LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Venco drop - beharing
Venco drop - beharing
Met afschuw bekijk ik de reclame dat een puber jongen met overbeharing word besempeld met het Neefje van ~King Kong~.
Terwijl de doelgroep van dit spotje tevens de leeftijd is dat kinderen in de fase van lichamelijke verandering zit, waar ook groei van beharing bij zit en dit schaamtelijk kan werken.
Ik vind dit onpasselijk!!
Terwijl de doelgroep van dit spotje tevens de leeftijd is dat kinderen in de fase van lichamelijke verandering zit, waar ook groei van beharing bij zit en dit schaamtelijk kan werken.
Ik vind dit onpasselijk!!
Re: Venco drop - beharing
Ik vind dat ook onpasselijk. Bah, al dat haar. Dat ze zo'n vies, harig figuur op mijn tv uitzenden. Ik zit echt met de handen in het haar als ik die reclame zie, en als ik de makers in mijn handen krijg, zijn ze nog lang niet harig! Mij reizen echt de haren ten bergen, maar gelukkig ben ik iemand met haar op de tanden. Ik probeer altijd snel te zappen als deze reclame voorbij komt, en dan ben ik vaak snel genoeg, al scheelt het een haar. Ik weet het, die laatste sleepte ik er aan de haren bij, maar t is wel grappig.
Jammer dat je het niet begrijpt en zo kinderachtig reageerd.
Het gaat er mij om dat er heel wat kinderen zijn die daar last van ktijgen en daar niet mee om kunnen gaan e n niet durfen te gymen zemmen etc.
Juist die groep kinderen word nu bestempeld!
Vind je een zielig figuur!!
Het gaat er mij om dat er heel wat kinderen zijn die daar last van ktijgen en daar niet mee om kunnen gaan e n niet durfen te gymen zemmen etc.
Juist die groep kinderen word nu bestempeld!
Vind je een zielig figuur!!
Dan kun je net zo goed gaan miepen over de reclames van "vast vet", er zijn genoeg mensen op deze planeet met obesitas. alsof ze daar ook complexen van krijgen??
Nee die reclame werkt het naaien van de ma van je vriendin in de hand, schandalig gewoon! (get a life!)
Stel je niet en aan en zap verder of doe je best en meld hem aan voor de loden leeuw
Nee die reclame werkt het naaien van de ma van je vriendin in de hand, schandalig gewoon! (get a life!)
Stel je niet en aan en zap verder of doe je best en meld hem aan voor de loden leeuw
@jverweyjr
Sorry, ik wilde je niet tegen de haren in strijken. Maar je reactie is zo vel, het lijkt wel of je me met huid en haar wilt verslinden. Maar ik zou zeggen, neem alles niet zo serieus. Laat je haar eens hangen. Gooi je haar los.
Mvg.
PommetjeH.
Sorry, ik wilde je niet tegen de haren in strijken. Maar je reactie is zo vel, het lijkt wel of je me met huid en haar wilt verslinden. Maar ik zou zeggen, neem alles niet zo serieus. Laat je haar eens hangen. Gooi je haar los.
Mvg.
PommetjeH.
Kinderen zijn grotendeels keiharde treiterkoppen tegen iedereen die 'anders' is, daar veranderd zo'n reclame niks aan.
Zoals jullie op de site van radar zaken bestempelen is niet normaal.
Jullie z...en elkaar af maar dit is een consumenten site om zaken met elkaar te bespreken.
Er is niemand die alles 100% weet dus wees normaal met reageren.
Laten we met elkaar alles op normale voet bespreken en zaken uitwisselen.
Jullie z...en elkaar af maar dit is een consumenten site om zaken met elkaar te bespreken.
Er is niemand die alles 100% weet dus wees normaal met reageren.
Laten we met elkaar alles op normale voet bespreken en zaken uitwisselen.
Heel goed Wessel, als je sommige reacties leest! (Die mogen van mij verwijderd worden van het forum.)
Ik snap de ophef hier niet over... het is en blijft toch een leuke reclame.. Dan moeten de reptiel-verzamelaars zich aangesproken voelen etc etc... Ophef over niks naar mijn mening!
Nou inderdaad,
als je iedere reclame moet verbieden omdat er mischien iemand is die er aanstoot aan neemt.. dan daag ik u uit een reclame te vinden die nog wel door de beugel kan..
(en dan alle anderen om aan te tonen dat het geen goed voorbeeld is)
Overgevoelige typetjes allemaal hier.....
(Nou ja, die van die mevrouw die haar schone was gewoon buitenhangt, vind ik ook niet kunnen hoor... er zijn grenzen)
als je iedere reclame moet verbieden omdat er mischien iemand is die er aanstoot aan neemt.. dan daag ik u uit een reclame te vinden die nog wel door de beugel kan..
(en dan alle anderen om aan te tonen dat het geen goed voorbeeld is)
Overgevoelige typetjes allemaal hier.....
(Nou ja, die van die mevrouw die haar schone was gewoon buitenhangt, vind ik ook niet kunnen hoor... er zijn grenzen)
ik vind het goed van Venco dat ze melden dat je zoveel haar op je lichaam kan krijgen als je venco drop eet
Bedankt, ik ga morgen meteen een hele pallet kopen. Is even duur als een haarwortelbehandeling, maar wel zo smakelijk.
Zit ik alleen weer met het probleem dat je daar weer hoge bloeddruk van krijgt.
Zit ik alleen weer met het probleem dat je daar weer hoge bloeddruk van krijgt.