LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alsmaar geen rekening container

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
M.W.H.

Alsmaar geen rekening container

Ongelezen bericht door M.W.H. »

Ik woon al bijna 1,5 jaar in een huurwoning en heb nog steeds geen rekening gehad van de containers, ik betaal ook geen andere rekeningen m.b.t. dit soort zaken.

Ik heb destijds een andere container aangevraagd en gekregen, ik betaal wel hondenbelasting en vindt op internet terug dat ik wel degelijk zou moeten betalen.

Mijn vraag is hoe dit kan? En stel dat ik een rekening krijg na 1,5 jaar.. wat hebben jullie betaald in dit tijdsbestek dan heb ik ongeveer een richtlijn? Of zijn er gemeenten waarbij dit op de een of andere manier met iets verrekend wordt ofzo?

Ter info:
- Ik woon samen en wij hebben geen uitkering of iets dergelijks, hebben in dat opzicht nergens recht op

ciske

Re: Alsmaar geen rekening container

Ongelezen bericht door ciske »

Dat zit in je afval heffingen die betaal je toch wel neem ik aan? containers krijg je er gratis bij, ook dat zit in de rekening.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Heb je contact opgenomen met je gemeente? Wat wordt daarover gezegd? Wat was hun antwoord?

the_hurricane

Ongelezen bericht door the_hurricane »

ga anders even kijken op de site van je gemeente daar kun je die info meestal wel vinden.

Betalen moet je toch, gaat meestal via de afvalstoffenheffing. Als je die ook niet hebt ontvangen neem eens contact op met je gemeente. Ze kunnen nog tot drie jaar terug opleggen. Om te voorkomen dat je drie jaar ineens moet betalen kun je beter nu vragen waarom je nog geen aanslag hebt ontvangen.

Gesloten