LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp kortingsactie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Flaterfoon

Wehkamp kortingsactie

Ongelezen bericht door Flaterfoon »

Wij waren op zoek naar twee nieuwe matrassen en hadden daartoe de consumentengids geraadpleegd. Omdat in onze prijsklasse de matrassen van Wehkamp er goed uitkwamen gingen we daarvoor. Het matras uit de test was ± 170 euro per stuk en voor we de beslissing namen keken we nog even verder. We zagen een iets duurder matras dat 25% korting had tot 0000 uur. Van 260 voor 201 euro. Na kort overleg besloten we voor de iets duurdere matrassen te gaan. Bestelling gedaan. De volgende dag nog even wat eigenschappen bekeken en wat viel ons op, de prijs was nog steeds 201 euro en het zinnetje 25% korting was verdwenen.... Klantenservice gebeld en die kon alleen maar verklaren dat de matrassen misschien goed liepen of juist niet en dat de actie misschien verlengd was... Maar waarom dan het regeltje 25% korting was verdwenen kreeg ik geen antwoord op. misschien is het matras morgen wel 269 of volgende week of volgende maand........ Ik voel me wel beetgenomen door Wehkamp. Boerenbedrog

VioletPrue

Re: Wehkamp kortingsactie

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Als u het matras € 201,- waard vindt en dat hebt betaald, wat zal het u dan schelen hoe duur dat matras over vier weken is?
Maak u niet druk, u heeft de prijs betaalt die u redelijk vond en als het goed is een lekker matras.
Boerenbedrog zie ik hier niet in.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

vogels schreef:Over welk matras en matrasmaat heb je het?
Deze misschien ?
Wehkamp

Emmy75

Ik begrijp alleen niet zo goed dat mensen zoiets als een matras in een webwinkel uitzoeken en kopen. Ik zou zeggen dat men toch wil voelen hoe het ligt en vergelijken ?

Emmy75

vogels schreef:Snap het probleem niet zo, blijkbaar nog steeds afgeprijsd, niks mis mee, lijkt mij.
Ik ook niet helemaal. Ik geloof die van/voor prijzen sowieso niet zo; ik heb daar altijd wel mijn bedenkingen bij. Ik vraag me dan gewoon af of het op dat moment een redelijke prijs is voor dat product en of ik dat ervoor wil betalen.
Zo ja -> dan koop ik het misschien wel
Zo nee -> dan koop ik het zeker niet.

Maar daarmee is de kous dan ook wel af. Als het product nadat ik het gekocht heb duurder is of goedkoper, maak ik me dan niet meer druk om.

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

Emmy75 schreef:Ik begrijp alleen niet zo goed dat mensen zoiets als een matras in een webwinkel uitzoeken en kopen. Ik zou zeggen dat men toch wil voelen hoe het ligt en vergelijken ?
Helemaal mee eens.Bovendien lig je wel eens met zijn tweeën op
een plekkie en dan kun je het wel schudden bij een webwinkel want ik
ga toch echt niet met mijn vrouw op het reclame boekie liggen om
te voelen hoe dat ligt.:lol:

Webcarewehkamp.nl

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte "flaterfoon"

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Flaterfoon

Ongelezen bericht door Flaterfoon »

Beter laat dan nooit

Ben er met Wehkamp uitgekomen Matrassen zijn weer de " normale prijs"

THNX

en ik was misschieb iets te snel met mijn reactie maar ik was effe boos

Nu niet meer Matrassen liggen heerlijk en de zaak is opgelost

THNX voor de reacties

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Flaterfoon schreef:Beter laat dan nooit

Ben er met Wehkamp uitgekomen Matrassen zijn weer de " normale prijs"

THNX

en ik was misschieb iets te snel met mijn reactie maar ik was effe boos

Nu niet meer Matrassen liggen heerlijk en de zaak is opgelost

THNX voor de reacties
Ja, die "meneer" Frits Pieters is een uitkomst voor Wehkamp hé, als er wat probleempjes zijn. Zouden meer zaken moeten hebben, zo'n tussenpersoon. :D

Gesloten