Ik ben er ook ingetrapt.
ik ben lid geworden vorig jaar nadat ze in den haag aan de deur kwamen,
ik moest betalen via een brief zonder acceptgiro ,
maar mijn container word nooit schoongemaakt!
ik heb daar meerdere maalen voor gebeld en moest het in de gate houden .
weer gebeld maar het hielp niks.
Ook als we belde kregen we steeds zelfde vrouw aan de telefoon en kregen we een grote bek , en zei deze vrouw u container word nu al helemaal niet meer schoongemaakt .
Ik heb 2 maanden geleden 2 brieven gestuurd 1 klachtbrief waar ik nooit een reactie op heb gehad, en 1 opzeg brief .
Toen stond erin dat het per 2 mei2011 opgezegt is maar ik moet voor die paar maanden wel 47 euro betalen terwijl ik aan de telefoon had aangegeven te willen opzeggen toen werd me toegezegt dat die opgezegt was.
ook ben ik naar het politie burau gweest en die zeide dat het bedrag niet klopt in verhouding met het jaar bedrag. en dat de extra kosten ook niet kloppen.
hij zei mij niet te betalen, ook heb ik vandaag opgebeld , en werd weer de verbinding verbroken door dezelfde vrouw!! gelukkig kost mij dit niks (Denkt ze volgens mij) .
Toen ik met een ander nummer terug belde moest ik 10 min wachten en werd zonder wat te zeggen de verbinding verbroken!
toen ik weer terug belde was hij ineens gesloten.
ook bij het 1e gesprek van vandaag ging de vrouw een discussie aan over dat mijn vriend ruzie had gemaakt . terwijl wij wat vroegen ! ik wou alleen antwoord op me vraag en vraag niet om het verleden op te halen.
KAN IEMAND VERTELLEN WAT IK NU KAN DOEN????
TRAP ER NIET IN MENSEN !!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UCS
Re: UCS
UCS schrijft al een jaar geld af van mijn rekening terwijl ik nooit met hun in zee ben gegaan. Ik ken dit bedrijf niet en heb zeker geen contract bij hun afgesloten. Ook heb ik nooit eerder post van hun gehad (tot vorige week) en heb ik nooit containerstickers ontvangen. Ik blijf bezig met het terugstorten van het geld (ze hebben in een jaar tijd voor zeker 177 euro geïncasseerd)
Een paar weken terug heb ik weer een incasso terug laten storneren.
En nu heb ik een brief gekregen met een betalingsverzoek. Er zit geen acceptgiro aan vast. Wel staat er in de brief dat hun rekeninnummer is veranderd. En vervolgens staat er onderaan de brief ook nog hun oude rekeningnummer.
Een paar weken terug heb ik weer een incasso terug laten storneren.
En nu heb ik een brief gekregen met een betalingsverzoek. Er zit geen acceptgiro aan vast. Wel staat er in de brief dat hun rekeninnummer is veranderd. En vervolgens staat er onderaan de brief ook nog hun oude rekeningnummer.