LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dixons korting actie i.s.m Philips
-
Dixons korting actie i.s.m Philips
Dixons heeft een aanbieding van een Scheerapparaat HS8420/23 pag.29 (laatste folder) voor Euro 69,99*
rechts staat * Prijs na 20.- retour van Philips
Ik heb deze gekocht een geprobeerd via registratie op de site van Philips de actie terug te vinden, echter niks.
Toen gebeld met de service desk van Philips en deze zei dat de actie niet bekend is bij Philips.
Terug naar Dixons en daar geprobeerd 20 euro retour te krijgen en ook niks , uiteindelijk heb ik al het geld 89,99 euro terug gekregen.
Is Dixons eigenlijk niet verplicht om dit toch voor de lage prijs 69,99 te leveren?
Ik heb deze gekocht een geprobeerd via registratie op de site van Philips de actie terug te vinden, echter niks.
Toen gebeld met de service desk van Philips en deze zei dat de actie niet bekend is bij Philips.
Terug naar Dixons en daar geprobeerd 20 euro retour te krijgen en ook niks , uiteindelijk heb ik al het geld 89,99 euro terug gekregen.
Is Dixons eigenlijk niet verplicht om dit toch voor de lage prijs 69,99 te leveren?
Re: Dixons korting actie i.s.m Philips
20 euro retour van philips dus nee dit zijn ze niet verplicht..
En koop is zelfs koop.
Behalve dan indien online gekocht.
Netjes dat u het hele bedrag heeft terug gekregen.
En koop is zelfs koop.
Beste Eddy,
op de philips promo site http://www.promotion.philips.com/index.php?c=nl&l=nlstaat inderdaad niets over de shaver die je hebt gekocht. Ik vind dat Dixons deze wel voor 69,95 zou moeten leveren gezien de korting niet onwaarschijnlijk is. Van 99 voor 19 zou onwaarschijnlijk zijn maar van 89 voor 69, ik denk dat je sterk staat als je ze eraan zal proberen te houden.
Succes
Rick
op de philips promo site http://www.promotion.philips.com/index.php?c=nl&l=nlstaat inderdaad niets over de shaver die je hebt gekocht. Ik vind dat Dixons deze wel voor 69,95 zou moeten leveren gezien de korting niet onwaarschijnlijk is. Van 99 voor 19 zou onwaarschijnlijk zijn maar van 89 voor 69, ik denk dat je sterk staat als je ze eraan zal proberen te houden.
Succes
Rick
-
nu heeft Scheer&Foppen een gelijksoortige actie zie folder week35 achterste pag.
HS8420 en TT2021 voor 79,95 euro na refund van 20 euro
HS8420 en TT2021 voor 79,95 euro na refund van 20 euro
-
als je die 20 euro niet terug kan krijgen is het dus misleiding en heb je recht op ontbinding..tiepmiep schreef:20 euro retour van philips dus nee dit zijn ze niet verplicht..
En koop is zelfs koop.
TS had zijn geld al terug gekregen. Op de Philips site staan wel verlopen acties de laatste was met vaderdag juli 2010 daarvoor waren er ook acties.als je die 20 euro niet terug kan krijgen is het dus misleiding en heb je recht op ontbinding..
Kan dus zijn dat het een nieuwe actie betreft die misschien een dezer dagen wel aanroepbaar is op de Philips site. Ik zou zeggen hou de philips site in de gaten
en als het erop staat alsnog apparaat aanschaffen.
Hij is trouwens al te koop op internet voor 77.98 incl verzendkosten.
gr Henk
-
ik heb hem al gekocht op internet voor 78 euro incl.tas en drie flesjes nivea conditioner. zie http://www.aximax.nl/catalog/philips-hs ... 63533.html
Als u goed gelezen had?
Had u kunnen lezen dat de actie pas 1 September in gaat.
Het enige wat u hoeft te doen is:
Voucher in vullen.
Kopie bon mee sturen.
En streepjes code mee sturen.
Geduld en goed lezen is dus een schone zaak!
Dat had u geld kunnen besparen!
Het enige wat u hoeft te doen is:
Voucher in vullen.
Kopie bon mee sturen.
En streepjes code mee sturen.
Geduld en goed lezen is dus een schone zaak!
Dat had u geld kunnen besparen!
Het is nu 1 september.
en de de actie staat keurig op de Philips site:
http://www.promotion.philips.com/detail ... &c=nl&l=nl
Bij dixons dus 69.99,-
en de de actie staat keurig op de Philips site:
http://www.promotion.philips.com/detail ... &c=nl&l=nl
Bij dixons dus 69.99,-
-
Scheerapparaat HS8420/23 deze staat niet op de site van Philips
-
123AB
Als u goed gelezen had?
De folder van Dixons is geldig van 21aug.t/m/ 4 sept.
dus wie moet er nu goed lezen/
Als u goed gelezen had?
De 8420 https://www.e-logics.eu/RMS/Philips_naz ... _Flyer.pdfstaat er zeker wel bij,
Nu heb je voor 85 (Incl verzenden) geen bodytrimmer, deze kost toch iets van 39 eurootjes. Dus zo voordelig ben je niet geweest.
En stond idd bij actie per 01-09-2010.
1234Ab heeft dus wel gelezen.
Bij Aximaxx krijg ik geen nivea en tas erbij als ik bestel, wel 7 euro verzendkosten. De winkel is overigens niet eens bij het thuiswinkel waarborg aangesloten.
Hun Servicevoorwaarden zijn ook fijn, ze sturen je direct door naar de fabrikant en je mag ook het verzenden zelf betalen, Nee joh doe mij dan maar de service van Dixons of S&F ga je gewoon naar de winkel terug en hoef je geen verzendkosten te betalen.
Hieronder citaat uit garantievoorwaarden aximax.
Verzendkosten retourzenden
Voordat er een product voor reparatie opgestuurd wordt dient de klant via een service-aanvraag bij Aximax te vernemen naar welk adres het betreffende product verstuurd dient te worden. Sommige producten moeten rechtstreeks naar het adres van een service-afdeling van de fabrikant gestuurd worden. Bij defecten zijn alle verzendkosten voor reparatie naar Aximax of naar de fabrikant voor rekening van de klant.
Maar misschien moet Philips wel een tandenborstel/scheer machine voor je uitvinden je hebt mij een beetje veel haar op je tanden.
Rick
Nu heb je voor 85 (Incl verzenden) geen bodytrimmer, deze kost toch iets van 39 eurootjes. Dus zo voordelig ben je niet geweest.
En stond idd bij actie per 01-09-2010.
1234Ab heeft dus wel gelezen.
Bij Aximaxx krijg ik geen nivea en tas erbij als ik bestel, wel 7 euro verzendkosten. De winkel is overigens niet eens bij het thuiswinkel waarborg aangesloten.
Hun Servicevoorwaarden zijn ook fijn, ze sturen je direct door naar de fabrikant en je mag ook het verzenden zelf betalen, Nee joh doe mij dan maar de service van Dixons of S&F ga je gewoon naar de winkel terug en hoef je geen verzendkosten te betalen.
Hieronder citaat uit garantievoorwaarden aximax.
Verzendkosten retourzenden
Voordat er een product voor reparatie opgestuurd wordt dient de klant via een service-aanvraag bij Aximax te vernemen naar welk adres het betreffende product verstuurd dient te worden. Sommige producten moeten rechtstreeks naar het adres van een service-afdeling van de fabrikant gestuurd worden. Bij defecten zijn alle verzendkosten voor reparatie naar Aximax of naar de fabrikant voor rekening van de klant.
Maar misschien moet Philips wel een tandenborstel/scheer machine voor je uitvinden je hebt mij een beetje veel haar op je tanden.
Rick
Kent u de uitdruking zie actie voorwaarden??eddyvisser schreef:123AB
Als u goed gelezen had?
U blijft niet goed lezen! ''Het staat niet op de site van Philips''
FF zoeken!! Ojah het staat toch wel op de site!!
Misschien ff bij Hans Anders langs voor een bril op sterkte??
-
Dixons heeft een aanbieding van een Scheerapparaat HS8420/23 pag.29 (laatste folder) voor Euro 69,99*
Ik heb deze gekocht op 28 augustus (en in de folder van Dixons staat NIETS over 1 SEPTEMBER) en geprobeerd via registratie op de site van Philips de actie terug te vinden, echter niks.
Ik heb deze gekocht op 28 augustus (en in de folder van Dixons staat NIETS over 1 SEPTEMBER) en geprobeerd via registratie op de site van Philips de actie terug te vinden, echter niks.