Ik heb voor een wasmachine en een koelkast, respectievelijk voor een bedrag van 85 Euro en 55 Euro, een verlengde garantie voor 5 jaren bij het failliete Megapool afgesloten! Wat nu?
Misschien zijn er 10.000 personen die voor een soortgelijk bedrag het schip in dreigen te gaan. Samen zijn we sterk! Misschien kunnen we met een groot aantal personen beslag laten leggen op de voorraad van Megapool? Tenslotte kun je je dan tot aansluiten bij de preferente schuldeisers!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verlengde garantie Megapool
Re: verlengde garantie Megapool
Die garantie loopt toch via een verzekering en is eigenlijk buiten Megapool !
Megapool is slechts bemiddelaar/verkoper dacht ik zo !
Dus via die verzekering kun je toch cleamen !!!!!!!!
Megapool is slechts bemiddelaar/verkoper dacht ik zo !
Dus via die verzekering kun je toch cleamen !!!!!!!!
Nee, je hebt twee soorten garantieverlenging. Via een verzekeraar en via het bedrijf zelf. Megapool heeft hiervoor MGS Megapool Service Centre op gericht en heeft als verzekeringsonderdeel van Megapool BV eigen garantieverlegingen uitgegeven.
De bij Megapool MGS afgesloten garantoeverlegingen komen dus te vervallen.
Helaas. Een goede oplossing zou zijn dat de franchise ondernemingen voor deze voorlopig de tussenpersoon zouden blijven.
Mo
De bij Megapool MGS afgesloten garantoeverlegingen komen dus te vervallen.
Helaas. Een goede oplossing zou zijn dat de franchise ondernemingen voor deze voorlopig de tussenpersoon zouden blijven.
Mo
Beste mensen
ik ben een oud werknemer van megapool.
gaarne wil ik op het volgende attenderen megapool is overgemen door de harense smid dit is goed nieuws voor mij en zeker voor u de klant zijnde. Ik hoop in de nieuwe formule aangenomen te worden zodat wij (de verkopers) met u de lopende klachten en natuurlijk aanbetalingen netjes met u mogen oplossen. De door u bestelde apparaten zullen door de harense smid geleverd gaan worden dus u staat niet in de kou. Het liefst zouden wij verleden week nog gewerkt hebben maarja dat mocht niet vanwege het faillisement. Kijk voor verdere informatie op www.megapool.nl of .be. deze website zal zsm voorzien worden van verdere informatie.
ik ben een oud werknemer van megapool.
gaarne wil ik op het volgende attenderen megapool is overgemen door de harense smid dit is goed nieuws voor mij en zeker voor u de klant zijnde. Ik hoop in de nieuwe formule aangenomen te worden zodat wij (de verkopers) met u de lopende klachten en natuurlijk aanbetalingen netjes met u mogen oplossen. De door u bestelde apparaten zullen door de harense smid geleverd gaan worden dus u staat niet in de kou. Het liefst zouden wij verleden week nog gewerkt hebben maarja dat mocht niet vanwege het faillisement. Kijk voor verdere informatie op www.megapool.nl of .be. deze website zal zsm voorzien worden van verdere informatie.