Hallo
Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze cadeau kaarten..heb een Your Gift kaart maar ben al bij meerdere aangesloten zaken geweest die hem niet innemen wat een gedoe terwijl ik van tevoren kijk op internet of ze zijn aangesloten..dan nog lukt het niet je kan op de web site van Your Gift de kaart ook om laten zetten in geld dit kost je dan tien euro je moet de kaart dan opsturen maar ze geven geen garantie dat dit lukt..ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee en voel me echt opgelicht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wine&Dine Your Gift.
-
Re: Wine&Dine Your Gift.
Ik heb een yourgift kaar (Gifts & more) gekregen
Heb geprobeerd om er bij de praxis mee te betalen, is niet gelukt (voor mijn waren er ook al 3 personen waarvan de kaart werd geweigerd)
Melding geen saldo, terwijl er 20 euro opstaat
Toen maar iets bij de yourgift webshop besteld, geld afgeschreven, maar tot op heden niets ontvangen
Ben al een week aan het mailen waar mijn bestelling blijft, geen reactie
en het formulier “Help! Mijn YourGift Card doet het niet” inmiddels ook al twee maal ingevuld ook hierop geen reactie
volgens mijn worden we zeer zeker opgelicht
Heb geprobeerd om er bij de praxis mee te betalen, is niet gelukt (voor mijn waren er ook al 3 personen waarvan de kaart werd geweigerd)
Melding geen saldo, terwijl er 20 euro opstaat
Toen maar iets bij de yourgift webshop besteld, geld afgeschreven, maar tot op heden niets ontvangen
Ben al een week aan het mailen waar mijn bestelling blijft, geen reactie
en het formulier “Help! Mijn YourGift Card doet het niet” inmiddels ook al twee maal ingevuld ook hierop geen reactie
volgens mijn worden we zeer zeker opgelicht