LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vrouwonvriendelijke reclame
vrouwonvriendelijke reclame
Reclame is aangepast en mijn commentaar niet meer van toepassing.
Laatst gewijzigd door Joe166 op 23 feb 2005 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: vrouwonvriendelijke reclame
misschien zou de ernst van de problemen waar de campagne naar verwijst je eens aan het denken moeten zetten over de luxe die wij hebben om ons over zulke onnozele dingen druk te maken.
Hoezo in Nederland hebben vrouwen dezelfde rechten en plichten?
Er is nog steeds verschil in loon.
Alleenstaande vrouwen kunnen nog steeds geen huis kopen.
Wanneer een gehuwde vrouw werkloos wordt krijg ze alleen WW geen bijstand, wordt afhankelijk van het salaris van partner. Ondanks dat ze hier wel de verplichte premies betaalt.
Mocht de pech toeslaan dat zij weduwe wordt dan krijg zij 70% weduwenpensioen, ondanks dat zij samen met haar partner volledige premie heeft betaald.
Er is nog steeds verschil in loon.
Alleenstaande vrouwen kunnen nog steeds geen huis kopen.
Wanneer een gehuwde vrouw werkloos wordt krijg ze alleen WW geen bijstand, wordt afhankelijk van het salaris van partner. Ondanks dat ze hier wel de verplichte premies betaalt.
Mocht de pech toeslaan dat zij weduwe wordt dan krijg zij 70% weduwenpensioen, ondanks dat zij samen met haar partner volledige premie heeft betaald.
Alleenstaande mensen kunnen nog steeds geen huis kopen? Klopt niet. Banken mogen daar niet meer naar kijken. De woning beneden mij is kortgeleden gekocht door een alleenstaande vrouw. In mijn omgeving zijn voldoende alleenstaande vrouwen die dit al jaren geleden hebben gedaan. Op een Top-hypotheek, net als ik zonder eigen geld.
Verhaal klopt van geen kanten.
Verhaal klopt van geen kanten.
Het enige wat ze er mee willen bereiken is dat tuinbroekfeministen gaan reageren en daar slagen ze volledig in.
Ik vind het een geweldige reclame en ik denk dat ik zo'n poster maar eens bij mij voor het raam ga hangen thuis.
Ik vind het een geweldige reclame en ik denk dat ik zo'n poster maar eens bij mij voor het raam ga hangen thuis.
Dat bedoel ik dus....................zolang er nog van deze mannen bestaan die een aantal treden in de evolutie hebben overgeslagen zal er nooit gelijkheid komen.
ik dacht al, die moet wel in een flatje wonen............
las vrouwonvriendelijk reclame
dacht dat moet over chocmel gaan
vrouwen wachten totdat een man op een knopje drukken, want schijnbaar kunnen ze dat zelf niet
Maar nee ging over iets anders
dacht dat moet over chocmel gaan
vrouwen wachten totdat een man op een knopje drukken, want schijnbaar kunnen ze dat zelf niet
Maar nee ging over iets anders