LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op voor HP cashback actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
toinerijvers
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2017 23:00

Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door toinerijvers »

Let op voor HP CASH BACK AKTIE11. 3 weken geleden n HP printer gekocht. Stond in de winkel voor 49,95. Bij de kassa moest ik 25 euro meer betalen. Die kreeg ik via HP terug. Niet vermeld werd hoe? Dezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet. Toen heb ik op internet gezocht en kwam bij de regels uit: 14 dagen geldig na aankoop. Ik las dit na 17 dagen....Toch de cash back geprobeerd via die promotion site van HP maar je wordt geblokkeerd omdat de data niet verder terug gaan dan, exact, 14 dagen.... De dealer (EP) heeft me nog geholpen met een nieuwe factuur. Toen kwam ik wel verder in dit systeem maar... toe was de actie alweer voorbij. Kortom HP laat zich in de kaart kijken voor 25 euro. Een wereldspeler die n actie in het leven roept om vooral niets terug hoeven te betalen. Geeft alleen maar weer aan dat moraliteit niet telt in deze meedogenloze wereld van HP. U bent gewaarschuwd.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 nov 2017 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door Dieke83 »

toinerijvers schreef:Let op voor HP CASH BACK AKTIE11. 3 weken geleden n HP printer gekocht. Stond in de winkel voor 49,95. Bij de kassa moest ik 25 euro meer betalen. Die kreeg ik via HP terug. Niet vermeld werd hoe? Dezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet. Toen heb ik op internet gezocht en kwam bij de regels uit: 14 dagen geldig na aankoop. Ik las dit na 17 dagen....Toch de cash back geprobeerd via die promotion site van HP maar je wordt geblokkeerd omdat de data niet verder terug gaan dan, exact, 14 dagen.... De dealer (EP) heeft me nog geholpen met een nieuwe factuur. Toen kwam ik wel verder in dit systeem maar... toe was de actie alweer voorbij. Kortom HP laat zich in de kaart kijken voor 25 euro. Een wereldspeler die n actie in het leven roept om vooral niets terug hoeven te betalen. Geeft alleen maar weer aan dat moraliteit niet telt in deze meedogenloze wereld van HP. U bent gewaarschuwd.
Bedankt voor de waarschuwing maar waarom heeft u bij het afrekenen 25 meer betaald? stond er bij de printer dat de 325 eur cashback al in de prijs was verwerkt?
Waarom niet bij de kassa vragen hoe de cashback werkt?
En waarom zolang wachten? Als je weet dat je 25 cashbcak hoort te krijgen dan ga je na installatie toch even op de site van HP kijken hoe dit moet worden geclaimt?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door sjohie »

Dieke83 schreef:
toinerijvers schreef:Let op voor HP CASH BACK AKTIE11. 3 weken geleden n HP printer gekocht. Stond in de winkel voor 49,95. Bij de kassa moest ik 25 euro meer betalen. Die kreeg ik via HP terug. Niet vermeld werd hoe? Dezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet. Toen heb ik op internet gezocht en kwam bij de regels uit: 14 dagen geldig na aankoop. Ik las dit na 17 dagen....Toch de cash back geprobeerd via die promotion site van HP maar je wordt geblokkeerd omdat de data niet verder terug gaan dan, exact, 14 dagen.... De dealer (EP) heeft me nog geholpen met een nieuwe factuur. Toen kwam ik wel verder in dit systeem maar... toe was de actie alweer voorbij. Kortom HP laat zich in de kaart kijken voor 25 euro. Een wereldspeler die n actie in het leven roept om vooral niets terug hoeven te betalen. Geeft alleen maar weer aan dat moraliteit niet telt in deze meedogenloze wereld van HP. U bent gewaarschuwd.
Bedankt voor de waarschuwing maar waarom heeft u bij het afrekenen 25 meer betaald? stond er bij de printer dat de 325 eur cashback al in de prijs was verwerkt?
Waarom niet bij de kassa vragen hoe de cashback werkt?
En waarom zolang wachten? Als je weet dat je 25 cashbcak hoort te krijgen dan ga je na installatie toch even op de site van HP kijken hoe dit moet worden geclaimt?
Er zijn winkels die adverteren met de prijs ná cashback, en op de schapkaartjes/in de winkel melden dat je dus aan de kassa een hogere prijs betaald, en later zélf moet zorgen voor het cashback gedeelte. Bij de mediamarkt heb ik het wel eens zo gezien. Maar dan wordt het je aan de kassa verteld, en sowieso zie je het aan de te betalen prijs.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door Dieke83 »

sjohie schreef:
Dieke83 schreef:
toinerijvers schreef:Let op voor HP CASH BACK AKTIE11. 3 weken geleden n HP printer gekocht. Stond in de winkel voor 49,95. Bij de kassa moest ik 25 euro meer betalen. Die kreeg ik via HP terug. Niet vermeld werd hoe? Dezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet. Toen heb ik op internet gezocht en kwam bij de regels uit: 14 dagen geldig na aankoop. Ik las dit na 17 dagen....Toch de cash back geprobeerd via die promotion site van HP maar je wordt geblokkeerd omdat de data niet verder terug gaan dan, exact, 14 dagen.... De dealer (EP) heeft me nog geholpen met een nieuwe factuur. Toen kwam ik wel verder in dit systeem maar... toe was de actie alweer voorbij. Kortom HP laat zich in de kaart kijken voor 25 euro. Een wereldspeler die n actie in het leven roept om vooral niets terug hoeven te betalen. Geeft alleen maar weer aan dat moraliteit niet telt in deze meedogenloze wereld van HP. U bent gewaarschuwd.
Bedankt voor de waarschuwing maar waarom heeft u bij het afrekenen 25 meer betaald? stond er bij de printer dat de 25 eur cashback al in de prijs was verwerkt?
Waarom niet bij de kassa vragen hoe de cashback werkt?
En waarom zolang wachten? Als je weet dat je 25 cashbcak hoort te krijgen dan ga je na installatie toch even op de site van HP kijken hoe dit moet worden geclaimt?
Er zijn winkels die adverteren met de prijs ná cashback, en op de schapkaartjes/in de winkel melden dat je dus aan de kassa een hogere prijs betaald, en later zélf moet zorgen voor het cashback gedeelte. Bij de mediamarkt heb ik het wel eens zo gezien. Maar dan wordt het je aan de kassa verteld, en sowieso zie je het aan de te betalen prijs.

Daarom vroeg ik ook of dat was aangegeven ik heb het zelf ook welleens gezien maar als ik weet dat ik ergens cashback kan krijgen dan zou ik dat vragen bij de kassa hoe het zit en zelf online gaan kijken bij de fabrikant

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door sephora30 »

Sorry hoor, maar lijkt mij toch normaal dat je zelf gaat onderzoeken hoe de actie werkt.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door sjohie »

sephora30 schreef:Sorry hoor, maar lijkt mij toch normaal dat je zelf gaat onderzoeken hoe de actie werkt.
Misschien niet meteen, maar toch wel binnen die 14 dagen lijkt me, ik bedoel, 25 euro is 1/3e van de aanschafprijs, daar zou ik toch wel even naar kijken.

Al moet ik bekennen dat ik, mede gezien de vele ervaringen hier van users die ook als ze binnen dit soort termijnen reageren, pas na het overleggen van de schoenmaat, kleur keukenkastjes en smaak pindakaas op de ochtendbammetjes, en na weken of zelfs maanden moeten wachten, die cashback ook daadwerkelijk krijgen, ik er meestal niet aan meedoe. Vaak blijkt na wat zoeken, oa in de onvolprezen tweakers pricewatch, dat je de prijs ná cashback ook wel bij andere winkels kan krijgen, dus zonder door alle hoepeltjes van zo'n actie te moeten springen.

Moneyman
Berichten: 30362
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door Moneyman »

toinerijvers schreef:Dezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet.
Tsja, je zegt het zelf al: UITERAARD gebeurt dit niet... wat valt HP hier nu te verwijten, terwijl je zelf rare aannames doet en tweeenhalve week wacht?

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Pfff...sommige klanten. Sorry hoor, maar je weet duidelijk van toeten nog blazen (een emailadres aan je printer koppelen en dan verwachten dat HP automatisch geld op je bankrekening stort?)

Deze actie werkte dus prima volgens de bekende cashback regels. En jij verwijt HP zich in de kaart te laten kijken en te proberen om vooral niets terug te hoeven betalen.

En dan durf je ook nog het woord moraliteit in de mond te nemen. Ik denk dat dit alles meer zegt over je eigen moraal.

Cro
Berichten: 2116
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door Cro »

Ik zie eigenlijk ook niet wat HP hier te verwijten zou zijn, mogelijk had de verkoper wat meer of betere informatie kunnen verstrekken maar HP lijkt hier gewoon alles correct af te handelen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Let op voor HP cashback actie

Ongelezen bericht door sylvesterb »

toinerijvers schreef:LDezelfde dag de printer geïnstalleerd en deze kreeg een eigen mailadres. Door deze koppeling dacht ik dat HP zo ziet wie de eigenaar is van deze printer en meldt zich voor de "25 euro retour spelregels". Uiteraard gebeurde dit niet. .
Nee logische want zo werkt de procedure niet. Die staat netjes op de site beschreven.
toinerijvers schreef: Toen heb ik op internet gezocht en kwam bij de regels uit: 14 dagen geldig na aankoop. Ik las dit na 17 dagen....Toch de cash back geprobeerd via die promotion site van HP maar je wordt geblokkeerd omdat de data niet verder terug gaan dan, exact, 14 dagen....
Lijkt me ook erg logische, actie is tot 14 dagen na aankoop.
toinerijvers schreef: De dealer (EP) heeft me nog geholpen met een nieuwe factuur. Toen kwam ik wel verder in dit systeem maar... toe was de actie alweer voorbij.
Dus u pleegt fraude..... Los dat dit niet had gewerkt immers heeft u op dag 1 uw printer online geregistreerd, dus HP had dit vast en zeker opgemerkt. Immers kan een printer in een doos zichzelf niet registeren.
toinerijvers schreef: Kortom HP laat zich in de kaart kijken voor 25 euro. Ee
Dat haal ik niet uit bericht. U neemt iets aan, gaat 17 dagen na dato eens kijken hoe het zit (terwijl er gewoon een sticker op de doos zit met instructies naar de website) en nu neemt u HP iets kwalijk en gaat daarop op een openbaar forum lopen klagen. De enige die fouten heeft gemaakt bent u zelf.

Gesloten