Op de site staat dat je altijd ongeacht de hoeveelheid de actieprijs betaalt,dit is dus niet zo,bij onze C1000 betaal je gewoon het volle pond voor een kleinere verpakking,alleen de KG verpakkingen krijg je voor de actieprijs
Ik heb hierover een mail gestuurd en kreeg een nietszeggend antwoord terug nl:in tegenstelling tot wat op de site staat hanteren wij de actie prijzen alleen voor de KG verpakkingen
Nu zou je zeggen,dan neem je toch een KG verpakking,alleen zijn die op wonderbaarlijke wijze heel snel uitverkocht dus zit je aan een pondsverpakking vast,ik heb laatst gevraagd of ik 2 pondsverpakkingen voor de actieprijs kon nemen,maar nee daar begon meneer de slager niet aan op mijn vraag waarom niet zei hij:dan moet ik het overpakken en blijf met de verpakking zitten,toen heb ik hem voorgesteld om gewoon 2 verpakkingen met een plakbandje aan elkaar te maken en dan een nieuw stickertje erop,en daar begon hij dus ook niet aan
Wij hebben een gezin van 8 personen dus voor ons is het zeer de moeite waard om vlees voor de actieprijs te kopen
Ik vind dit belachelijk,mogen ze dit zomaar doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vleesprijs C1000 misleidend
Re: Vleesprijs C1000 misleidend
Hoe erg het ook is, volgens mij mogen ze dat ja. De acties worden uitgeroepen door bv het hoofdkantoor en die bepalen ook de aanvullende regels.
De acties gelden juist voor de grotere verpakkingen om de verkoop daarvan te stimuleren. Normaal gesproken verkopen die namelijk stukken minder.
De acties gelden juist voor de grotere verpakkingen om de verkoop daarvan te stimuleren. Normaal gesproken verkopen die namelijk stukken minder.
Bij de C1000 in Zoetermeer/Pijnacker/Delft vinden ze het heel gewoon om ook de kleinere hoeveelheden tegen aanbiedingsprijs aan te bieden. Het ligt dus ook aan de vestigingsmanager!
Mamavan2
Mamavan2
Die zal er ook mee te maken hebben inderdaad, ik weet niet in hoeverre ze mogen afwijken van de regels van het hoofdkantoor.
Nou ,dat is dus hier met de kaas bij de c 100
Wil je b.v 3 ons gesneden kaas hebben
Dan betaal je €2.50 per kilo meer
Als de kaas normaal €10.00 per kilo is kost de kaas dan €12.50 per kilo
Wil je b.v 3 ons gesneden kaas hebben
Dan betaal je €2.50 per kilo meer
Als de kaas normaal €10.00 per kilo is kost de kaas dan €12.50 per kilo
Ze verplichten zichzelf om je producten voor de actieprijs te geven; doordat ze zeggen dat als een artikel uitverkocht is, je een tegoedbon krijgt. (alleen als er op=op bij staat zijn ze dat niet... ) Als het actieartikel op is, moet je dus om een tegoedbon kunnen vragen. Je kunt dan altijd het artikel dan later voor de actieprijs kopen.
De C1000 hier doet overigens niet moeilijk om porties klaar te maken voor de klant. (Klant is koning, toch?) Maar ik wil dan voornamelijk juist kleinere porties... en heb vaak last van die kg verpakkingen...
Succes.
H&3KA
De C1000 hier doet overigens niet moeilijk om porties klaar te maken voor de klant. (Klant is koning, toch?) Maar ik wil dan voornamelijk juist kleinere porties... en heb vaak last van die kg verpakkingen...
Succes.
H&3KA
Wat doen mensen toch moeilijk. Koop toch gewoon die kiloverpakkingen met de actieprijs.
Je hebt voor je zelf per keer 250 gram of een pond nodig.
Nou je komt thuis en neemt een paar diepvrieszakjes. Je verdeelt de gehakt in 2 of 4 portie's. In de vriezer en klaar.
Zo moeilijk lijkt mij dat ook niet. Doen we hier thuis ook.
Vaak ook met de voordeelpakketten hamburgers. Bij thuiskomst gelijk verdelen in de portie's die je nodig hebt.
Je hebt voor je zelf per keer 250 gram of een pond nodig.
Nou je komt thuis en neemt een paar diepvrieszakjes. Je verdeelt de gehakt in 2 of 4 portie's. In de vriezer en klaar.
Zo moeilijk lijkt mij dat ook niet. Doen we hier thuis ook.
Vaak ook met de voordeelpakketten hamburgers. Bij thuiskomst gelijk verdelen in de portie's die je nodig hebt.
Lees de vraag nou eens ff.
TS wil graag een kilo, maar die was er niet meer. Wel 2 halve kiloverpakkingen. Alleen geldt daarvoor geen actie prijs. En de slager wil niet een kiloverpakking maken of desnoods de boel met een plakbandje aan elkaar plakken zodat je toch kunt profiteren van de actie prijs.
Sowieso is het maar een onduidelijke actie die matsweken vooral met het gehakt. Was ook op kassa zaterdag.
TS wil graag een kilo, maar die was er niet meer. Wel 2 halve kiloverpakkingen. Alleen geldt daarvoor geen actie prijs. En de slager wil niet een kiloverpakking maken of desnoods de boel met een plakbandje aan elkaar plakken zodat je toch kunt profiteren van de actie prijs.
Sowieso is het maar een onduidelijke actie die matsweken vooral met het gehakt. Was ook op kassa zaterdag.