LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] whiskas kat in de zak

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
@gnes

whiskas kat in de zak

Ongelezen bericht door @gnes »

Op 5 mrt meegedaan met de actie op de site van whiskas
Waarbij je door middel van een spelletje met kas en vis een lot moest op halen
Na uren gespeeld te hebben had ik eindelijk een winnend lot
een arrangement voor 4 personen in burgers Zoo
Ik harstikke blij want is toch weer een leuk uitje met het gezin

Net brief ontvangen van de whiskas

Kort geleden heeft u meegedaan aan de whiskas rijk aan visactie op internet

door een technische fout heeft u ten onrechte de melding gekregen dat u een winnend lot had
het geen wij zeer betreuren

Op het moment dat u mee speelde waren de te winnen arrangementen al vergeven
Het spijt ons dan ook u te moeten meededelen dat u geen hoofdprijs gewonnen heeft

Uiteraard kunnen wij ons uw teleurstelling voor stellen daarom hebben wij extra prijzen ter beschikking gesteld
Zeer binnenkort ontvangt u van ons een uitgebreid whiskas pakket voor uw kat Waarvan we zeker weten dat we er u ook een plezier mee doen

graag zien we u weer op www.whiskas.nl

Kan dit zo maar
Komen ze er na een maand pas achter dat er een fout in het spel zat
Lijkt mij dat niet alleen ik hier de dupe van ben maar meerderen

youandi

Re: whiskas kat in de zak

Ongelezen bericht door youandi »

Beste @gnes,

Ook ik had na uren spelen eindelijk het winnende lot gevonden. En krijg nu na ruim 3 weken ook een brief waarin ze melden dat er een technische fout is.

Konden ze dat niet eerder ontdekken, je houdt toch geen actie en gaat na 4 weken pas kijken wat de responce is.
Als ze dit beter in de gaten hadden gehouden dan wisten ze dit al veel eerder en konden ze het prijzenpakket aanpassen.

gr youandi

Anne1976

Ongelezen bericht door Anne1976 »

Hallo

Ook hier een brief van Whiskas....
Ik snap niet dat dit zomaar kan.
Ik heb uren met het spelletje meegedaan en uiteindelijk had ik kaartjes gewonnen.
Nu mogen ze je zomaar afschepen met "het was een foutje"

Ronduit belachelijk.

Misschien kunnen we er met zijn alle wat aan doen?

Groetjes Anne

hermanda

Ongelezen bericht door hermanda »

Nou hier hetzelfde. Heb de kaartjes al helemaal in het begin gewonnen, en nu worden ook wij afgescheept met een whiskaspakketje. Schandalig dat dit zo maar kan.

Hermanda

s10eke

Ongelezen bericht door s10eke »

Hier hetzelfde. Ook zo'n leuke brief. :cry: Dit vind ik niet kunnen. Als het al een technische fout was dan hadden ze het al eerder op de site kunnen vermelden of het spel er af halen. Nu is het mensen blij maken met een dode mus (lust de kat ook wel).

S10eke

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb meegedaan met de actie, en GEWONNEN. Nu echter wordt ik afgescheept met HELAAS. Zooo ga je toch niet met mensen om, en zeker niet met kinderen, die eerst blij gemaakt worden met een dagje uit naar de dierentuin, en nu NIETS, ja de kat krijgt wat.
Ik ben opgevoed met : WAT JE BELOOFD MOET JE NAKOMEN.WHISKAS?
groeten Pam.

nessen

Ongelezen bericht door nessen »

Ook ik had na uren hengelen een winnend lot en ook ik krijg nu een brief dat het een foutje was. Ga ik niet mee akkoord. Weken nadat ik het winnend lot had kon je nog meedoen. Ik vind dat ze, nadat de 100 loten vergeven waren, ze de aktie hadden moeten stoppen en niet iedereen nog uren laten hengelen.

Nathalie

Ongelezen bericht door Nathalie »

Nou ik heb dus ook na veel spelen op de whiskas site kaarten gewonnen maar ik kreeg ook een brief met helaas door een technische fout heeft u ten onrechte de melding gekregen dat u een winnend lot had.Nou lekker is dat ik heb ze toch eerlijk gewonnen.Kunnen ze dit zomaar op zo een manier doen?Gewonnen is gewonnen de fout ligt bij whiskas dus hun zijn dan toch aansprakkelijk voor hun eigen fouten en moeten ze de kaarten toch geven aan al die mensen die dachten dat ze gewonnen hadden?
Groetjes Nathalie

Gast

En ook hier hetzelfde, geen kaartjes. Whiskas leggen jullie het even uit aan de kinderen?!

stephanie

Ongelezen bericht door stephanie »

Ook ik heb het spel gespeeld en gewonnen.
Net als mijn moeder.

Allebei kregen we vandaag met de post de brief waarin staat dat we ze niet krijgen.

Ik vind dit ronduit schandalig.
Het is niet onze fout dat er bij hun iets mis is gegaan.
En ze hadden ook veel eerder kunnen ingrijpen.
Maar nee...ze laten ons en vele kinderen gewoon door vissen.

Ik hoop echt dat hier wat aan gedaan kan worden.

SonjaAjar

Ongelezen bericht door SonjaAjar »

Ook ik heb toch minstens een miljoen keer een lot binnengehaald, a een paar agen (daar zitten veel uren in!!!!!) eindelijk eindelijk een winnend lot. Nu ook een brief, jaja, het ruikt naar rotte vis daaro!!!!!! Leuk voor mijn kids zeg.....

Mireille

Ongelezen bericht door Mireille »

Jahoor wij ook 2x gewonnen...dus 8 kaarten...eindelijk eens met onze 5 jongens naar een dierentuin zou je denken....en opa en oma...
Nou helaas pindakaas dus....
Heb ook dagen gevist met als resultaat dat ik de jongens blij kon maken en nu dit.

Ik vind dit niet kunnen!!

Wendy Janzen

Ongelezen bericht door Wendy Janzen »

Na uren vissen eindelijk vissen kaartjes gewonnen, mijn zoontje helemaal blij want zo vaak gaan we niet ergens naar toe.
En nu de kat in de zak!!! :evil:
Ja wat kan je krijgen een pakketje kattenvoer! Nee daar heeft mijn zoontje echt wat aan, wat zal hij smikkelen zeg :?

Daarbij vind ik het een fout van hun, ze hadden beter op moeten letten of de site zo in moeten schakelen dat na 100 winnende loten de site uit de lucht gehaald zou worden.

Echter laat ik het hier niet bij zitten, hart van Nederland is al ingeschakeld en als dat niks uit haald hoop ik toch echt dat de kat in de zak hun eens stevig aan de tand wilt voelen!

Yoo

Ongelezen bericht door Yoo »

ook ik heb uren zitten hengelen en werd beloond met 4 kaartjes Burgers Bush, nu dus een l*llig briefje over een technische fout. Gebeld en Whiskas zegt dat er duizend mensen gedupeerd zijn. Balen.

Gast

Hier dus hetzelfde,geen kaarten maar ik heb wel zoiets als het een mooi pakket is heeft mijn kat er wat aan en daar is whiskas toch voor bedoeld.

wim R

Ongelezen bericht door wim R »

Verdorie, heb je je suf gehengeld, win je kaarten, krijg je een lullig briefje dat het een storing was. Als je zegt niet akoord te gaan wordt je verwezen naar het hoofdkantoor. Ik vraag het nummer, maar dat moet ik zelf maar opzoeken op hun website, lekker service!

Flenkieboy

Ongelezen bericht door Flenkieboy »

Ik heb hetzelfde probleem... Lekker is dit... Ik dacht ook al van: Kikke, met zijn 4en naar Burgers Zoo! Maar nee hoor!

taatje

Ongelezen bericht door taatje »

Ook ik heb meegedaan met de whiskas actie en had dus kaartjes gewonnen voor Burgers Zoo.
IK heb zelfs Whiskas nog gebeld om te vragen of het allemaal wel klopte en mij werd toen verteld dat als er stond dat je kaartjes had gewonnen...je die ook netjes thuisgestuurd zou krijgen!
Dus dan ga je er toch vanuit dat het allemaal klopt..vooral omdat de viswedstrijd er daarna nog dagen op heeft gestaan!!
Dit had gelijk onderzocht moeten worden en dan had die wedstrijd er gewoon gelijk vanaf gehaald moeten worden.
Had dat gebeurd na mijn telefoontje dan had ik hier een heeeeeeeeeeeel klein beetje begrip voor gehad...dat heb ik nu dus absoluut niet!
Het pakket dat je nu gaat ontvangen maak ik m'n kinderen niet blij mee.

Lois@fokforum

Ongelezen bericht door Lois@fokforum »

Wij hebben, met een stel (as) moeders ook enthousiast meegespeeld. Zoals ook te zien is hier: http://forum.fok.nl/topic/511880

Wij waren helemaal blij met whiskas.... tot de postbode vanmorgen kwam. :(

supermama

Ongelezen bericht door supermama »

ook hier valt de bewuste brief op de mat terwijl ik ook in het begin gewonnen heb en de actie nog weken doorgedraaid heeft op hun site!!!
dit klopt dus echt niet !!
als er een fout inzit sluit je de site maar je gaat niet beloven en later als je ziet dat er zoveel reacties zijn de kinderen afschepen met een kattepakketje!!!
dit is dus geen reclame!!
ik vraag me af of burgers zoo hier vanaf weet!!!
zo zet je toch wel mooi de kids in de **** dolblij waren ze met een dagje burgers bush in het vooruitzicht!!

Gesloten