Mijn vrouw is klant bij Yves Roche. Yves Roche valt bestaande klanten na aankoop altijd lastig met de vraag meer te willen kopen.
Ze heeft gezegd dat ze niets meer wil kopen.
Yves Roche blijft bellen. Want kennelijk snappen ze bij Yves Roche dat als je zegt dat je niets wilt kopen, dat dit nee is. Misschien tegenvallende sales.
Overigens bellen kunnen ze niet:
- Als Yves Roche belt, dan verbreken ze de verbinding direct nadat je opneemt. 2x gebeurd.
- Als Yves Roche de man krijg, ipv de vrouw en je zegt wat van hun manieren om klanten te benaderen, dan smijten ze gewoon de hoorn op de haak. Student aan de foon moet sales scoren.
Mijn advies is om dit bedrijf zoveel mogelijk te vermijden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Yves Roche
Yves Roche
Laatst gewijzigd door Frank445 op 15 aug 2012 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yves Roche
Yves RocheR.
Die verkopen toch chocola ?
Ik wordt anders nooit door hun gebeld hoor.. Hun reclame mails zitten wel in mijn spambox en de reclame folders gaan rechtstreeks naar het oudpapier.
Mijn laatste zendingen heb ik retour gezonden. Op hun site stond dat de producten natuurlijk zouden zijn. Dit bleek dus absoluut niet het geval te zijn (het bevatte mss 1% verdunde vloeistof van een bloemetje ofzo en de rest was allemaal chemische bende). Dit vond ik zo'n grote dumper, dat ik direct alles retour gezonden heb. Ik wacht echter nog altijd op mijn geld...
Het valt mij op dat als Yves Rocher denkt dat je een goede klant bent, doen ze alles super snel voor je, maar als ze denken dat je geen goede klant bent of geen klant meer wilt zijn, dan duurt alles ineens een stuk langer..
Uiteindelijk vind ik het niet zo'n slecht bedrijf: ze doen tot nu toe wat ze zeggen/beloven en je kunt tenminste kosteloos alles retour zenden. Het grote min punt vind ik dus wel dat hun informatie op de site niet compleet, misleidend en foutief is en dat je dezelfde foutieve en incomplete info via de telefoon en de mail krijgt.
Mijn laatste zendingen heb ik retour gezonden. Op hun site stond dat de producten natuurlijk zouden zijn. Dit bleek dus absoluut niet het geval te zijn (het bevatte mss 1% verdunde vloeistof van een bloemetje ofzo en de rest was allemaal chemische bende). Dit vond ik zo'n grote dumper, dat ik direct alles retour gezonden heb. Ik wacht echter nog altijd op mijn geld...
Het valt mij op dat als Yves Rocher denkt dat je een goede klant bent, doen ze alles super snel voor je, maar als ze denken dat je geen goede klant bent of geen klant meer wilt zijn, dan duurt alles ineens een stuk langer..
Uiteindelijk vind ik het niet zo'n slecht bedrijf: ze doen tot nu toe wat ze zeggen/beloven en je kunt tenminste kosteloos alles retour zenden. Het grote min punt vind ik dus wel dat hun informatie op de site niet compleet, misleidend en foutief is en dat je dezelfde foutieve en incomplete info via de telefoon en de mail krijgt.
ik koop daar al 30 jaar, nooit problemengehad.
isabel
isabel
Ben daar jarenlang klant geweest, prima producten, nooit problemen, goede betaalwijze als mensen soms niet te veel geld hebben om in 1 keer te betalen; vaak prachtige aanbiedingen. Heb ze probleemloos afgezegd voor een domme reden: ik kon niet nalaten telkens te bestellen, dus puur tegen de "verleiding - noem het zelfbescherming " geen enkel probleem. Catalogus gestopt, email aanbiedingen gestopt. Ben misschien in 30 jaar 2 maal gebeld voor een extra trouwe klant aanbieding. Dus mijnerzijds geen klacht.
Het gaat mij niet om het bedrijf of producten, maar dat belbedrijf dat namens hun belt en de verbinding verbreekt als lijkt dat er niet snel een verkoop is te scoren.
Die lui worden afgerekend op aantal verkopen.
Verkooptargets staan haaks op servicetargets.
Die lui worden afgerekend op aantal verkopen.
Verkooptargets staan haaks op servicetargets.