LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vereniging Recht op Werk

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Vereniging Recht op Werk

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werd zomaar aangemeld bij Vereniging Recht op Werk. Zonder aangemeld te zijn en zonder enige informatie wat het inhoud.
Met 1 woord onduidelijk.

karr-1

Re: Vereniging Recht op Werk

Ongelezen bericht door karr-1 »

Fijn voor je, maar wat wil je nu zeggen dan?

Gast

Het is toch een voorrecht om werk te hebben? Ik ken helaas teveel mensen die zich in alle bochten wringen om eronderuit te komen. Die van alles doen en ondernemen, behalve op een normale manier aan hun inkomen te komen.

Gast

http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order ... 6/R070.htm

Nu snap ik je. Ik ben eens op hun homepage gaan kijken. Wat een zakkenvullers zijn het daar.

Je moet 5 euro betalen voor de informatie die je intussen al voor je neus hebt. Belachelijk dit, als ze het wagen via via toch aan mijn geld te komen, heeft deze vereniging een groot probleem.

Ik blijf de pagina's onbetaald bekijken, wanneer IK dat wil, zo simpel is dat.

Gast

Het is toch een voorrecht om werk te hebben? Ik ken helaas teveel mensen die zich in alle bochten wringen om eronderuit te komen. Die van alles doen en ondernemen, behalve op een normale manier aan hun inkomen te komen

yep ik ken er alleen in mijn familie en kennissenkring minstens 4 die niks mankeren, maar het gewoon vertikken aan het werk te gaan, maar wel klagen dat ze niet zoveel geld als ons hebben ( mijn man en ik werken allbei)
Er wordt niets aan gedaan, ze krijgen het telkens voor elkaar om onder werk uit te komen, met (voor ons) duidelijke leugens.
het wordt tijd dat hier wat aangedaan wordt!!!!!!!!!

Gesloten