
Ik ben zo dom geweest om bij beide bedrijven een contract te sluiten (BDR enkele maanden terug en Cleanprofs vorige week), inmiddels beide ontbonden want ze houden zich totaal niet aan de afspraken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
BDR kan zich ook niet meer aan de afspraken houden, want BRD is failliet en overgenomen door Cleanprofs.petervdleek schreef: Ik ben zo dom geweest om bij beide bedrijven een contract te sluiten (BDR enkele maanden terug en Cleanprofs vorige week), inmiddels beide ontbonden want ze houden zich totaal niet aan de afspraken.
Lily73 schreef:Afgelopen juli "lid" geworden van Cleanprofs. Ging redelijk goed met reinigen... meestal kwamen ze in de afgesproken weken. Maar dit jaar zijn mijn containers nog niet gereinigd.... heb nu meedere mailtjes gestuurd. Één om te vragen wanneer er nu daadwerkelijk gereinigd zou moeten worden (waarom krijgen we dat schema niet standaard toegestuurd?), daar heb ik netjes een antwoord op gekregen. En inmiddels 2x met de vermelding dat ik mijn abonnement op wil zeggen en daar graag bevestiging van ontvang. Nu hoor ik niets meer van ze... zelfs de lees en ontvangstbevestiging krijg ik niet..... Als ze nu dus weer zouden gaan afschrijven ga ik ze zeker storneren en blokkeren.
Je kunt de tegenrekening van Cleanprofs gewoon vinden op je rekening afschrift. Staat er bij mij tenminste gewoon op. Hopelijk helpt het de anderen om het tegenrekening nummer te vinden.
langmens schreef:Een kennis van mij heeft bij dit zelfde probleem de bank opdracht gegeven om de afschrijvingen stop te zetten. Verzoek aan het bedrijf werd genegeerd, dus werd het geld gestorneerd (terug storten) en toen de afschrijvingen gewoon werden voortgezet heeft de kennis de bank met uitleg gevraagd een stop te zetten. Dus dat zal wel de enige optie zijn in dit geval.
Contracwijze kan je in elk geval van een contract af, omdat BDR failliet is.
Ik doe het al jaren zelf.Ik doe het momenteel gewoon zelfs.
Ja, ik denk ook dat de meeste mensen die het zelf kunnen, ook zelf doen. Bespaart je en geld en ergernis. Maar zoals vaak, sommige ouderen kunnen het niet meer en besteden het uit. Dus die mensen verwachten ook dat ze dan waar voor hun geld krijgen. Misschien kan Cleanprofs beginnen met het schoonmaken van de containers ook daadwerkelijk te doen en niet alleen geld innen zonder het beloofde schoonmaakwerk. Zo te lezen zijn ze dat van plan: dus positief. Toch?Ik doe het al jaren zelf.
Geen contract.
Geen gezeur.
Altijd zo schoon gemaakt, zoals ik het zelf wil!
En belangrijk, geld blijft in de portemonnee.
Dan maar de klusjesdienst inschakelen, die doet het voor veel minder geld.Maar zoals vaak, sommige ouderen kunnen het niet meer en besteden het uit.
Tja, als @petervdleek het probleem niet aan u bekend wil maken is het: waar "het" niet wil verliest de keizer zijn recht. Daar kan men als forumlid dan alleen maar zijn/haar eigen conclusie uittrekken. Hij maakt echter wel hier een print-screen van zijn contract met u, d.w.z. met voormalig DBR, dus misschien kunt u daar zelf nog iets meer mee doen, dus zelf als bedrijf nog iets meer moeite voor doen.Cleanprofs webcare schreef:Gebruiker #petervdleek heeft via privebericht laten weten niet zijn contact gegevens te willen delen.
Waardoor wij niet in staat zijn om de anonieme klacht te behandelen.
Het staat de klant alsnog vrij om contact op te nemen met onze klantenservice
Cleanprofs Webcare
Cleanprofs webcare schreef:@petervdleek Als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode en huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.
Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
langmens schreef:Wanneer een klant klaagt doet zij dat direct via de klantendienst van het betreffende bedrijf. Maar wanneer het bedrijf geen antwoord geeft, zoals in mijn geval, dan houd alles op en dan meld de klant zijn klachten op Tros Radar en elders.
Cleanprofs, zoals wij lezen, wordt door dezelfde mensen van BDR beheerd, dezelfde managers en min of meer dezelfde reinigers.
Wij lezen dit niet allen op Tros Radar maar of tientallen websites, klacht na klacht, van gemeenten en particulieren gelijk, een eindeloze draad van klachten over BDR en Cleanprofs.
Het is duidelijk dat uw bedrijf door eigen falen heel veel klappen te voortduren heeft en dat u nu een manke comeback maakt met Cleanprofs, terwijl alles in het open is: Cleanprofs is gewoon BDR onder een nieuwe naam.
Als ik de bedrijfsvoering van dit bedrijf was zou ik alle schuldeisers van BDR betalen en er mee ophouden. Als een bedrijf zoveel klachten krijgt als BDR Containerreiniging en Cleanprofs, dan moet men er gewoon mee kappen.
Harderwijk heeft inderdaad betrouwbare containerreinigers nodig. Ik doe het momenteel gewoon zelfs.
gvdl10 schreef:
Ook problemen bij mij. Vlotte verkoper snelle babbel. Wijst op aanbieding van 69.75 voor mijn duo container. Zegt dat dit slechts iets meer dan vijf eurootjes per maand is. Schrijven ze 92.25 van mijn rekening af. Ik dus mailen en zeggen dat dit niet is wat mij was beloofd. Nou, dan gaan ze dus niet makkelijk overstag.
Iemand nog tips?
Gerard
Almere