LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] j
Re: j
Ik neem de moeite niet eens om jouw bericht te lezen. Wat een ongelooflijk onduidelijk, onsamenvattend verhaal...sorry, ik sla over
Na de 2e zin, ik moest 'de punt' zelf bedenken, ben ik gestopt met lezen!
Na de 2e zin, ik moest 'de punt' zelf bedenken, ben ik gestopt met lezen!
-
- Contacteer:
Sjonge sjonge niet te lezen op deze manier....nog nooit van punten en alinea's gehoord.
Maar bericht is al aangepast............
Maar bericht is al aangepast............
Ik had het verhaal nog wel gedeeltelijk meegekregen. Er werd verteld dat de kosten 6,50 / maand waren. Dat ze dit ineens als een jaarbedrag afschrijven kun je eigenlijk op je vingers natellen als je nagaat wat voor een administratieve rompslomp het is om iedere maand 6.50 Euro te gaan incasseren.
Wel grappig om de kritiek te lezen op een "Buitenlands jongetje die niet goed nederlands kon" en zijn Nederlands en het dan vervolgens ook te hebben over "me bakken".getekend voor me afval bakken dat ze gereinigd worden er stond een buitenlands jongentje voor de deur die niet goed nederlands kon
Daarom was ik heel snel klaar met lezenbprosman schreef:Ik had het verhaal nog wel gedeeltelijk meegekregen. Er werd verteld dat de kosten 6,50 / maand waren. Dat ze dit ineens als een jaarbedrag afschrijven kun je eigenlijk op je vingers natellen als je nagaat wat voor een administratieve rompslomp het is om iedere maand 6.50 Euro te gaan incasseren.
Wel grappig om de kritiek te lezen op een "Buitenlands jongetje die niet goed nederlands kon" en zijn Nederlands en het dan vervolgens ook te hebben over "me bakken".getekend voor me afval bakken dat ze gereinigd worden er stond een buitenlands jongentje voor de deur die niet goed nederlands kon
-
De klacht heeft maar liefst 24 minuten op het forum gestaan alvorens verwijderd te worden, dat is zo ongeveer een record.
En de TS met verwijderen...Daarom was ik heel snel klaar met lezen
Misschien had TS dat op z'n vingers kunnen natellen, maar door de colporteur was toch uitdrukkelijk iets anders gezegd.bprosman schreef:Ik had het verhaal nog wel gedeeltelijk meegekregen. Er werd verteld dat de kosten 6,50 / maand waren. Dat ze dit ineens als een jaarbedrag afschrijven kun je eigenlijk op je vingers natellen als je nagaat wat voor een administratieve rompslomp het is om iedere maand 6.50 Euro te gaan incasseren.
Vervolgens zijn er geen stickers aangekomen en sijn se bakke niet schoongemaakt.
Heel goed mogelijk dat ik het verkeerd gelezen heb.........
Een 'incassobureau' of wat er voor door moet gaan ( = de man van mevrouw Karin van Containerschoon) probeert tot betalen te dwingen : 'betalen mot je, betalen pannekoek!'(à la de meiden van Toren C).
TS is er niet over uit of dat nu het beste is of niet, maar wacht nu geloof ik, zonder verder actie te ondernemen, af of hij voor de rechter moet verschijnen. ........................ dacht ik............
Ik geef onmiddellijk toe dat ik niet woordelijk het verhaal kan reproduceren, slechts in hele grote lijnen een soort van samenvatting kan geven, na de OP met moeite 1 x te hebben doorgelezen.bprosman schreef:Dat haal ik niet uit het verhaal. Er staat dat het 6.50 Euro / maand kost, niet dat het per maand afgerend wordt.maar door de colporteur was toch uitdrukkelijk iets anders gezegd.
-
Bah, ben ik even 5 minuutjes weg, mis ik het hele bericht
-
Rijmt ook nog.trebelski schreef:Geldt voor mij ook, ben ik even p*ssen moet ik dit bericht missen.Fleurtjuh666 schreef:Bah, ben ik even 5 minuutjes weg, mis ik het hele bericht
-
En anders alfatrion wel.