LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] whiskas kat in de zak
Re: whiskas kat in de zak
Beste allemaal,
ik zou (als ik jullie was) Whiskas vanaf nu boycotten!
Gewoon helemaal niks meer van Whiskas kopen dus!
En ik zou met iedereen die dit mee heeft gemaakt een hele boze brief naar Whiskas sturen of iets!
Ik vind t echt ontzettend STOM EN GEMEEN van Whiskas
Ik hoop dat hier iets aan gedaan word, want dit kan gewoon niet
ik zou (als ik jullie was) Whiskas vanaf nu boycotten!
Gewoon helemaal niks meer van Whiskas kopen dus!
En ik zou met iedereen die dit mee heeft gemaakt een hele boze brief naar Whiskas sturen of iets!
Ik vind t echt ontzettend STOM EN GEMEEN van Whiskas
Ik hoop dat hier iets aan gedaan word, want dit kan gewoon niet
Dames en Heren
Nadat heel veel mensen naar Whiskas hebben gebeld krijg je nu toch de beloofde kaartjes
Kijk even op www.whiskas.nl en dan kan je het daar lezen!
Groetjes Anne
Nadat heel veel mensen naar Whiskas hebben gebeld krijg je nu toch de beloofde kaartjes
Kijk even op www.whiskas.nl en dan kan je het daar lezen!
Groetjes Anne
Hier hetzelfde, ik ben er echt kwaad over, dit kunnen ze toch niet zomaar maken?
Na uren vissen, en uitzicht op een leuk uitje met je kids, dus niks !!
Na uren vissen, en uitzicht op een leuk uitje met je kids, dus niks !!
Als ik al deze reacties zie dan vraag ik me af er eigenlijk wel iemand wel een arrangement heeft gekregen. Ook ik heb me suf "gevist" en uiteindelijk het winnende lot gewonnen. Na weken wachten wordt ik ook afgescheept met een flyer zoals hierboven genoemd. Een typisch geval van de Traffic op de site verhogen met een list! Bah
Iedereen die een winnend lot* heeft gevangen,
krijgt kaarten voor Burgers Zoo
Door de ongelooflijke populariteit van het WHISKAS® Visspel hebben wij helaas te laat ingezien dat alle 100 arrangementen voor Burgers Zoo al waren vergeven.
Wij hadden alle overige winnaars een rijk gevuld WHISKAS® pakket voor de kat beloofd. Door de grote teleurstelling bij de winnaars van het kattenpakket hebben wij besloten om ook hen een Burgers Zoo arrangement voor 4 personen aan te bieden in plaats van het pakket.
Wij hopen op deze manier toch iedereen tevreden te stellen. Alle 1293 winnaars die bij ons bekend zijn, krijgen persoonlijk bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
WHISKAS®
P.S. conform onze actievoorwaarden kan er per adres maximaal 1 arrangement voor 4 personen gewonnen worden.
* binnen de gestelde actievoorwaarden van de WHISKAS® Rijk aan Vis actie.
krijgt kaarten voor Burgers Zoo
Door de ongelooflijke populariteit van het WHISKAS® Visspel hebben wij helaas te laat ingezien dat alle 100 arrangementen voor Burgers Zoo al waren vergeven.
Wij hadden alle overige winnaars een rijk gevuld WHISKAS® pakket voor de kat beloofd. Door de grote teleurstelling bij de winnaars van het kattenpakket hebben wij besloten om ook hen een Burgers Zoo arrangement voor 4 personen aan te bieden in plaats van het pakket.
Wij hopen op deze manier toch iedereen tevreden te stellen. Alle 1293 winnaars die bij ons bekend zijn, krijgen persoonlijk bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
WHISKAS®
P.S. conform onze actievoorwaarden kan er per adres maximaal 1 arrangement voor 4 personen gewonnen worden.
* binnen de gestelde actievoorwaarden van de WHISKAS® Rijk aan Vis actie.
En nu zit ik met een teleurgestelde kat
Ik koop zelf wel een verwenpakketje voor hem dan
Ik koop zelf wel een verwenpakketje voor hem dan
ik zou eerst ff checken of ze daar waar je die prijs voor was wel kaarten in hadden gekocht dan weet je ook gelijk of de hele loterij wel eerlijk was of gewoon een stunt!! ik heb niet meegedaan hoor!! heb geen kat !! maar toen ik dit las dacht ik daar kom je zo achter als je even contact opneemt.
groetjes suzy
groetjes suzy
Na de uitzending van gisteravond RVU geen blik voer meer voor mij.
Al die darmen uit Brazil lijkt zelfs voor alle katten niet erg best en dat noemen ze Vlees Bah
Al die darmen uit Brazil lijkt zelfs voor alle katten niet erg best en dat noemen ze Vlees Bah