja we krijgen er maar een paar ! heeeel weinig en dan mag personeel eerst kopen!
ze hebben er bv 15 en worden ook nog verdeeld over de filialen...
zag net dat appie weer tv volgende week heeft...nou...gaan..zou ik zeggen..
ff ander verhaal,maar zo zou het dus kunnen gaan bij kruidvat.. uh trekpleister
Kolder! Bij AH wordt niets eerst onder het personeel verdeeld.
Broodje aap en "een verkoopster' bepaalt ook niet of er iets op voorhand kan worden besteld. Dat wordt ook niet toegestaan, dat verkoopstertje kan echt niet ff een tv apart houden, je info is een beetje ...niet waar.
Broodje aap en "een verkoopster' bepaalt ook niet of er iets op voorhand kan worden besteld. Dat wordt ook niet toegestaan, dat verkoopstertje kan echt niet ff een tv apart houden, je info is een beetje ...niet waar.
Hoe kan het dan dat er geen exemplaren zijn op het moment dat de aanbieding ingaat?