De corona check app.
Wat is de meerwaarde ten opzichte van ons gewoon gezond verstand?
https://decoronacheck.nl/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corona check app
-
Lady1234
vindt dit leuk
-
Re: Corona check app
Ik heb geen enkel vertrouwen in die app. Het verleden heeft geleerd dat vele IT projecten die door de regering zijn opgestart keer op keer een fiasco werden. Daarom weiger ik om mijn gegevens (ik heb 8 dagen met coronavirus in het ziekenhuis gelegen, ben alweer 3 weken thuis en begin heel langzaam te herstellen) aan voornoemde app toe te voegen.
Deze app is niet van de overheid.pieterenien schreef: ↑21 apr 2020 10:58Ik heb geen enkel vertrouwen in die app. Het verleden heeft geleerd dat vele IT projecten die door de regering zijn opgestart keer op keer een fiasco werden.
Wellicht dat de medisch geschoolden meer zien dan jij met je gezonder verstand?Theotrucker schreef: ↑21 apr 2020 10:49Wat is de meerwaarde ten opzichte van ons gewoon gezond verstand?
-
Mijn reactie betreft de app (een van die 7 die worden ontwikkeld op verzoek van de overheid). Dus heb ik in dit geval ten onrechte gereageerd op Theotrucker. Sorry!
Moneyman
en Theotrucker
vinden dit leuk
Niet ieders verstand is even gezond. Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een welkome ondersteuning kan zijn. Zelf heb ik er, althans op dit moment, geen behoefte aan.