Enige tijd geleden slaagde een verkoper er in om mijn minderjarige zoon een lidmaatschap van de TROS per telefoon aan te smeren.
Nota bene op naam van zijn moeder. Het zou zo moeten zijn dat alleen lidmaatschappen geregistreerd kunnen worden in overleg met een volwassene. nu moet ik weer actie gaan ondernemen om een en ander terug te draaien.
Foutje van de Tros, nu eens kijken of radar de hand in eigen boezem durft te steken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Troslidmaatschap.
Re: Troslidmaatschap.
Reken er maar niet op... Ik heb de TrosRadar al een aantal keren betrapt op een toestanden die niet door de beugel konden.. Maar een reactie krijgen ho maar...
Ik noem bijvoorbeeld de uitzending waarin trosradar het wild-vlees wilde tegenwerken... Laten ze beelden zien, die jaren daarvoor aan de Dierenbescherming zijn opgestuurd. Pikant detail is dat Antoinette Hertsenberg in die tijd woordvoerster was voor de Dierenbescherming!! Zij was het die de mensen opriep om de jagers te filmen met hun Video-8-camera! Dus het was een eitje om aan die beelden te komen voor hun "eet geen wild vlees"onderwerp! Het ergste vind ik nog wel, dat de redactie te lui was om nieuwe beelden te schieten... Nee, ze deden het liever met beelden die al weer jaren oud waren (lekker actueel!)
Ik noem bijvoorbeeld de uitzending waarin trosradar het wild-vlees wilde tegenwerken... Laten ze beelden zien, die jaren daarvoor aan de Dierenbescherming zijn opgestuurd. Pikant detail is dat Antoinette Hertsenberg in die tijd woordvoerster was voor de Dierenbescherming!! Zij was het die de mensen opriep om de jagers te filmen met hun Video-8-camera! Dus het was een eitje om aan die beelden te komen voor hun "eet geen wild vlees"onderwerp! Het ergste vind ik nog wel, dat de redactie te lui was om nieuwe beelden te schieten... Nee, ze deden het liever met beelden die al weer jaren oud waren (lekker actueel!)