| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] frisia reclame
-
Alex
frisia reclame
Hebben jullie ook zo de balen van die stomme onprofessionele reclame van frisia. ze zenden steeds meer spotjes uit en wordt er agressief van als ik die domme kop weer op tv zie.
Ik heb nu op evrschillende sites een oproep geplaatst om frisia allemaal mailtjes te sturenb met daarin de oproep om te stoppen met die reclame. ZIJ terroriseren ons (en helpen mensen de **** in). en WIJ moeten terugslaan!
HELP ME MET DEZE ACTIE FRISIA MOET STOPPEN!!!
Ik heb nu op evrschillende sites een oproep geplaatst om frisia allemaal mailtjes te sturenb met daarin de oproep om te stoppen met die reclame. ZIJ terroriseren ons (en helpen mensen de **** in). en WIJ moeten terugslaan!
HELP ME MET DEZE ACTIE FRISIA MOET STOPPEN!!!
-
Dirk
Re: frisia reclame
Helemaal mee eens, welk spotje het ook is over geldzaken.
In mijn optiek zouden dit soort verkoopspotjes bij de wet verboden moeten worden, dit soort bedrijven werkt alleen met afgedankte acteurs en help menig mens diep de problemen in, en de bedrijven zelf, die worden er alleen maar beter van!
Als je geld wilt of moet lenen, ga dan gewoon naar je eigen bank, daar vertellen ze je tenminste waar je aan toe bent!
In mijn optiek zouden dit soort verkoopspotjes bij de wet verboden moeten worden, dit soort bedrijven werkt alleen met afgedankte acteurs en help menig mens diep de problemen in, en de bedrijven zelf, die worden er alleen maar beter van!
Als je geld wilt of moet lenen, ga dan gewoon naar je eigen bank, daar vertellen ze je tenminste waar je aan toe bent!
-
jacques
ik vind de reacties op deze commercials wel een beetje overdreven. allereerst kan je de tv gewoon uitzetten of wegzappen, bovendien betalen deze adverteerders de tv zenders zodat u allen weer naar een nieuwe aflevering van Idols kunt kijken en ook de zenders kopen deze spotjes maar wat graag in!
en dan nog iets... heeft u wel eens gekeken naar de rente van uw eigen bank? of van een creditcard? de informatie in de spotjes is feitelijk juist en het is niet voor niets dat ze al 2 jaar iedere dag op tv zijn: waarschijnlijk belt u massaal!!
zodra mensen het product niet meer afnemen, zal ook de reclame stoppen.. zo simpel is het! kortom... allemaal uw eigen schuld.
en dan nog iets... heeft u wel eens gekeken naar de rente van uw eigen bank? of van een creditcard? de informatie in de spotjes is feitelijk juist en het is niet voor niets dat ze al 2 jaar iedere dag op tv zijn: waarschijnlijk belt u massaal!!
zodra mensen het product niet meer afnemen, zal ook de reclame stoppen.. zo simpel is het! kortom... allemaal uw eigen schuld.
-
Pieter
Frisia reclame is misleidend,denigrerend en uiterst irritant.De frequentie is abnormaal hoog. Weg zappen helpt niet want Frisia zend op veel zenders hun reclame uit.
De reclame codecommissie zou hier snel iets aan moeten doen
De reclame codecommissie zou hier snel iets aan moeten doen
-
Bas
Frisia's agressieve reclame werkt averrechts, en is zo onprofessioneel dat de doelgroep die zij blijkbaar willen bereiken domme mensen zijn die via een erfenis aan geld zijn gekomen of een huis hebben geerft maar zelfs nooit eigen gelden hebben bezeten. Het gaat hen om het huis waar ze op loeren mocht je financieel in elkaar storten en daar gokken ze op. Deze reinste parasieten en kakkerlakken zijn een verdelgingsmiddel waard, en dat die idoot en die trut zich op de TV daarvoor laten gebruiken..zullen wel hard geld nodig hebben, anders zijn zij hun huisje misschien ook kwijt, hadden ze maar geen lening bij Frisia af moeten sluiten.
-
Marco
Ik heb laatst een afspraak gehad bij Frisia (gewoon DSB dus) en zo goedkoop zijn ze niet. Uiteindelijk ben ik niet op hun aanbod ingegaan omdat ze duizenden euro's duurder zijn dan anderen. Die reclame is inderdaad vreselijk irritant, maar ik moet zeggen dat ik die van Postkrediet erger vind.
-
sjaak
Indedaad, die gozer in dat spotje, een ex-RTL4 nieuwslezer heeft echt de uitstraling van een opgevoerde Hamster.
-
Neo
Edward Niesink, noemen wij altijd de Frisia-hoer, en daar mag je `m best mee aanspreken, wanneer je `m op straat tegenkomt :-)
-
arne1984
En ze zijn ook nog irritant, niemand is hierbij gebaat, alleen deze stomme banken, met die smerige B-acteurs die in deze reclame's spelen.
Beste Arne,
Op zich geef ik je gelijk dat het mensen misschien wel TE gemakkelijk wordt gemaakt om een lening af te sluiten.
Maar dat is niet alleen de schuld van Frisia. Ik las in de krant dat Nederlanders gemiddeld voor 6 miljard euro rood op hun betaalrekeningen. Dat is NOG makkelijker een lening krijgen. En bovendien betaal je NOG meer rente.
Dus inderdaad: wees voorzichtig met teveel lenen bij Frisia, maar ondertussen pakken de grote banken via betaalrekeningen nog veel meer woekerrente.
Op zich geef ik je gelijk dat het mensen misschien wel TE gemakkelijk wordt gemaakt om een lening af te sluiten.
Maar dat is niet alleen de schuld van Frisia. Ik las in de krant dat Nederlanders gemiddeld voor 6 miljard euro rood op hun betaalrekeningen. Dat is NOG makkelijker een lening krijgen. En bovendien betaal je NOG meer rente.
Dus inderdaad: wees voorzichtig met teveel lenen bij Frisia, maar ondertussen pakken de grote banken via betaalrekeningen nog veel meer woekerrente.
-
Gast
Tja, in bovenstaand berichtje vertelde ik de waarheid. Rot hè? Altijd vervelend om met de feiten geconfronteerd te worden.
groeten,
Sjoerd - die op dit forum al vaak TEGEN Frisia gewaarschuwd heeft
groeten,
Sjoerd - die op dit forum al vaak TEGEN Frisia gewaarschuwd heeft
-
Gast
ik vind het zo knap van die ouwe nieuwslezer he,
sinds hij die reclames maakt , die edward niessing? ,kan ie ineens goed koken, heeft ie groene vingers enz enz. walgelijk ,daar zou ik nou van kunnen kotsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!leer toch es een vak man!
sinds hij die reclames maakt , die edward niessing? ,kan ie ineens goed koken, heeft ie groene vingers enz enz. walgelijk ,daar zou ik nou van kunnen kotsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!leer toch es een vak man!
-
Emile Johanne
Gast je hebt helemaal gelijk,lang geleden leek het nog wat die Niessing, maar als je je voor reclames over geld zaken leent besta je voor mij niet meer .Ok die gast van vroeger uit GTST (kan ff niet op zijn naam komen) is een kwal van het ergste soort geworden door die leen recl.