LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] u heeft een prijs gewonnen
u heeft een prijs gewonnen
Ik ontving een persoonlijk bericht van BRPG EVA LORCA CASE POSTALE , CH 1000 LAUSANNE 30 GRAY. namens de financiele directie en aangetekend.
In dit bericht wordt vermeld dat ik gegarandeerd en definitief bent aangewezen als winnaar van 20000 Euro En zelfs verklaren zij dit tegenover de officiele instanties dat ik daadwerkelijk deze cheque zal opstrijken en welzeker de unieke begunstigde bent van deze cheque van 20000 euro netto belastingvrij opgesteld op mijn naam.
Alleen moet ik nog snel (binnen 9 dagen ) een "ACCEPTATIE VAN DE SNELLE OVERMAKING" naar behoren invullen .
Nu verwacht men dat ik contant of per creditcard 35 euro overmaak zodat zij de gewoonen cheque snel kunnen opsturen.
De vraag is natuurlijk moet je op zo iets ingaan of is dit geld betalen en er dan naar fluiten
Ik dank u voor uw aandacht en wacht uw antwoord af
groeten G van der Burg
In dit bericht wordt vermeld dat ik gegarandeerd en definitief bent aangewezen als winnaar van 20000 Euro En zelfs verklaren zij dit tegenover de officiele instanties dat ik daadwerkelijk deze cheque zal opstrijken en welzeker de unieke begunstigde bent van deze cheque van 20000 euro netto belastingvrij opgesteld op mijn naam.
Alleen moet ik nog snel (binnen 9 dagen ) een "ACCEPTATIE VAN DE SNELLE OVERMAKING" naar behoren invullen .
Nu verwacht men dat ik contant of per creditcard 35 euro overmaak zodat zij de gewoonen cheque snel kunnen opsturen.
De vraag is natuurlijk moet je op zo iets ingaan of is dit geld betalen en er dan naar fluiten
Ik dank u voor uw aandacht en wacht uw antwoord af
groeten G van der Burg
Re: u heeft een prijs gewonnen
Lees eens vergelijkbare verhalen op dit forum over al die mensen die een mercedes gewonnen zouden hebben of 40.ooo euro en je weet dat het gewoon oplichting is. Waarom denk je dat ze 35 euro van je willen hebben? Dat kunnen ze toch ook gewoon van het prijzengeld inhouden? Logisch nadenken en je weet genoeg. Niet op ingaan dus!
Nou, als er een envelop in je brievenbus zit, waarin je naam en adres in koeienletters in geschreven, zo groot dat de overburen het nog kunnen lezen, verscheur hem dan maar onmiddellijk...
Dat zijn gewoon walgelijke brieven, van goedkope bedrijfjes, die weinig orgineel zijn. Dat zijn van die bedrijfjes die bang zijn dat ze geen aandacht en klanten krijgen... Nu, dan moeten ze vooral zo doorgaan...
Ik vind het maar een zielige zooitje die nietr verder weten te geraken dan dit soort bagger...!!
Dat zijn gewoon walgelijke brieven, van goedkope bedrijfjes, die weinig orgineel zijn. Dat zijn van die bedrijfjes die bang zijn dat ze geen aandacht en klanten krijgen... Nu, dan moeten ze vooral zo doorgaan...
Ik vind het maar een zielige zooitje die nietr verder weten te geraken dan dit soort bagger...!!
Ik krijg ook regelmatig bericht dat ik gegarandeerd winnaar ben van een mercedes, met een waarde van 50.000 euri.
Als je goed leest moet je de papieren binnen 6 a 7 dagen terug sturen en vermelden met hoeveel rijttje`s je meedoet ( duitse lotto )
Dus direct alles in de papierbak gooien.
Je moet ook zo rekenen, de scholen worden er beter van. (oudpapiergeld )
Als je goed leest moet je de papieren binnen 6 a 7 dagen terug sturen en vermelden met hoeveel rijttje`s je meedoet ( duitse lotto )
Dus direct alles in de papierbak gooien.
Je moet ook zo rekenen, de scholen worden er beter van. (oudpapiergeld )
Lees de voorwaarden eens goed door.(hele kleine lettertjes) Daar staat namelijk altijd in dat het hier gaat om een loterij die meestal 1 jaar loopt. Er staat ook in dat als je terugstuurt je gegarandeert 1 euro hebt gewonnen. Verder staat erin dat je mee kunt doen zonder enige aankoop of deelname verplichting. Dus ik stuur ze iedere keer braaf terug zonder mee te spelen en omcirkel voornoemde regel. Op deze manier heb ik toch al 3 keer 1 euro gewonnen. (hihi)
Als je al bijvoorbaat bent aangewezen als een winnaar, dan is het gewoon flinke scam! Dit is het principe van de Duitse Lotto. Je krijgt er altijd een stuk of wat loten bij voor veel geld en de prijs krijg je niet....
Ook ik kreeg regelmatig dit soort troep binnen,en ik moet zeggen dat het al een stuk minder is geworden sinds ik alles retour afzender stuur.
Met de mededeling dat ik deze troep niet meer wil ontvangen,dit wil vaak wel helpen.Blijft het van dezelfde nog een keer komen dan schrijf ik retour afzender deze persoon woont hier niet meer.
Dit helpt ook vaak.
Met de mededeling dat ik deze troep niet meer wil ontvangen,dit wil vaak wel helpen.Blijft het van dezelfde nog een keer komen dan schrijf ik retour afzender deze persoon woont hier niet meer.
Dit helpt ook vaak.
Ik heb een stel tips voor de opener van dit topic, van der Burgg, dus.
1. koop een sprookjesboek, dan heb je tenminste nog wat leesplezier,
2. Ga naar de Efteling, daar is het sprookjesbos, en je hebt meteen een leuke dag
3. Kijk eerst eens, voordat je dergelijke onzin plaats, of er al topics zijn over dit soort nonsens. Die zijn er, vele tientallen zelfs. Kijk via de zoekfunctie, en je zult ze vinden.
Of dacht jij echt dat je in de prijzen bent gevallen?
1. koop een sprookjesboek, dan heb je tenminste nog wat leesplezier,
2. Ga naar de Efteling, daar is het sprookjesbos, en je hebt meteen een leuke dag
3. Kijk eerst eens, voordat je dergelijke onzin plaats, of er al topics zijn over dit soort nonsens. Die zijn er, vele tientallen zelfs. Kijk via de zoekfunctie, en je zult ze vinden.
Of dacht jij echt dat je in de prijzen bent gevallen?
-
OKe en dat geld kunnen ze niet van je prijs afhouden ?Nu verwacht men dat ik contant of per creditcard 35 euro overmaak zodat zij de gewoonen cheque snel kunnen opsturen.
nee natuurlijk niet omdat je prijs nooit aan zal komen.
laat je ons nog weten wat je hebt gedaan ?