LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Wouterlet

Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Wouterlet »

Het klinkt uiteraard te mooi, maar doormiddel van het klikken op links van adverteerders zorg je dat zij geld krijgen. Elke keer als je klikt krijg je credits hiermee kan je sparen voor een laptop, dit zou in 210 dagen kunnen (dat heb ik cker over voor die laptop). Alleen moet je bij het begin van de actie $5 betalen. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft? zoniet dan doe ik het niet. Dus graag geen honderden berichtjes van: niet doen, maar dan graag met motivatie.

Co2J

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Co2J »

minimaal 10000 personen doen a $5,- mee is iig kassa voor de organisatie. Hoeveel houden het vol....... Zij hebben iig reeds 50.000 dollar op de bank! Ik weet het niet? Ik zou er niet aan beginnen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Klinkt mij te mooi om waar te zijn. Zeker omdat je er voor moet betalen om op links te klikken en dergelijke. De organisatie verdient geld om dat jij ervoor betaald, de bedrijven erachter verdienen geld door dat jij hun reclame aan klikt.

Ik zou er dus niet aan beginnen, dit ruikt naar bedrog.

R.Sikkes

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door R.Sikkes »

Ik hoor tegenwoordig aardig wat positieve geluiden over EZLaptop en dat ze die laptop inderdaad gaan leveren als je die 210 punten bij elkaar hebt. Zelf zit ik op 122 punten, dus voor mij duurt het nog wel even voordat ik eraan toe ben.

Ik heb zelf een pagina op het net staan met een UNIEK aanbod, daarmee is het mogelijk om die laptop zelfs helemaal GRATIS te krijgen, het enige wat je moet doen is naar mijn site gaan en de instructies opvolgen en dan komt het allemaal wel goed.

de site: http://home.hccnet.nl/r.sikkes

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik heb zelf een pagina op het net staan met een UNIEK aanbod, daarmee is het mogelijk om die laptop zelfs helemaal GRATIS te krijgen, het enige wat je moet doen is naar mijn site gaan en de instructies opvolgen en dan komt het allemaal wel goed.
Ik ga daar niet eens op in, als men echt gelooft dat een laptop van rond de 1000 euro, want dat kost een goedkoop instapmodelletje, helemaal gratis of voor slechts 5 euro zou kunnen krijgen, ga jullie gang, leef jullie uit. Ga naar de website van de persoon hier boven mij en doe wat hij zegt. Ik kan enkel en alleen benadrukken dat het geen filantropische instelling is dus dat je iets gratis krijgt is natuurlijk je reinste onzin.
# Send an email with your EZLaptop user ID or reflink and your PayPal/MoneyBookers/StormPay address or EGold account number to get your cash back
Wow, mag ik even benadrukken dat hier gevraagd word om gegevens die je alleen en ik benadruk ALLEEN moet geven aan bedrijven als je iets wil kopen? De persoon hierboven mij zal met veel plezier je gegevens tegemoet zien en daarmee zijn woning vol koopwaar plaatsen waar jij later de rekening van krijgt.

Ik ga even een aangifte doen van internetoplichting, ik hoop dat meerderen dit gaan doen om zo de poster hierboven mij even heel snel uit zijn "snel rijk" droom te helpen.

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

R. Sikkes, volgens mij ben jij alleen maar iemand die op een handige manier probeert in te springen op de hebberigheid van veel mensen, en er zelfs nog een schepje bovenop doet.

Je kunt je naam beter veranderen in IK Sukkel, En, nee: ik heb niet eerst op je website geklikt om te kijken of jij een truc had gevonden om zelfs helemaal gratis een laptop te krijgen. Hebberigen laten zich echt niet door die drempel van ''slechts'' 5 euro weerhouden om eraan mee te doen.

De truc zit hem nu juist, zoals de gast hierboven ook aangeeft, in dat lage bedrag. Is het niets, dan ga je voor 5 euro de boot in. Twee pilsjes minder drinken, en je hebt je schade weer ingelopen.

De truc is al vaker uit de doeken gedaan:

Je doet mee aan een loterij, waarmee je 250 euro kunt winnen. Voorwaarde voor het doorgaan van die loterij is echter dat er minimaal 100 mensen zijn die 5 euro per lot betalen, anders gaat het feest niet door. Makkelijk he, een sigaar uit eigen doos presenteren.

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

sterretjes verbergen weer eens een woord.

OK, dan soen we het ZO

S-U-K-K-E-L.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door karr-2 »

Een laptop voor 5 eurie? Krijg je er een gratis tip van mij bij, de tandenfee bestaat ook nog

Nikkie

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Nikkie »

Ik ben er ook mee begonnen. Ik zit nu zelf op 156 credits. Dus nog in principe 2 maanden en dan weet ik of ik de laptop krijg of niet.
Het zou kunnen zijn dat het scam is, maar het kan ook heel goed van niet.

Door de 5 euro heb je toch iets meer een drempel en gaat niet iedereen er aan mee doen. En je betaald in principe voor de E-books die op de website staan en niet voor het ontvangen van de e-mailtjes.
Voor een zo'n nieuwsbrief krijgt het bedrijf waarschijnlijk een geld bedrag. En hoogstwaarschijnlijk hebben ze een leuke deal met Sony gesloten voor die laptops. Als ze nou een paar dollar krijgen voor een nieuwsbrief, en voor de helft of zo die laptop hebben kunnen regelen, dan verdienen ze aan die laptop. Verder betaal je alleen de shippingkosten van 3,95 dollar.

Het kan zijn dat het niet werkt, maar het kan ook echt gewoon werken. En voor 5 euri en een beetje tijd, wil ik het wel proberen.
Als ik de laptop binnen krijg, dan zal ik nog een bericht posten met een foto met mijzelf erop met de laptop. ;)

smoothly

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door smoothly »

Mij is door mijn ouders me ooit verteld...

Voor niets gaat de zon op... :)

nikkie

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door nikkie »

Mij is ook altijd verteld dat tijd geld is ;) en aangezien je tijd besteed voor Ezlaptop om die emails te lezen...... is het niet onmogelijk

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door magda »

(quote)
Jazeker, anders had ik hem niet op het net geplaatst, 100% serieus.

M.v.Gr,

R. Sikkes
(unquote)

Ik heb het hem eens op de man af gevraagd. Hierboven staat zijn antwoord.

M

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

# Send an email with your EZLaptop user ID or reflink and your PayPal/MoneyBookers/StormPay address or EGold account number to get your cash back

Dan mag meneer Sikkens mij vertellen hoe je in vredesnaam een refund op basis van een EGold nummer realiseert..

Okke
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2005 10:34

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Okke »

Ik zal nog even in het kort uitleggen hoe het werkt:

1) Open een gratis www.paypal.com account

2) Je maakt een account aan op Ezlaptop

3) Je doet een overboeking naar ezlaptop van $ 8,95 ( € 7,28 )
Hierbij betaal je 5 dollar voor ebooks en 3,95 voor de verzendkosten van de laptop

4) Nadat de betaling is ontvangen kun je inloggen en kun je credits gaan sparen, wanneeer je 210 credits hebt verzameld kun je deze inleveren tegen een laptop.

Hoe kan dit zo goedkoop zijn?

Adverteerder kunnen voor een vast of variabel bedrag emails sturen om reclame voor hun bedrijf en/of producten te maken. Van de winst van deze mailtjes en andere sponsors en promotie acties krijgt iedereen die een mailtje leest een stukje van die winst, uitgekeerd in de vorm van credits. Bij voldoende credits (210) krijg je je eigen laptop. In feite heb je dan door de reclame van anderen te lezen je eigen laptop "gespaard"

Dus ik zou zeggen registreer je op Ezlaptop

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.
Laatst gewijzigd door Okke op 14 mei 2005 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

gametheo
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 apr 2005 17:51

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door gametheo »

En Okke, hoeveel punten krijg jij als iemand zich via jou aanmeld?
Succes met sparen.

Okke
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2005 10:34

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Okke »

Door nieuwe leden (vrienden,bekenden, famielie en alle overige geinteresseerden) te werven die zich via jou link (ontvang je na betaling) op de site aanmelden, ontvang je eveneens 1 credit per aanmelding. Het is dus een kwestie van geduld en sparen om de begeerde laptop in je bezit te krijgen.

Opmerking: Je kunt zo vaak meedoen als je wilt, moet wel telkens na de ontvangst van de laptop, je opnieuw aanmelden en opnieuw de membership fee betalen van $5,-

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

dat is dus nix.

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga een verloting houden.

Ik loof 200 euro uit voor 1 van de inschrijvers, en 100 euro voor nummer 2.

Voorwaarde is wel, dat ik minimaal 200 inschrijvingen krijg van mensen, die ieder 5 euro op mijn girorekening storten, anders gaat het hele feest niet door.

Ik maak voor 100 euro reclame vor mijn aktie, en steek zodoende 600 euro in mijn eigen zak. Tel maar na, klopt helemaal.

Zo werkt deze aktie. Die meneer uit Rotterdam denkt alleen maar slapend rijk te worden, omdat er genoeg mensen zijn die voor 5 euro wel een gokje willen wagen.

Okke
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2005 10:34

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Okke »

Niet geschoten is altijd mis.

Er zijn toch positieve reacties over deze actie

Gast

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Gast »

Welke aktie :shock:

Gesloten