Hallo allemaal,
Het is mij al maanden op gevallen dat als V&D acties of korting hebben dat het goede product even weg gehaald wordt of ze zetten de prijzen omhoog.
Ik ga op reis binnen kort en heb een goede smasonite koffer gezien al in september in V&D voor 139 euro. Tot ze de vipdagen hadden in september waren de koffers er niet. Op 13 oktober zag ik ze weer in V&D voor 139 euro. En dat kwam goed uit wat V&D bestaat dan 125 jaar en ik zal dan een VIP kortingspas van 20% krijgen.
Ik heb even op hum webwinkel gekeken en daar stond de prijs voor 149 euro. Heb ze via mail een klacht gediend waarom de webwinkel duurder dan de winkel was. Kreeg na 2 dagen dit van hun via mail:
In veruit de meeste gevallen zijn de prijzen in de Webshop gelijk aan die in de winkels. Het kan bij uitzondering echter voorkomen dat door speciale tijdelijke acties prijzen in de Webshop en winkels van elkaar afwijken.
Prijzen worden nooit verhoogd omdat er een kortingsactie wordt gestart. Deze VIP kortingsactie is ook geldig in onze vestigingen.
Dus op zaterdag 20 oktober ben ik naar de V&D gegaan en zag de koffers daar en het was ook voor 149 euro. Dus als hun ze mij dan vertellen dat de prijzen niet omhoog gaan omdat er kortingsactie zijn hoe verklaar jullie dan na 13 oktober van 139 euro naar 149 zijn gegaan.
Ik heb weer een klacht gediend hier over en kreeg dit als antwoord:
Geachte klant,
Onze klantenservice heeft recent contact met u gehad. V&D en La Place hechten veel waarde aan uw mening, zowel positieve als kritische reacties, omdat wij op deze manier kunnen werken aan het verbeteren van onze service. Daarom nodigen wij u uit antwoord te geven op 4 korte vragen. Dit onderzoek neemt hooguit 2 minuten in beslag.
Start nu met klanttevredenheidsonderzoek (klik om deel te nemen)
Een klant tevredenheids onderzoek hebben ze mij gestuurd. Wow daar word ik heel vrolijk op. Dat ze dit maar kunnen doen. Maar het is niet alleen hier. Begin overal zo te worden supermarkt, winkels en internet winkel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] V&D actie en kortings weken
-
Re: V&D actie en kortings weken
Joh, dat gaat al tientallen jaren zo. Niks nieuws onder de zon.
En niet alleen bij V&D.witte angora schreef:Joh, dat gaat al tientallen jaren zo. Niks nieuws onder de zon.
Bedrijven mogen verschillende prijzen in de webshop als in de winkels rekenen. Alleen de prijs verhogen op die momenten dat er korting wordt mag niet. Hierover kunt u een klacht in dienen bij de consuwijzer. Bij voldoende klachten wordt dit onderzoekt door de consumenten autoriteit en volgt er mogelijk een bestuursrechtelijke boete.