Ik heb nu Chello light krijg ik een brief dat ik voor 8 Euro extra gratis kan bellen.
Dat vind ik niet gratis hoor.
En waarmee moet ik dan bellen want de telefoon krijg je pas na 30 dagen.
Maar op=op
Vreemd allemaal hoor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor 8 Euro extra gratis bellen met UPC ?
Re: Voor 8 Euro extra gratis bellen met UPC ?
Het kan zat uit en het is hartstikke goed! Ik bel er ook mee en heb gewoon een telefoon van ze gekregen (wel na 30 dgn, want tot die tijd kun je het allemaal nog opzeggen). Je belt na 19.00 uur en in het weekend 'gratis' naar alle vaste nummers in Nederland. Dus als je gewoon alleen 's avonds en in het weekend belt, wat ik doe ivm overdag aan het werk zijn, dan heb je het er al snel uit!
Kan wel zijn maar tis dus niet gratis bellen als je 8 euro per maand moet betalen.
En de eerste 30 dagen kan je niet bellen want de telefoon krijg je pas na 30 dagen ( als ze er nog zijn want op is op ).
Als je dan eindelijk de telefoon heb en het bevalt niet kan je niet meer opzeggen want dan zijn de 30 dagen om.
En nog wat het is een voordeelpakket dus zit er vast en zeker weer voor een jaar aan vast en elk jaar stilzwijgend verlengd natuurlijk.
Ik zit nu nog met de oude voorwaarden dat ik per maand kan opzeggen.
En de eerste 30 dagen kan je niet bellen want de telefoon krijg je pas na 30 dagen ( als ze er nog zijn want op is op ).
Als je dan eindelijk de telefoon heb en het bevalt niet kan je niet meer opzeggen want dan zijn de 30 dagen om.
En nog wat het is een voordeelpakket dus zit er vast en zeker weer voor een jaar aan vast en elk jaar stilzwijgend verlengd natuurlijk.
Ik zit nu nog met de oude voorwaarden dat ik per maand kan opzeggen.
In vergelijking met wat je normaal gesproken moet betalen voor een KPN-abo en daar bovenop nog de belkosten is het zoveel goedkoper! Je betaalt alleen maar vaste abo-kosten (die erg laag zijn) en daarna kun je gratis bellen 's avonds en in het weekend.
En ik heb gewoon tijdens de eerste 30 dgn een oude telefoon gebruikt. Ik neem aan dat bijna iedereen die wel heeft of iemand kent van wie er eentje geleend kan worden.
En het abo kan gewoon opgezegd worden, en welk abo wordt niet elk jaar stilzwijgend verlengd tegenwoordig? Alleen je contract is dan afgelopen en zou je het dus elk moment op kunnen zeggen.
En ik heb gewoon tijdens de eerste 30 dgn een oude telefoon gebruikt. Ik neem aan dat bijna iedereen die wel heeft of iemand kent van wie er eentje geleend kan worden.
En het abo kan gewoon opgezegd worden, en welk abo wordt niet elk jaar stilzwijgend verlengd tegenwoordig? Alleen je contract is dan afgelopen en zou je het dus elk moment op kunnen zeggen.
Heb helemaal geen abo van kpn dus die vergelijking gaat niet op.
Bel prepay met Hi (kpn) en sms gratis via internet.
Bel prepay met Hi (kpn) en sms gratis via internet.
dat krijg je nou met al die light produkten.