LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis TAB2 bij aanschaf 1600 toeren wasmachine SAMSUNG

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
pandit

Gratis TAB2 bij aanschaf 1600 toeren wasmachine SAMSUNG

Ongelezen bericht door pandit »

Hallo allen

3 weken geleden begaf onze bijna 30 jaar oude Marijnen wasmachine. Na een kort internet onderzoek is de keuze voor een vervanger gevallen op een 1600 toeren Samsung ECObuble. De keuze werd vergemakkelijkt omdat we gratis een Samsung TAB2 t.w.v €249,0 zouden krijgen. De volgende dag zaten we vol verwachting de aankomst van de wasmachine en tablet af te wachten. De wasmachine kwam, maar voor de tablet moesten we een ingewikkeld geld terug actie proces in. Als ik dat wist... Dezelfde dag het ingevulde formulier en een kopie van de factuur naar een antwoordnummer in Maastricht gestuurd.

Ik lees in de bijzondere voorwaarden:

Inzendingen die te laat en/of onvoldoende gefrankeerd en/of incompleet verzonden zijn, worden niet in behandeling genomen. Maak en bewaar kopieën van alle documenten die je verstuurt. Samsung is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.

Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 6 - 8 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.

Hier wordt ik om meerdere redenen niet blij van:

1 onvoldoende gefrankeerd is niet van toepassing, omdat het een antwoordnummer betreft. Ik heb de brief niet gefrankeerd.
2 Samsung is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen: dus als mijn aanvraag niet aankomt - de kans is groot met de slecht functionerende POST.NL - dan kan ik fluiten naar mijn TAB2
3 2 maanden levertijd, dat is tijdens of na de vakantie. WAT IS DIT????
Het is inmiddels 2 weken geleden dat ik de spullen heb verstuurd en heb geen ontvangst bevestiging ontvangen.

Ik heb geen email adres of telefoonnummer gevonden om navraag te doen. Ik ben nu helemaal overgeleverd aan de grillen van SAMSUNG, ook onduidelijk is welk type TAB2 ik krijg, voor €249, moet je er een krijgen uit het duurdere segment, maar een stemmetje in mijn onderbuik zegt me dat we het goedkoopste model krijgen die elders voor de helft te koop is.

Waarom dat ingewikkelde gedoe, waarom wordt de TAB2 niet gelijk met het product geleverd, Ik heb slechte ervaringen met geld terug acties m.n.m Philips en OralB. Hoe kom ik in control. Hoe weet ik zeker dat ik mijn recht krijg?

Barman

Re: Gratis TAB2 bij aanschaf 1600 toeren wasmachine SAMSUNG

Ongelezen bericht door Barman »

Dat weet je niet zeker. Dat internet onderzoek had je ook beter wat langer kunnen doen. Van die wasmachine ga je ook niet vrolijk worden.

pandit

vogels schreef:
Ik heb de brief niet gefrankeerd
Dan kun je fluiten naar je tablet. Je paperassen liggen al in de prullenbak.

Ook de barcode moest meegestuurd worden trouwens.

Zelf heb ik nooit problemen ondervonden met cashback en andere acties.
Een antwoordnummer is altijd zonder frankeren (http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... ord+nummer). Waarom creëren ze zoveel onduidelijkheid.

en er wordt niets gerept van een barcode, zie:

Actie: Ga naar http://www.samsung.com/promotion, klik op promotie, print het online aanmeldformulier uit en vul deze in. Stuur het ingevulde aanmeldformulier en een kopie van de aankoop bon uiterlijk tot en met 14 juli 2013 naar:

Samsung Ecobubble + Tab Actie
Antwoordnummer 10202
6200 XV Maastricht

Ik ga het algemene info nummer van Samsung maar bellen. Ik heb er een slecht gevoel over. Overigens ben ik ook niet echt blij van de nieuwe wasmachine, hij slaat om de haverklap op een E8 error.. Dinsdag heb ik de storing gemeld en ik zou door Samsung gebeld worden, wat nog niet gebeurd is

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De meeste mensen weten niet dat je naar een antwoordnummer gewoon aangetekend kan versturen. Kost je 8 euro. Bonnetje goed bewaren....

Ik zou kopietjes maken van de kopieën en vervolgens alles nog een keer versturen maar dan aangetekend.

Samsung maakt er een sport van om zo min mogelijk geld uit te keren. Gewoon verzonden inzendingen "komen niet aan". Bewijst u het tegendeel?

pandit

Bob Schurkjens schreef:De meeste mensen weten niet dat je naar een antwoordnummer gewoon aangetekend kan versturen. Kost je 8 euro. Bonnetje goed bewaren....

Ik zou kopietjes maken van de kopieën en vervolgens alles nog een keer versturen maar dan aangetekend.

Samsung maakt er een sport van om zo min mogelijk geld uit te keren. Gewoon verzonden inzendingen "komen niet aan". Bewijst u het tegendeel?
Ik bel eerst even. Kan me niet voorstellen dat Samsung zijn goede naam te grabbel gooit. Ik heb in mijn huis, 2 Samsung TV's, 4 Samsung (smart)phones, 1 Samsung laptop. 10 Samsung Harde schijven, 1 Samsung SSD, Samsung DVD-speler, Samsung flash geheugen in mijn Camera Smartphone en e-reader en en een Samsung wasmachine. Als ze me 1 keer een loer draaien is het einde Samsung en ga ik negatieve reclame voor ze maken, ze zullen ook weten dat een goede naam per voet komt en gaat per paard.
Wordt vervolgd.

Bob Schurkjens

In algemene zin kan helaas gesteld worden dat post die bedrijven niet goed uitkomt, "niet aankomt". Tenzij er aangetekend is verzonden. Dat blijkt uit alles dat ik op dit forum de laatste jaren voorbij heb zien komen.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sorry maar ,vind het beetje naief...meestal en ik zeg meestal,als je iets krijgt bij ee product dan moet je dat aanvragen...

Dus 1 je had het aan de verkoper kunnen vragen
2 meestal staat er een bordje bij de actie voorwaarden,of u krijgt een folder mee.
3 dat u keuze voor wasmachine laat afhangen voor gratis tablet,weet niet of dat nou goede keus is maar dat is u beslissing

Dan,ik heb nog nooooooit problemen gehad met cashbak, sterker na dat alles goed!!maar dan zeg ik ook goed ingevuld,gescand gemaild,gekopieerd en weet ik veel wat was....stuur ik het op net als bOB aangetekend,voor idd he weet maar nooit met de tpg,,

Ik kreeg binnen tien dagen mij tv van samsung ,"via ups dezelfde dag 2 3 d brillen en ik kreeg met een ander rpidukt nog cashback dat was ook zeer korte tijd,

Hp idem 3 wk stond het rekeninb
Nespresso een week!!!

Mensen moeten msischien eens goed lezen doen wat er staat! Niet denken ach loopt zo,n vaary niet..
Alles kopieren voor jezelf! Aanteken en opsturen!met ontvangstbewijs kan ook nog!

Tja kost wat moeite maar ik heb dan ook geen moeilijke klachten.,,

U kunt nu somber gaan doen,er is misschien nog niks aan de hand en zowel dan ...tja..

Wens ik u veel succes

En hopen dat de wasmachine toch de goede keus was!

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik ga het algemene info nummer van Samsung maar bellen. Ik heb er een slecht gevoel over. Overigens ben ik ook niet echt blij van de nieuwe wasmachine, hij slaat om de haverklap op een E8 error.. Dinsdag heb ik de storing gemeld en ik zou door Samsung gebeld worden, wat nog niet gebeurd is
Oh oh, zie eerder antwoord van barman, hoop dat ie ongelijk krijgt...

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Foutcode E8 (oud) CE(nieuw) water temp.niet goed

Op zich wel weer lachen want die Eco Bubble wordt geacht om net zo goed met koud water als met warm water te kunnen wassen, dus waarom dan een temperatuur waarschuwing. :roll:

Samsung heeft trouwens een oplossing hiervoor

http://www.samsungworld.nl/nl/support/c ... ckets/1859

Hiermee verwijder je de foutcodes. Niet het probleem, wat dus eigenlijk geen probleem zou mogen zijn.

rozemarijntje

Er is toch maar 1 type tab 2.?galaxy tab 2 goedkoopste segment? Dan had je die machine niet moeten nemen en een ipad kopen...als je zo begint en een duurdere wasmachien deze gaat geen 30 jr mee, at weet ik nu al :mrgreen:

E ja dat helpt dreigen.heb zoveel samsung in me huis,nou ik nog meer! Maar dreigen helpt niet hoor!

Krijg beetje kleipz.eiker gevoel bij u..fff

Gewoon aa de voorwaarden houde regels lezen en.....nadehand niet zeuren als u het niet snapt of fout doet.simpel?

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Mijn ervaring met Samsung acties is tot nu toe ook goed geweest. TS gilt al voordat-ie geschoten is.

Overigens zijn er meerdere typen TAB 2. Om te beginnen met 7" scherm en 1 met 10"scherm.
7" is al te koop voor rond de 180.- (fabrieksprijs is dus hoger)
de 10" rond de 250.-.
Fabrikanten houden meestal de fabrieksprijzen aan in hun acties. ik vermoed dat TS dus een 7" krijgt toegezonden.
Meestal wordt dit wel ergens vermeld in de actie overigens. Goed lezen!

Daarnaast heb je nog de 10" met simkaart ondersteuning (rond de 380- a 400.-). Handig als je hem onderweg ook wilt gebruiken met internetfucties.
De andere modellen hebben alleen een wifi of bluetooth mogelijkheid. Via bluetooth en je mobieltje kan je ook wel op internet komen, maar dat vergt iets meer handelingen/handigheid.

rozemarijntje

JanTinusPlukvet schreef:Mijn ervaring met Samsung acties is tot nu toe ook goed geweest. TS gilt al voordat-ie geschoten is.

Overigens zijn er meerdere typen TAB 2. Om te beginnen met 7" scherm en 1 met 10"scherm.
7" is al te koop voor rond de 180.- (fabrieksprijs is dus hoger)
de 10" rond de 250.-.
Fabrikanten houden meestal de fabrieksprijzen aan in hun acties. ik vermoed dat TS dus een 7" krijgt toegezonden.
Meestal wordt dit wel ergens vermeld in de actie overigens. Goed lezen!

Daarnaast heb je nog de 10" met simkaart ondersteuning (rond de 380- a 400.-). Handig als je hem onderweg ook wilt gebruiken met internetfucties.
De andere modellen hebben alleen een wifi of bluetooth mogelijkheid. Via bluetooth en je mobieltje kan je ook wel op internet komen, maar dat vergt iets meer handelingen/handigheid.

@ jtv

Oke,dat van die wifi wist ik( heeft meneer rozemarijn :wink: ) 7 inch niey

Wa ik weet is dat er bij de acties de standaard 10 inch gegeven wordt,vriendin bij tv kennis ook...en ligt rond die prijs!
Maar ja als je even op samsung .nl kijkt en dan onder acties weet ts het :mrgreen:
Weet immers radar ook te vinden dus samsung dan toch ook wel....

pandit

Van de Tab 7inch zijn modellen met 8/16 en 32GB geheugen en met/zonder 3G dus 6 modellen, Ik denk dat we worden afgescheept met het 8Gb model zonder 3G, die in het wild voor ca €160,- over de toonbank gaan.

rozemarijntje

pandit schreef:Van de Tab 7inch zijn modellen met 8/16 en 32GB geheugen en met/zonder 3G dus 6 modellen, Ik denk dat we worden afgescheept met het 8Gb model zonder 3G, die in het wild voor ca €160,- over de toonbank gaan.
Kan aan mij liggen,maar actie voorwaarden staan meestal aangeven! En u KIJGT het maar...
Wa wild u dan.....

Ik ga volgende keer lagen wil geen tv van ??. Inch maar eentje van52 inch..kom op man!
Wat vind je nu zelf..lees eens goed...samsung site al gekeken?.

Actie is krijgen....actie is actie en dan ga je akkoord met wat je krijgt eerlijk gezegd...nou ja laat maar :mrgreen:

rozemarijntje

Omdaje zelf te,lui bent of niet weet hoe het werkt maar klagen wel

Lezen als alles goed gaat krijgt,klem krijgt u dit

http://www.samsung.com/nl/promotion/sam ... -promotie/

7 inch :lol: sorry maar lezen voor aankoop..

rozemarijntje

Bedankt voor de link...
Ja graag gedaan hoor..ben de rotste niet. :mrgreen:

rozemarijntje

vogels schreef:
pandit schreef:Van de Tab 7inch zijn modellen met 8/16 en 32GB geheugen en met/zonder 3G dus 6 modellen, Ik denk dat we worden afgescheept met het 8Gb model zonder 3G, die in het wild voor ca €160,- over de toonbank gaan.
Jij koopt toch speciaal een actiemodel wasmachine om dat ding gratis te krijgen? Erg vreemd/onverstandig om daardoor je keuze te laten bepalen.

Maar goed, je hebt ongefrankeerd de boel verzonden, dus komt dat ding sowieso niet.
@ vogels oh oh....wat zeg je nu,hij is al zo gepikeerd dat ie de goedkoopste krijgt?? :mrgreen:

Bob Schurkjens

Ik zou hem voor gebruik wel een keertje wassen.

Wat een smiechterige actie trouwens. Als argeloze bezoeker van Kieskeurig.nl word je overspoeld met positieve reviews van deze wasmachine die meedoet aan de actie:

http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/sam ... ws/965809/

Dan denk je: "Wat een topper; die moet ik maar nemen."

Wat mensen niet weten, is dat die reviews op een corrupte manier tot stand zijn gekomen. Samsung verloot namelijk in samenwerking met Kieskeurig.nl een leuk ding onder de reviewschrijvers:

Afbeelding

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Bob Schurkjens schreef:Ik zou hem voor gebruik wel een keertje wassen.

Wat een smiechterige actie trouwens. Als argeloze bezoeker van Kieskeurig.nl word je overspoeld met positieve reviews van deze wasmachine die meedoet aan de actie:

http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/sam ... ws/965809/

Dan denk je: "Wat een topper; die moet ik maar nemen."

Wat mensen niet weten, is dat die reviews op een corrupte manier tot stand zijn gekomen. Samsung verloot namelijk in samenwerking met Kieskeurig.nl een leuk ding onder de reviewschrijvers:

Afbeelding
Kan het moeilijk geloven, maar het staat er wel. Het stevige gevoel van kanniewaarzijn is dat dus wel waar kan zijn. "Kies"keurig moet dan maar eens naar een goede tandarts om de 'plak' te laten verwijderen, want dit riekt/stinkt naar omkoping van reviews. Zulke hoge 'waarderingscijfers' voor wasmachines heb ik nog nooit gezien. Schandalig van Samsung.

Bob Schurkjens

Inderdaad schandalig. Kieskeurig.nl zit ook in het complot. Zij (uitgever Sanoma) verdienen er ook weer aan. Wie weet wat voor soortgelijke acties er al in het verleden zijn geweest. Erg serieus neem ik reviews in het algemeen al niet. Korreltje zout en zo....

Gesloten