LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandartsafspraak oo 29 april
Re: Tandartsafspraak oo 29 april
Kunt u niet mailen?
- Moneyman
Beste antwoord
Gekozen door Lady1234
Dan blijft slechts de ouderwetsche brief over.
Ik zou ze of een brief in de bus stoppen (persoonlijk) of een email sturen met verzoek wijziging afspraak. Dan bent u m.i. ingedekt om de no showkosten vóór te zijn.
Inderdaad, mail ze. Als de reden dat je niet tijdig af hebt gemeld aan hun zelf te danken is, zullen ze je die kosten ongetwijfeld ook niet in rekening brengen.
Zoals gezegd, gewoon een mailtje sturen. Zet in het onderwerp duidelijk 'afzegging afspraak 29 april'.
Dan blijft slechts de ouderwetsche brief over.
Fax? Antwoordapparaat? Brief in de brievenbus?
Als u de afspraak niet wilt afzeggen is er toch (nog) geen probleem?
Als de praktijk weer open is op 29 april, gaat de afspraak gewoon door.
Als de praktijk gesloten moet blijven, dan natuurlijk niet, maar afzeggen hoeft u dan ook niet.
Wilt u de afspraak op dit moment zelf wél afzeggen?
Als de praktijk weer open is op 29 april, gaat de afspraak gewoon door.
Als de praktijk gesloten moet blijven, dan natuurlijk niet, maar afzeggen hoeft u dan ook niet.
Wilt u de afspraak op dit moment zelf wél afzeggen?
-
Weet je zeker dat het niet de bovenste van de Google-resultaten is?
Overigens: een tandarts moet ten allen tijde bereikbaar zijn, al is het met het spoednummer. Mijn tandarts is in principe ook gesloten, maar de telefoon wordt wel beantwoord. Telefonische adviezen worden gegeven, en bij hevige pijnklachten kun je een afspraak maken.
Overigens: een tandarts moet ten allen tijde bereikbaar zijn, al is het met het spoednummer. Mijn tandarts is in principe ook gesloten, maar de telefoon wordt wel beantwoord. Telefonische adviezen worden gegeven, en bij hevige pijnklachten kun je een afspraak maken.
Iets zegt me, dat deze tandartsafspraak vanavond nog geannuleerd gaat worden
haha ja, dat denk ik ook
Door de tandarts dan toch.
Was het misschien een strikvraag?
Was het misschien een strikvraag?
Na vanavond krijgt elke Nederlander een Tandarts-Voucher.
-
Ook een kapper en sportschool voucher?
Ik verwacht niet dat de tandartsen de reguliere behandelingen alweer zullen mogen doen. Maar we zullen het zien vanavond.
Ik denk dat ik mijn aanvullende tandverzekering maar ga vragen m'n premie deels te restitueren...
Ik denk dat ik mijn aanvullende tandverzekering maar ga vragen m'n premie deels te restitueren...
-
Breien, wil je zekerheid dat je anders wordt geconfronteerd met een " no show " rekening zou ik zelf de afspraak tóch maar verzetten middels een brief.
Vreemd trouwens dat jouw tandarts niet bemand wordt aan de balie en geen emailadres heeft.
Vreemd trouwens dat jouw tandarts niet bemand wordt aan de balie en geen emailadres heeft.
-
En dan eind van het jaar een topic openen dat er een kroon geplaatst moet worden, maar die wordt niet helemaal vergoed vanwege Corona...
haha nee, dát deel van de premie vraag ik nu juist niet terug...