LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] volkskrant voorpagina

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jesper

volkskrant voorpagina

Ongelezen bericht door Jesper »

Ik wilde even mijn beklag doen over een 'leuke volkskrant'actie. Je kunt bij volkskrant een oude voorpagina bestellen. Nou leuk denk je dan. Ik ben net gaan samenwonen dus zochten we iets leuks voor aan de muur. We dachten dat is leuk van allebei onze geboortedatum hangen we de voorpagina van de volkskrant in de gang. Dus besteld. Er stond wel bij dat hij verkleind (A3) was, maar wel op stevig papier. Nou dus binnengekregen. Echt de kwaliteit is bagger. Er is nies leesbaar: zelfs de koppen zijn bijna onleesbaar. En zo oud ben ik nou ook weer niet dat het zo slecht mag zijn (uit 1980). Ik vind dit een fikse tegenvaller. Vooral voor de prijs EUR 9,50 per stuk. Dan verwacht je toch wel een redelijke kwaliteit. Maar ze hebben zich wel goed ingedekt:

De kwaliteit van de aangeboden voorpagina´s kan mogelijk sterk verschillen. Dit geldt onder meer voor de fotokwaliteit en de leesbaarheid van de tekst. Oorzaak hiervan is onder meer de leeftijd van de voorpagina´s en/of onze opslagmedia (papier, film, microfiche). Hiermee is ook rekening gehouden met de prijsstelling. Uw verzoek tot een afdruk beschouwen wij dan ook als een opdracht en verplicht u tot betalen van de factuur.

Maar toch ik verwacht als iets EUR 9,50 kost en het is uit 1980 dat het echt nog wel leesbaar is...
Mijn advies dus: NIET BESTELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AndreadeKoning

Re: volkskrant voorpagina

Ongelezen bericht door AndreadeKoning »

Nou dat hebben wij ook gedaan. Leek ons ook leuk aan de muur: onze geboortekranten! Dus wij ook van onze geboortedata de voorpagina besteld. Wat blijkt nu: zijn ze niet op dezelfde grootte te worden afgedrukt. Ja het scheelt maar 1 cm ofzo, maar het ziet er wel raar uit, als je ze naast elkaar hangt aan de muur.
Wij contact opnemen, beweren ze dat ze hier niets aan kunnen doen. Nou ik vind dat niet normaal. Inderdaad ook, omdat het niet echt goedkoop is: EUR 9,50 per stuk!

Gesloten