LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Chan78
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2009 15:58

lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chan78 »

Op 24 oktober ben ik met mijn dochter naar een K3 concert geweest in Ahoy.
Buiten stond een meisje die mij aansprak en vroeg naar welke voorstelling ik ging.
Zij stelde zich voor als medewerkster van Kids Club Services en vroeg of ik interesse had in een abonnement voor mijn dochter. Vervolgens vertelde ze aan mijn dochter dat ze dan cadeautjes kreeg van de programma’s van Jetix. Het zou geheel vrijblijvend zijn en in 4 maanden van €9,95 verspreid worden en dan zou elke maand zo’n pakket binnen komen.
De €9,95 waren voor verpakking en administratiekosten.

Op dat moment was mijn dochter erg hyper voor het concert en dan ook nog een verhaal over cadeautjes was natuurlijk helemaal te gek.
Ik gaf aan dat ik hier met mijn man over wilde overleggen en dat ik nog geen beslissing wilde maken.
Zij vertelde mij toen dat ze mijn gegevens wilde noteren en dat ik dan terug gebeld zou worden om de afspraak te bevestigen of te annuleren.
Ik moest alleen tekenen zodat indien ik akkoord ging ik al bekend zou zijn en de actie gelijk gestart kon worden. Diverse malen benadrukte ze dat ik geen verplichting aanging. En ze liet mij zien dat ze invulde op het papiertje bij bankrekening nummer|: geeft door aan kantoor.
Dit was volgens haar voor de firma C&Z Media een teken dat er gebeld moest worden.
Het zou alleen fijn zijn dat indien kantoor belde ik een goed woordje voor haar zou doen en vooral vermelde dat ze alles goed had uitgelegd als daar navraag over werd gedaan. :?:

Ik moet zeggen dat ik nooit enige actie heb ondernomen omdat mijn man al geen prettig gevoel had bij dit soort abonnementen en ook omdat ik nooit ben gebeld! Dus ik dacht zolang ze niet bellen of versturen hoef ik niets te doen.
Als het bedrijf de moeite had gedaan mij te bellen had ik dan ook vriendelijk bedankt voor het aanbod.
Vandaag kreeg ik een herinnering met het dringende verzoek om een totaalbedrag van €39,80 plus €4,95 binnen 10 dagen moet betalen. Als dit niet binnen 10 dagen gebeurd zal er wederom €5,- bovenop het totaalbedrag komen en lopen de kosten dus op naar €49,75. Ik heb trouwens helemaal verder nooit wat ontvangen!

Ik heb hierop gelijk met C&Z Media gebeld en kreeg ik medewerkster aan de lijn en het hele verhaal verteld en dat ik nooit meer ben benaderd en dus zeker dit bedrag niet wens over te maken en al helemaal niet op deze manier.
Zij vertelde mij dat ik vanaf het moment van tekenen toch een contract ben aangegaan en dat ik had moeten bellen!
De zogenoemde vrijblijvendheid was 8 dagen na het moment van tekenen.
Toen ik vroeg om doorverbonden te worden met een meerdere gaf zij aan die zelf te zijn.
Ik moest haar dus wel complimenteren dat in tijden van crisis het geweldig is dat de directie tevens de taak van telefoniste op zich neemt.
Toen ik dit compliment uitsprak zei mevrouw dat er wel een baas is maar dat die voor dit soort zaken niet gestoord kan worden. Vervolgens was de baas helemaal afwezig vandaag.:wink:
Na mijn vraag of de leidinggevende van deze mevrouw mij dan morgen kon terugbellen kreeg ik in niet misverstaande verwoording te horen dat ik gewoon aan het contract vast zit en moet betalen.

Ik heb na dit telefoontje contact opgenomen met consuwijzer en hier verzekerde ze mij dat ik onder valse voorwendselen er ben ingestonken.
De hele setting van een kinderconcert is blijkbaar wat ze nodig hebben om mensen onder valse bedoelingen maar lid te laten worden. Beetje op de kinderen inpraten en een krabbel ontfutselen bij pa of ma en voor je het weet zijn jullie weer een klant rijker en de “klant” vele problemen rijker. Het papiertje wat ze je laten tekenen is wit en het exemplaar dat je krijgt is zo'n carbonpapiertje dat als je het later bestudeerd een volledige tekst bevat (geloof me door het lezen van die teksten blijven pearle en hans anders aan het werk)en waar ineens op staat "Mondelinge afspraken" zijn niet rechtsgeldig. Hoe kan zo'n meisje dan mondelinge afsrpaken maken????

Nu heb ik dus maar een aangetekende brief verstuurd (kan ik ook geld eisen?????) Ik hoop dat ik een fatsoenlijkere en beleefdere reactie terug krijg dan van de telefoniste met de mededeling dat ik inderdaad nergens aan vast zit.

Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ze mij in de toekomst niet meer moeten benaderen.
Voortaan schroef ik bij het verlaten van mijn huis mijn kaken dicht. Weg vragen of hallo zeggen.....sorry doe ik niet meer voor je het weet zit je aan een abonnement vast. :x

Chan78
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2009 15:58

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chan78 »

Vanmorgen gebeld door dhr xxx, de eigenaar van C&Z Media.
Ik moet zeggen dat hij duidelijk meer kaas heeft gegeten van een correct telefoongesprek voeren. :)

Wederom het hele verhaal uitgelegd, en dat ik de gang van zaken niet netjes vond.
Dhr Kroon gaf aan dat hij tegenwoordig niet meer weet wat wel en niet waar is.
Hij gaf voorbeelden van mensen die op allerlei manieren onder een contract uit willen komen.
Eerlijk is eerlijk, zeggen dat je kind overleden is en dat je dus de pakketten niet meer wilt hebben terwijl kindlief op achtergrond de boel bij elkaar gilt is een voorbeeld van onjuist gedrag van de consument.
Ik kan mij voorstellen dat je als eigenaar van dit soort bedrijven dan ook niet meer weet hoe je iets van echt moet onderscheiden.

Ik heb voorbeelden gegeven waardoor ik aan kon tonen dat ik echt niet van de kleine letters op de hoogte was. Beide waren we het eens dat de studente die dit werk deed toezeggingen heeft gedaan die ze nooit had mogen maken.
Het is jammer dat sommige mensen door het verkeerde verkooppraatje van studenten een papiertje ondertekenen en dat zowel de consument als het bedrijf hier de dupe van worden.
Dhr Kroon heeft niet alleen mijn brief gelezen maar ook twee maal gebeld en het eerdere telefoongesprek met de telefoniste naar mij toegemaild.
Het standpunt van de telefoniste is dat zij dacht dat ik wel degelijk op de hoogte was van alle kleine lettertjes en dat ik nu ineens besloten had dat ik toch geen abonnement wilde.
Ik blijf van mening dat ik duidelijk heb aangegeven dat de studente verkeerde informatie aan mij heeft gegeven. Het woordje vrijblijvend is dus in de praktijk 8 dagen geldig.
Gelukkig is dhr kroon met mij eens dat een dergelijk welles nietes spelletje geen nut heeft, en ik ben blij dat hij wel bereid was naar mijn kant van het verhaal te luisteren.
Het grootste probleem zit hem in het feit dat de studente zei dat ik gebeld zou worden.
Ik weet zeker dat als ik daadwerkelijk gebeld zou zijn ik op een normale manier een annulering door had kunnen geven en dat dit hele voorval nooit zover was gekomen.

De bevestiging dat ik uit het systeem ben gehaald en dat annulering een feit is heb ik in mijn mailbox met een welgemeend excuses van dhr xxx :D

Ik ben in de toekomst in ieder geval voorzichtiger met studenten die je aanspreken.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. :mrgreen:

Spider D
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 08:15

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Spider D »

Ik heb hetzelfde mee gemaakt.
Ik was met een vriendin gezellig naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht geweest, toen we buiten werden aangesproken door een vrouw van rond de 40/45 (dit keer geen student).
Ook zij melde ons dat wij gebeld zouden worden. Na het lezen van het bovenstaande verhaal, heb ik toch sterk de indruk dat dit in hun instructies verteld wordt.
Tevens heb ik om meer informatie gevraagt, waarin ik kon zien wat we precies kregen voor het geld. Dit had zij niet bij haar, wat ik erg vreemd vind. Iets verkopen, zonder voorbeelden.......!?!?
In de week erop heb ik op internet gekeken voor informatie, welke ik niet kon vinden.
Naar mijn inziens is dit een oplichterspraktijk en ben ik niet van plan mijn geld hier aan uit te geven.
Ik zal contact zoeken met Dhr. Kroon.

Wordt vervolgt.......

o-duijndam-1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2009 09:53

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door o-duijndam-1979 »

Goedendag,

ik ben dus afgelopen zaterdag 5 december aangesproken door een mevrouw ik denk zo half in de 30, die heeft me dus ook dit aangesmeerd terwijl ik duidelijk aangaf dit niet te kunnen betalen maar ze zei oh maakt niets uit is maar 10 euro per maand en u kunt nog nadenken en opzeggen via email of tel of per brief.
Nou een email adres is nergens te vinden dus ik heb kopie gemaakt van dit papier voor en achterkant en ga het per vandaag direct weer opzeggen en helemaal als ik dit zo allemaal lees. Ik ben wel benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen ik ga er meteen weer proberen vanaf te komen.

Met vriendelijke groet
Orri

Chan78
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2009 15:58

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chan78 »

Beste o-duijndam.
Je schijnt 8 dagen de tijd te hebben na ondertekening. Ik hoop dat je dit schriftelijk het gedaan want email accepteren ze niet. Consuwijzer raadde mij ook aan een brief te sturen. Na deze brief ben ik gelukkig netjes geholpen en ik hoop dat dit ook voor jou geld. Ik hoop het nog te lezen?!

Aan Spider moet ik toegeven dat ook bij mij geen voorbeelden geshowt werden.
Je moet het eigenlijk doormiddel van de mondeling omschrijving inschatten.
Misschien zijn de pakketten wel heel erg leuk maar ik zal het nooit kunnen beoordelen.

Ik koop voortaan gewoon leuke geschenken in de winkel, eenmalig afrekenen zonder contract en met kassabon hihihihi

dandyboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2010 16:46

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door dandyboy »

mijn vrouw is ook opgelicht door C&Z media maar dat hele verhaal van een zekere heer kroon is ook niet waar ze sturen zelf mails om zich schoon te praten betaal geen cent!!! laat ze maar komen heb een goeie advocaat die lust ze rauw
C&Z media kidsclub oplichters!!!!

hetjbtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2010 12:30

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door hetjbtje »

Na telefonisch contact met C&Z media, werd mij verteld dat ik de enige was,
die op ongeoorloofde wijze tot een contract werd verleid! Nu zie ik op het forum dat er zo meerdere mensen gedupeerd zijn. Dus niet alleen het callcenter waar
C&Zmedia mee samen werkt liegt om mensen tot een contract te bewegen,
maar C&Z media liegt ook om goed voor de dag te komen. Ik denk nu dus ook dat
de studenten insturcties krijgen om toch mensen tot een contract te laten komen.
Mij werd verzekerd dat het om een proefpakket ging van kids club en dat ik niets hoefde te doen(behalve het briefje ter plekke invullen),het was immers geen abonnement maar een proefpakket wat na 4 maanden ook weer vanzelf stopgezet werd. Dit is ook de enige reden geweest waarom ik tekende. Ik wilde niet vastzitten aan een abonnement wat ik dus meerdere keren kenbaar heb gemaakt en die verkoopster maar zeggen dat dat dus absoluut niet het geval was.

Spinnertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2010 13:04

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Spinnertje »

Leuk!!! Dachten we.

We werden in september 2009 aangesproken door een mevrouw van een jaar of 30 in de binnenstad van Den Bosch. Of we een proefabonnement op de Kidsclub wilden. In mei 2009 zijn we trotse ouders geworden van een zoon.
Het ging om een abonnement van 9,95 euro en dan zouden we boekjes en DVD's krijgen van o.a. Disney.
Ze vertelde dat het ging om 4 pakketjes ( maar ze vergat te zeggen dat het dus 9,95 euro per pakketje was ).
Verder zei ze ook dat er geen verdere verplichtingen aan zaten. Daarna vulde ze een vodje met onze gegevens in en wij kregen er een kopietje van.
Doordat ze dus meldde dat het om een proefabonnement ging en er geen verdere verplichtingen aan zaten heb ik dat vodje ergens weggestopt en niet de kleine lettertjes gelezen.
Nu blijkt dat er in januari weer 39,80 euro is afgeschreven voor de volgende 4 pakketjes. Maar ik hoef die rotzooi niet meer. Het is bijlange na geen 9,95 euro waard en ik vind het ronduit onbeschoft dat ze niet even gebeld hebben van C&Z media om te vragen hoe het proefabonnement is bevallen. Dat is toch normaal als je iets op proef hebt lijkt me.
Ik heb gelijk gebeld dat ik het er niet mee eens was. Het kwam er kort op neer dat ik dan maar beter had moeten lezen en dat ik gewoon die pakketjes weer kreeg. Als ik wilde opzeggen moest ik een mail of brief sturen. Ik heb gezegd dat dat onzin was omdat ik ze nu toch aan de lijn had en ze me nu toch ook wel kon verwijderen uit het bestand. Nou, dat was eigenlijk teveel moeite maar vooruit dat heeft ze dan toch maar gedaan.
Ik heb gezegd dat ik die pakketten niet meer hoefde en dat ik de machtiging liet intrekken. Nou, dat kon ik doen maar ze zouden het dan gewoon weer afschrijven en de pakketten opsturen.
Dat is toch gewoon zielig. Ik had nog geen pakket gehad voor de nieuwe termijn dus dat hadden ze toch gewoon kunnen annuleren.
Nee hoor, gisteren kwam er weer zo'n flutpakketje binnen. Vanmorgen mijn bankrekening gecheckt en ja hoor, weer afgeschreven.
Ik heb nu een aanvraag ingediend tot incassoblokkering en de pakketten stuur ik gewoon terug.
Kijken wie het dan het langst volhoudt.

Zijn er nog mensen met betere ideeën? Die zou ik graag horen.

rocker1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2010 20:23

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door rocker1978 »

Nou zo waren mijn vriendin ,me zoontje en ik zondag op de huishoudsbeurs bij de RAI .
Op de weg terug naar het station kwam er ook een vrouw naar ons toe van Kids club (ook ergens in de 30 ) de verhalen zoals ze hier staan komen ons erg bekend voor .
Ik heb de RAI gebelt en verteld over deze persoon en wat ze allemaal vertellen wat maar voor een helft met de waarheid te maken heeft , ik weet natuurlijk niet of de RAI hier wat aan doet , ze zouden beveiling de boel in de gaten laten houden .
Ik stelde zelf voor om gewoon bij de ingangen en uitgangen een melding ervan op te hangen , maar goed .

Ook werd er gezegd dat er geen site was , hmmm toch klopen deze adress gegevens op het bonnetje met deze site

http://www.cenzmedia.nl/www.cenzmedia.nl/index.html

Ik hoop eigenlijk dat er meer aandacht besteed wordt bij evenementen dat dit soort praktijken zich kunnen voordoen , is wel makkelijk mensen aanspreken met een leugentje terwijl ze zelf wel weten dat ze geen zin hebben in lange verhalen en eigenlijk verder willen dus sneller ja zeggen.

hoebizar
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2010 13:25

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door hoebizar »

LET OP!

Iedereen die een "abonnement" heeft afgesloten voor 28 december 2009 kan er makkelijk onderuit. De "contracten" vallen onder de colportage wet welke op 28 december 2009 is afgeschaft. Echter, alle contracten voor die datum moeten zijn gedagtekend door de KvK. Navraag bij de KvK leert dat C&Z Media dit nog nooit gedaan heeft.

Dit houd in dat de contracten niet rechtsgeldig zijn. Even een belletje, dit aangeven en je bent overal vanaf!

Zie onderstaand de reactie van de Kvk:

Tot 28 december 2009 konden colportage-overeenkomsten door de verkopende partij bij de Kamer van Koophandel worden geregistreerd. Vanaf de dag dat de overeenkomst werd gedagtekend bij de Kamer van Koophandel, ging de 8-dagentermijn (opzegtermijn) in.

Als een klant een vóór 28 december aangegane overeenkomst wilde opzeggen, kon hij dat dus doen uiterlijk op de 8e dag nadat de overeenkomst werd gedagtekend door de Kamer van Koophandel.
Als een klant een colportageovereenkomst wil opzeggen die is aangegaan na 27 december 2009 moet hij dat aangetekend doen uiterlijk op de 8e dag na het aangaan van de overeenkomst.

Door u is een overeenkomst gesloten in .... 2009 met C & Z Media B.V. Deze overeenkomst is niet gedagtekend door de Kamer van Koophandel.
Ik raad u dan ook aan om via een aangetekende brief aan te geven dat u de overeenkomst ongedaan wenst te maken, omdat de verkopende partij de overeenkomst niet heeft vastgelegd bij de Kamer van Koophandel.

Spinnertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2010 13:04

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Spinnertje »

Beste Hoebizar,

Bedankt voor de tip.
Heb meteen weer een mail gestuurd met jouw tekststukje eronder geplakt en nu is het ineens allemaal opgelost.
Ik wordt uit het bestand verwijderd. Er wordt niks meer toegestuurd en ze gaan niet nogmaals het bedrag afschrijven.

Groetjes Lonneke :D

IPCVK
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2010 12:44

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door IPCVK »

Ik werd ook, op weg naar de Huishoudbeurs, 21 februari 2010, aangesproken door een meisje van begin 20, schat ik. En inderdaad: een en al oplichting.
Ze vertelde bij de stand van Jettix/Nickelodeon te horen op de beurs (daar moest ik ook nog maar even gaan kijken). Vervolgens vroeg ze of ik kinderen had en terwijl ik hun namen noemden, begon ze al te schrijven. Ze ratelde aan 1 stuk door een bandje af en zei inderdaad dat het om een proefabonnement ging en dat ik nog gebeld zou worden of ik het echt wel wilde. Ik had mijn bankrekeningnummer al gegeven, maar toen ik moest tekenen, ging ik het briefje eens goed lezen en viel mijn oog op de kleine lettertjes 'dat mondelinge afspraken niet geldig zijn'. Ik zei tegen het meisje dat zij mondeling geheel andere afspraken met mij aan het maken was dan er schriftelijk verwoord stond. Zij VERZEKERDE mij echter ten zeerste dat ik daar geen waarde aan moest hechten. Dus willens en wetens loog zij mij voor. Omdat ik het toen niet meer vertrouwde heb ik NIET GETEKEND!! Echter ik kreeg dus eergisteren toch 2 brieven binnen met 2 x een bevestiging voor een proefabonnement van 4 maanden en vandaag is bovendien 2 x een bedrag van ruim 39 euro geincasseerd. Hoe kan dit? Is dit ook nog eens VALSHEID IN GESCHRIFTE? En hoe zit dat met incasso's? Kun je zomaar alles van iedereen incasseren als je het bankrekening nummer weet? Mijn naam is bovendien ook nog in beide brieven fout geschreven, dus ook dat klopt niet. Ik ga ze dinsdag bellen en ga echt tot het gaatje om dit uitgezocht te krijgen! Als iemand nog tips heeft hoe ik ze verder nog aan kan klagen, dan hoor ik het graag.
Ingrid.

IPCVK
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2010 12:44

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door IPCVK »

In vervolg op het vorige: Ik heb C&Z Media aan de telefoon gehad. Ze eisten eerst nog dat ik een kopie van een juist identiteitsdocument zou opsturen, zodat ze zelf de handtekeningen konden vergelijken. Maar ik heb ze gezegd dat, aangezien de gegevens die ze nu al van me hebben frauduleus gebruikt zijn, ik er geen behoefte aan had om ook mijn handtekening ook nog met ze te delen. Vervolgens moest ik per mail bevestigen dat ik misleidend geinformeerd was en dan zouden ze mijn gegevens verwijderen. Echter, dat leidt af van het feit dat ik nooit een overeenkomst ben aangegaan. Ik heb hen dus wel een uitgebreide mail gestuurd met een overzicht van de misleidende informatie maar heb vastgehouden aan het feit dat ik uberhaupt nooit een overeenkomst ben aangegaan met ze. Vervolgens heb ik ze gevraagd mij te bevestigen dat mijn gegevens uit hun bestand verwijderd worden, dat zij geen enkele nieuwe incasso doen op mijn rekeningnummer en dat zij mij geen enkel ongevraagd pakket zullen versturen. Die bevestiging heb ik zojuist van ze ontvangen. De aangifte bij de politie is in behandeling.

steenhoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:07

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door steenhoek »

Hallo

Ook ik ben in die verkooppraatjes getrapt en zie hier diverse reacties
nu heb ik ook gezien dat iemand een mailtje naar hun had gestuurd met de voorwaarden van de KvK
Wat is dat emailadres?
Ik heb ook net een brief gestuurd maar ik zou ook graag een mail sturen
alvast bedankt

steenhoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:07

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door steenhoek »

dank je
moet ik nu gewoon nogmaals alles opzeggen en dan de KVK VERKLARING ERONDER PLAKKEN?

Spinnertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2010 13:04

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Spinnertje »

Dit was mijn email:

Geachte heer/ mevrouw,

Nadat ik u verzocht heb om het pakket van de 2e termijn niet meer op te sturen heeft u dat toch weer gedaan en ook is het bedrag van 39,80 euro weer van mijn rekeing afgeschreven.

Hoogst brutaal!

Inmiddels heb ik contact gezocht met Tros Radar en uw wanpraktijken aan het licht gesteld. Daarop kreeg ik het volgende terug;

Tot 28 december 2009 konden colportage-overeenkomsten door de verkopende partij bij de Kamer van Koophandel worden geregistreerd. Vanaf de dag dat de overeenkomst werd gedagtekend bij de Kamer van Koophandel, ging de 8-dagentermijn (opzegtermijn) in.

Als een klant een vóór 28 december aangegane overeenkomst wilde opzeggen, kon hij dat dus doen uiterlijk op de 8e dag nadat de overeenkomst werd gedagtekend door de Kamer van Koophandel.
Als een klant een colportageovereenkomst wil opzeggen die is aangegaan na 27 december 2009 moet hij dat aangetekend doen uiterlijk op de 8e dag na het aangaan van de overeenkomst.

Door u is een overeenkomst gesloten in .... 2009 met C & Z Media B.V. Deze overeenkomst is niet gedagtekend door de Kamer van Koophandel.
Ik raad u dan ook aan om via een aangetekende brief aan te geven dat u de overeenkomst ongedaan wenst te maken, omdat de verkopende partij de overeenkomst niet heeft vastgelegd bij de Kamer van Koophandel.


Ik heb ergens in augustus/ september 2009 getekend voor een proefabbonnement dat niet gedagtekend is door de KVK.

U heeft dus geen poot om op te staan. Ik laat de bank het bedrag dat u heeft gemachtigd weer terugboeken en ik stuur het ongeopende pakket aangetekend retour. Hierna hoop ik niets meer van u te horen.

Hoogachtend,

steenhoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:07

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door steenhoek »

Zo net via email gereageerd op deze "club" maar heeft iemand ooit nog iets gehoord na het indienen van een klacht?

kaycorsten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2010 14:44

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door kaycorsten »

Hallo,

Een bekend verhaal. Ik ben ook door een dame vanin de 30 aangehouden toen we naar Kabouter Plop gingen in de schalm in Veldhoven.
Ze bood ons een gratis pakket aan, maar je moest wel een ouderbijdrage en administratie kosten betalen. Ik zei dat ik er nog over na wilde denken.
Dat was goed, ze noteerde onze gegevens en we zouden binnen 1 week gebeld worden of we inderdaad een abonnement wilde.
Ze verzekerde me dat ik nergens aan vast zat, maar moest wel mijn handtekening zetten, omdat ze anders niet terug konden bellen.
Mijn banknr. heb ik niet gegeven gelukkig.
1 week later belde ze inderdaad, maar ik heb gezegd geen interesse te hebben.
Maar ik blijf wel acceptgiro's ontvangen met telkens extra administratiekosten.
Heb al twee keer gebeld, maar zij zeggen dat een handtekening dus wel geldig is en dat wij moeten betalen. De telefoniste loog en zei dat zij nooit na 1 week belde om te horen of je dat abonnement wil en dat haar medewerkers nooit vertelde dat je nergens aan vast zit. Tekenen is betalen.
Je komt gewoon niet verder met die oplichters.
Ik heb ook nog niets ontvangen, maar krijg wel acceptgiro's, want ze halen mij niet uit het bestand. Als ze mijn banknummer niet hebben, kunnen ze mij toch niets maken?

Groetjes Ilse

steenhoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:07

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door steenhoek »

ik heb de bovenstaande mail gestuurd en heb daarop gisteren de volgende reactie gekregen

Geachte mevrouw

Het is erg vervelend dat tijdens de verkoop u niet duidelijk verteld is want de kosten zouden betreffen voor de proefactie.
Daarom heb ik besloten om de aanvraag te annuleren wegens onjuiste informatie tijdens de verkoop.
Ik kan zien dat u het bedrag al reeds gestorneerd heeft bij uw bank.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende persoon en onze excuses voor het ongemak.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

C&Z Media Kids Club

Splinterlaan 154C

2352 SM Leiderdorp

071-581 45 01

[email protected]

http://www.cenzmedia.nl

kortom blijven provberen want ze beseffen best wel dat ze fout zitten

Spinnertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2010 13:04

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Spinnertje »

Zie je wel!
Gewoon die mail van de Kamer van Koophandel eronder plakken en je bent van het hele gezever af.

Dat was een "GOUDEN TIP" van Hoebizar!!! :D

Nogmaals bedankt daarvoor.

Gesloten