LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tono ondergoed

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Tono ondergoed

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Er is inderdaad een aanzienlijke "handel" in persoonsgegevens tussen bepaalde bedrijven.

Maxiem.

leoveringmeier

Ongelezen bericht door leoveringmeier »

Probeer eens de volgende telefoonnummers
Provea Sa: 0297-282373
Ligatus 088 7399100
fax 088 7899101 8)

skai

Ongelezen bericht door skai »

ik ben er dus ook ingetrapt..
ik heb vandaag de bestelling geplaatst maar ik wil deze zo snel mogelijk annuleren.
Hun klantendienst neemt niet op (02 808 74 72)
en dat emailadres van [email protected] bestaat niet meer! Ik krijg daarop terug dat dit mailadres niet bestaat.
Bij [email protected] is het net hetzelfde, bestaat ook niet meer.
en via [email protected] krijg je enkel zo een standaardmailtje dat ze het zullen doorsturen naar iemand van de afdeling ofzo..

Wat moet ik doen??? Help!! Ik wil dit echt niet ontvangen en niet betalen!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

is editionsatlas dan van dezelfde club??

skai

ik las in vorige berichten dat als je naar dat mailadres stuurde, ze dit ongedaan konden maken

skai

de klantendienst nam net op (02 808 74 72)
de order is geannuleerd nu zeiden ze, laten we hopen dat het zo ook echt is!

popbizzart

Ongelezen bericht door popbizzart »

Ik wil toch ook wel even reageren over de kwaliteit over de Tono onderbroeken.
Ik gebruik ze zelf ook en tot volle tevredenheid.
Net als een vorige schrijfster zeg ik ook even op als mijn la vol ligt met ondergoed.

Misschien werven ze klanten op een niet fijne manier,
maar aan de kwaliteit mankeert niets.

Groet.

Marcel :D

mab58

Ongelezen bericht door mab58 »

De kwaliteit van de eerste partij sokken van tono was gewoonweg slecht, na 2/3 maal dragen zaten er al gaten in en ik heb de tweede zending dan ook direct retour gezonden.

PeHeLiKy

Ongelezen bericht door PeHeLiKy »

Wij hebben deze week ook een pakje ontvangen van Tono, wat we nooit besteld hebben. Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog bestaat , want het blijkt dat ze zich in 2003 al met dit soort praktijken bezig hielden.
Heb een mail gestuurd naar [email protected]; kreeg een automatisch antwoordmailtje terug.
Heb via dit Forum adressen gevonden en ga het pakje terug sturen naar:

Tono international van Provea groep
Postbus 43, 3640 AA Mijdrecht
Antwoordnummer 55019
3640 VB Mijdrecht

Ben benieuwd of dit voor ons nog een staartje heeft. Ik weiger een telefoonnummer te bellen van € 0,55 per minuut. En gezien veel reacties zal dat ook niet veel zin hebben.

Wij gaan in ieder geval niets betalen en zullen de pakjes allemaal terugsturen op hun kosten.

Groetjes

MAXIEM

PeHeLiKy

In principe kun je ook volstaan met een briefje waarin staat, dat je het pakje als een ongevraagde toezending beschouwt en dat zij het bij jouw thuis kunnen ophalen op ..............................(zelf datum en tijd invullen). Bewaar wel een kopie van dat briefje en vermeldt ook dat je ze graag bij de rechter tegenkomt.

Sukses, Maxiem.

Zet wel je naam onder de tekst, maar geen andere gegevens en zeker geen handtekening. Dit omdat sommige bedrijven heel creatief zijn in het vervalsen van een (zogenaamde) overeenkomst.

Guardian72
Contacteer:

@ Maxiem,

gelijk met 'we zien elkaar bij de rechter' is misschien wat vroeg.

Ik zou zelf een briefje verzenden (naar het antwoordnummer) met iets als:

Ik ontving een pakje aan mij geadresseerd, zonder dat ik iets besteld heb. Ik beschouw deze zending als 'gratis' geschenk. Mocht dit niet de bedoeling zijn, wil ik graag weten hoe u aan mijn adres komt - daar bij mij niets besteld is.
U kunt via de post aangeven hoe een en ander bij mij komt.
Indien u het pakket terug wenst, kunt u deze afhalen op (datum) tussen (tijdstip).
Indien ik binnen 8 dagen geen bericht van u ontvang, zal ik dit pakket als kado beschouwen. Let op - dit is GEEN bevestiging voor enige club, Geen accoord voor enig abonnement, en zeker GEEN bestelbevestiging.

Groet,

Naam (geen handtekening inderdaad).

PeHeLiKy

Hoi hoi,
Ik heb een uitdraai van de email er bij gedaan waarin staat dat ik geen leveringen wens te ontvangen. Heb de begeleidende brief en de nota na ze gescand te hebben er bij gevoegd. Ik heb nergens een handtekening op staan (maar dat is meer geluk dan wijsheid, want bij het vervalsen had ik niet stil gestaan; bedankt voor de tip).
Mocht ik een reactie krijgen zal ik het laten weten.

Groetjes

Barbapapa7

Ongelezen bericht door Barbapapa7 »

Wat moet ik doen bij een ongevraagde toezending van een product?

Verkopers mogen geen producten ongevraagd toezenden. Als verkopers dit toch doen in de hoop dat u het product koopt, dan mag u het product houden. U hoeft hiervoor geen kosten te betalen. Als u het product houdt en hiervoor betaalt, sluit u een overeenkomst met het bedrijf. U kunt dan niet zomaar van het product af.

Terugsturen aan verkoper
Toesturen vervangend product
Meer informatie
Terugsturen aan verkoper
U kunt het product ook aan de verkoper terugsturen. De verzendkosten zijn in dit geval voor rekening van de verkoper.

Toesturen vervangend product
Het toezenden van een vervangend product is geen ongevraagde levering. Als u het vervangende product niet wilt hebben, moet u het naar de leverancier terugsturen.

Meer informatie
Voor meer informatie over uw rechten als consument kunt u terecht bij ConsuWijzer. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... oduct.html

florisvandrunen

Ongelezen bericht door florisvandrunen »

Hallo mensen,

Wat is dit allemaal voor een gezeik?
Ik bestel al zo'n 1,5 jaar bij provea.
Ik heb gebruik gemaakt van tono classics,
Dit zijn zeer fijne, goede kwaliteit boxershorts.
Ook heb ik gebruik gemaakt van tono shirts,
Dit zijn erg mooie, erg nette blouses voor heel weinig geld.
En ik heb ook een aantal lingeriepakketten besteld voor mijn vriendin, deze zijn ook erg mooi en van erg degelijke kwaliteit.
Na het proefpakket heb ik steeds opgezegd via de site van provea (www.provea.com), daar kun je inloggen en naar klantenservice gaan en opzeggen, dit werkt prima.
Dus wanneer je problemen met provea hebt, ligt het waarschijnlijk aan jezelf en wanneer je toch ongewenst een pakketje ontvangt, kun je het kostenloos retour sturen en hoef je ook niet te betalen ( 1 keer meegemaakt)

Guardian72
Contacteer:

florisvandrunen schreef:Hallo mensen,

Wat is dit allemaal voor een gezeik?
Dat moet je Tono vragen.

Die sturen dus sommige mensen spullen zonder dat ze iets besteld hebben - en beginnen dan te dreigen. gezellig bedrijf - dat provea/tono/miriale/miracle blade etc. etc.

PeHeLiKy

Van Ilse van de klantenservice van Provea kreeg ik deze week een mail dat ze de zendingen zullen stoppen.
Daar hoop ik dan maar op.

Groetjes PeHeLiKy

Barbapapa7

Ongelezen bericht door Barbapapa7 »

Hun reclame is nu ook op Hyves te zien :(

MAXIEM

PeHeLiKy
Van Ilse van de klantenservice van Provea kreeg ik deze week een mail dat ze de zendingen zullen stoppen.
Ilse de Lange? Gut, ik wist niet dat zij daar werkt! :wink:

Maxiem.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en mijn overgrootopa, van moeders kant heet ook Maxiem...
Goh wat grappig....

inacomello

Ongelezen bericht door inacomello »

LET OP!!I

Ik kreeg vanmiddag een spooknota aanmaning van Miriale of ik even een openstaande nota wil betalen. Ik heb nooit iets besteld en ook niet teruggezonden, dus ik betaal niet. Ik heb het telefoonnummer boven aan de brief gegoogled en kwam op dit forum uit. Ik betaal natuurlijk niets, maar misschien zijn er meer mensen die deze spooknota hebben ontvangen en bang zijn geworden omdat er ook op staat 2E AANMANING.
Het emailadres klopt dus ook niet wat op de nota staat . [email protected].

Gesloten