LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winactie Zwaluwhoeve - Maar beperkt geldig

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
martijnmaris

Winactie Zwaluwhoeve - Maar beperkt geldig

Ongelezen bericht door martijnmaris »

Vorig jaar augustus heb ik via een winactie 2 entreekaarten bij de sauna De Zwaluwhoeve gewonnen. Het leek mij leuk om er deze week gebruik van te maken maar toen zag ik op de bon staan 'tot 15 dec 2014 geldig'.

Ik heb contact opgenomen met De Zwaluwhoeve en die geven aan dat de bon idd niet meer geldig is. Ze zijn ook niet bereid deze te verlengen. Zelf vind ik 3 maanden een erg korte periode. Ook was dit tijdens de actie via voorwaarden niet inzichtelijk.

Kan ik hier nog iets tegen doen? Zijn er anderen met een vergelijkbare ervaring?

prem

Re: Winactie Zwaluwhoeve - Maar beperkt geldig

Ongelezen bericht door prem »

martijnmaris schreef:Vorig jaar augustus heb ik via een winactie 2 entreekaarten bij de sauna De Zwaluwhoeve gewonnen. Het leek mij leuk om er deze week gebruik van te maken maar toen zag ik op de bon staan 'tot 15 dec 2014 geldig'.

Ik heb contact opgenomen met De Zwaluwhoeve en die geven aan dat de bon idd niet meer geldig is. Ze zijn ook niet bereid deze te verlengen. Zelf vind ik 3 maanden een erg korte periode. Ook was dit tijdens de actie via voorwaarden niet inzichtelijk.

Kan ik hier nog iets tegen doen? Zijn er anderen met een vergelijkbare ervaring?
De datum stond toch al vanaf het begin op die bon? Hoezo dan niet "inzichtelijk"?

Gesloten